Auton vuoraus Teneriffalla

Netistä vai paikanpäällä

Jos ottais auton pariksi viikoksi, löytäiskö Americasista suoraan edullisemmin kuin netistä. Mites joku pikku pulju vai iso ketju? Onko kokemusta?

5

988

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • aina laatua

että kannattaa ottaa aina auto isosta vuokraamosta, nuo halvat pikku vuokraamot ovat yleensä epäluotettavia ja jopa epärehellisiä

• cars

Me olemme vuokranneet useasti Teneriffalla ollessamme Nizacars vuokraamosta. Aina on ollut hyvä palvelu ja edullisemmat hinnat kuin monikansallisissa vuokraamoissa, pystyvät helpommin tekemän tarjouksia.

• tyranni

Kysyppä omalta matkatoimistoltasi mitä
      maksaa heidän kauttaan varattuna , itse
      varannut viimeaikoina näin ja hinnat ovat
      halvemmat kuin itse vuokraamalla , ensi
      talvena Tjäreborg/Avis

• Itse varasin auton Americakseen suoraan Finnmatkoilta, käyttävät Avia-nimistä vuokraamoa ja hinta 83 euroa/3 pv. Luulisi olevan luotettava vuokraamo, jos sitä TUI käyttää...vakuutukset ym kunnossa.

• TommyT

Minä ja kolme kaveria olemme menossa Tammikuussa Playa de las Americasiin, ja autonvuokraus kiinnostaisi. Ongelmana on että olemme toulloin kaikki 20-vuotiaita (vanhin täyttää viikon päästä 21), ja ymmärtääkseni vuokraamisen yleinen alaikäraja on 21 vuotta. Haluaisin tietää onko vuokraus kuitenkin jotenkin mahdollista, jos esim. pienempien vuokraamojen ikäraja voi olla alempi, tai jos jotkut firmat katsovat ikää sormien välistä... Infoa muista mahdollisuuksista, muista vuokrattavista ajoneuvoista tai esim. paikallisten bussien käytösta otan myös mielelläni vastaan.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      127
      1964
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      100
      1720
    3. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      57
      1360
    4. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      76
      1320
    5. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      31
      1028
    6. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      47
      926
    7. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      51
      923
    8. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      44
      882
    9. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      109
      853
    10. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      73