Auton vuoraus Teneriffalla

Netistä vai paikanpäällä

Jos ottais auton pariksi viikoksi, löytäiskö Americasista suoraan edullisemmin kuin netistä. Mites joku pikku pulju vai iso ketju? Onko kokemusta?

5

1047

Vastaukset 5

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • aina laatua

että kannattaa ottaa aina auto isosta vuokraamosta, nuo halvat pikku vuokraamot ovat yleensä epäluotettavia ja jopa epärehellisiä

• cars

Me olemme vuokranneet useasti Teneriffalla ollessamme Nizacars vuokraamosta. Aina on ollut hyvä palvelu ja edullisemmat hinnat kuin monikansallisissa vuokraamoissa, pystyvät helpommin tekemän tarjouksia.

• tyranni

Kysyppä omalta matkatoimistoltasi mitä
      maksaa heidän kauttaan varattuna , itse
      varannut viimeaikoina näin ja hinnat ovat
      halvemmat kuin itse vuokraamalla , ensi
      talvena Tjäreborg/Avis

• Itse varasin auton Americakseen suoraan Finnmatkoilta, käyttävät Avia-nimistä vuokraamoa ja hinta 83 euroa/3 pv. Luulisi olevan luotettava vuokraamo, jos sitä TUI käyttää...vakuutukset ym kunnossa.

• TommyT

Minä ja kolme kaveria olemme menossa Tammikuussa Playa de las Americasiin, ja autonvuokraus kiinnostaisi. Ongelmana on että olemme toulloin kaikki 20-vuotiaita (vanhin täyttää viikon päästä 21), ja ymmärtääkseni vuokraamisen yleinen alaikäraja on 21 vuotta. Haluaisin tietää onko vuokraus kuitenkin jotenkin mahdollista, jos esim. pienempien vuokraamojen ikäraja voi olla alempi, tai jos jotkut firmat katsovat ikää sormien välistä... Infoa muista mahdollisuuksista, muista vuokrattavista ajoneuvoista tai esim. paikallisten bussien käytösta otan myös mielelläni vastaan.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä haluaisit minusta mies

Meidän tilanne on ns.vaikea, eikä olla koskaan puhuttu tai edes ehditty puhua siitä, että mihin me tällä kaikella säätäm
      Ikävä
      69
      1031
    2. Niin se mies

Mikä sen miehen etunimi muuten on ketä kaipailet
      Ikävä
      55
      978
    3. Kun olet noin varovainen, niin tehdään näin

Ollaan luontevia kun tavataan. Ei mitään paineita. Halataan lämpimästi toisiamme, ja sitä hetkeä voi viivyttää, kunnes s
      Ikävä
      43
      936
    4. Martina Aitolehti ja Nanna Karalahti - Rajua röykytystä nyrkkeilymatsista "Ettei naisten botoksi..."

Martina Aitolehti ja Nanna Karalahti nyrkkeilevät toisiaan vastaan Immu Fight Nightissa. Naiset ovat saaneet osakseen k
      Kotimaiset julkkisjuorut
      56
      730
    5. Selvitetään tämä meidän välinen juttu

Kertoisin sulle, mitä sinussa näen ja mikä viehättää eniten. Pitkä tarina tulisi siitä, mutta haluisin nähdä, kun kuunte
      Ikävä
      21
      694
    6. Martina ja Levin kiinteistö

Ei ole enää "mun Leviä". Kiinteistöllä uudet omistajat ja välillä palautui takaisin rakennuttajallekin, miksköhän.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      314
      672
    7. Mikä on ollut

Paras kuva kaivatustasi?
      Ikävä
      33
      635
    8. Harmittaa kun en saa edes tietää

miten elämässäs menee. Niinkin tärkeä asia, et miten jaksat. Kuinka terveys jne. Olet niin tärkeä, että haluaisin tietää
      Ikävä
      44
      588
    9. Teköäly löytää teidät

Tästä on ollut ennenkin puhetta. Muistan Sergein tehneen aiheesta aloituksen, ja Disse analysoi minua ja kirjoituksiani
      Sinkut
      177
      580
    10. Onko jo liian törkeää? Selviytyjät Suomi herättää kummastusta

Selviytyjät Suomi juhlistaa 10. tuotantokauttaan - ja tiedossa on entistä ankarampaa menoa. Mutta mennäänkö jo liian pi
      Tv-sarjat
      7
      556
    Aihe