mun lempi koira on
Cavalierikingcharlesin spanieli :)
onhan niitä muitakin x)
no..? entäs teidän
Lempi koira nintendogsissa tulkaa sanoo
14
892
Vastaukset
- Mikaza
Mun lempikoira on tietysti BOKSERI!
- Trixey
Mun mielestä Husky on söpö
- ...
...se on shiba inu! Mulla on lab & friends versio mulla on siinä 2 koiraa.Toinen on labradori nimeltään Vili ja toinen on shiba inu nimeltään Noora
- helkkuli
munkin mielestä Cavalierkingcharlesinspaniel on siinä pelissä paras rotu mutta myös shetlanninlammaskoirat on kivoja.
- Tessi
Mun lempi rodut on noissa peleissä shetlanninlammaskoira, chihuahua, yorkshirenterrieri, shih tzu ja kultainennoutaja. Mut jos noista peleistä ei tarvii valita, ni sit on punainen irlanninsetteri ja afgaaninvinttikoira xD
- Nintendogs
no mun on kai: shih tzu, Setlanninlammaskoira, Saksanpaimenkoira,Yorkinterrieri (en osaa kirjottaa tota) Chihuahua,Mäyräkoira, ja monia muita xD
- Tomira
Nintendogs kirjoitti:
no mun on kai: shih tzu, Setlanninlammaskoira, Saksanpaimenkoira,Yorkinterrieri (en osaa kirjottaa tota) Chihuahua,Mäyräkoira, ja monia muita xD
ehdoton ykkönen SIPERIANHUSKY!
spanieli,shin tzu, chihuahua,saksanpaimenk.
ja ne kaikki muutki on söpöjä
- dachshund
taitaa olla husky.. muitakin on
- SimsShelia
Lemppärit:
1. Shiba Inu ^^
2. Husky ^^-
3. Se mini ''corgi''.. en muista nimeä ^^'
- .a.l.
mun lepparirotu on tosta pelistä tietysti shetlanninlammaskoira koska se on melkein sama ku collie :D nimittäin jos pelistä ei tarvi valita niin leppari koira on ehdottomasti COLLIE
- nintendogs8
munlempi koira rodut on: KULTAINENNOUTAJA,TIIBETIN SPANIELI,PAPILLON JA PHALENE
- .a.l.
.. TIETENKIN SHETLANNINLAMMASKOIRA ^^
- pillipulla123456
sheltti ja chihuahua
- ciarax
pillipulla123456 kirjoitti:
sheltti ja chihuahua
Chihuahuaaaaaneneeenennnn< 3333
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa
Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m4226104- 865440
Rakkaalle miehelle
Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest484434- 543976
- 743907
Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.
Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse33596SDP:n kansanedustaja Nazima Radmyar uhriutuu somessa saamistaan viesteistä.
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011854410.html Miksi Razmyar ei kestä kansan palautetta oikean kansanedustajan tavo1873512Muistatteko kuinka Marinin hallituksen aikaan kansalaisilla oli varaa kuluttaa?
Tavallisella perheelläkin oli rahaa käydä sääännöllisesti ravintoloissa syömässä, koska vahvat ammattiliitot olivat neuv1203253Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"
Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky703239- 432289