Hei, olen uusi täällä! Tässä olisi yksi värssy, kritiikkiä kiitos!
Viidakko on vierailijan viimeinen
häntä odottaa tiikeri raitoineen
oranssisine paitoineen.
Gaselli karusellin kaartelee
susi maastoon sulautuu suojaväreineen.
Keitaalla keskipäivä ylittää rajan
kangastukset auringon keskiajan
se merkitsee: on hetki saalistaa.
Myrsky salamoiden riehuu savannilla
puut tuulessa kumartavat kunnioituksella.
Vaan yksi antaa tuloansa odottaa...
pian Fenix- lintu savanninsa saavuttaa
siivet taivaalliset, sulat havisten.
Nyt festivaali alkakoon!
Maa rytmin tanssii vavisten
kieppuu, kiihtyy hurmioon.
Runonraapustus..
4
262
Vastaukset
- Huitzilopochtli
hienosti menee, kunhan pyrit poistamaan nuo kliseet runoelmastasi. Runon ei aina tarvitse "rimmata" ja tunnettuja vertauskuvia kuten Fenixiä kannattaa käyttää harkiten. Vaan älä yhtään epäröi kirjoitella tänne lisää juttujasi, kritiikki se juuri ajaa meitä kaikkia eteenpäin...
- krikki
Ihan kiva, tosin jäi vain hämäämään tuo alku "viidakko on vierailijan viimeinen". Ymmärsin runon ensimäisen lukukerran jälkeen viidakkoseikkailuksi, mutta kun minä "pay attention" alkuun, pakka sekoittuu. Mitä se tarkoittaa? Kuka on vierailija? Mikä oli hänen ensimäinen? Keneen tuo Fenix- lintu vertaus liittyy? Siihen vierailijaan? Mutta miten "pian Fenix lintu savanniNSA saavuttaa" jos hän on pelkkä vierailija?
Viidako on vierailijan viimeinen/häntä odottaa tiikeri raitoineen/oranssisine paitoineen. Voiko tämä tarkoittaa ihmisistä, joka on menossa vankilaan. Viidakko=vankila, vierailijan viimeinen=elinkautinen. Viimeinen paikka mihin hän menee ennen kuolemaansa. Tiikeri raitoineen, oranssine paitoineen= vaaralliset sellitoverit?
Hmm... tuo "vierailijan viimeinen" on hämäävä. Say something!
Tykkäsin kovasti tokasta vikasta säkeistöstä (Maa rytmin tanssii vavisten/kieppuu, kiihtyy hurmioon). Tosin kuulostaa sodalta (nyt festivaali alkakoon!)- Black magic woman
No se vierailija olen minä:) Koko juttu on kirjoitettu audiovisuaalisen ajattelun perusteella, ja hetken inspiraatio. Toisten tekstejä kohtaan kyllä on helppo käyttää analyyttista tulkintaa, mutta omat jutut on nin tajunnanvirtaa että en ole edes tulkinnut niitä itse, vain nähnyt ja kuullut. Analysoivatko kaikki kirjoittajat omat juttunsa poikki ja pinoon?
Harmi jos omia mielikuvia ei pysty välittämään eteenpäin, aiemmassa öljyvärimaalausharrastuksessa tuntui siltä että ei ilmaisutaito vaan riitä:( kiitos Krikki muuten kun kirjoitit oikeaa palautetta, herkälle naisenalulle selittämätön negatiivinen kritiikki syö itsetuntoa
t: the bmw
- Fredriksson
Ei ole hevosilla heiniä
syövät jo tallinsa seiniä...
Jotenkin väkisten keksittyjä loppusointuja.
Minusta.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h603679- 473679
Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062841Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv512569Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.541973Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska151639Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p211609- 321503
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1061317- 1801261