Täällä saa siis aloittaa omat keskustelunsa. Ja eikun pitkää keskustelua tuulemaan! :]
Keskustelua tuulemaan +--(^.^)--+
7
424
Vastaukset
- Tomira
tulis tohon Nintendogsin keskusteluun??
ei tarvis tehä uusii keskusteluita.. joten tuletko sinne juttelemaan ^^?- dachshund
Tomiran kans.. Turha tehä uusii kesustelui jos on jo monta jotka ei oo täynnä..
- karankina
Mä kyllä kirjoittaisin Trixeylle. HEI HALOOOOO!! Se ei varmaa "keksiny" muuta palstaa nii ei se oo "maailmanloppu" jos alottaa tollasen keskustelun! Kuulostan iidiootilta, mutta puhun totta!
Hyvää joulun odottelua sinulle Trixey! :) - Tomira
karankina kirjoitti:
Mä kyllä kirjoittaisin Trixeylle. HEI HALOOOOO!! Se ei varmaa "keksiny" muuta palstaa nii ei se oo "maailmanloppu" jos alottaa tollasen keskustelun! Kuulostan iidiootilta, mutta puhun totta!
Hyvää joulun odottelua sinulle Trixey! :)SAIS SE! mutta ei oo järkee tehä tälläsii jos on jo keskustelu
- karankina
entä jos se ei oo peli hullu tai ei pelaile!! ENTÄ JOS HÄN LUKEE!!!
MIETIPÄS SITÄ >:(- Tomira
enkä jaksa enään kinata joten bye
- Tomira
mä pahaa tarkottanu vaan pyysin triseytä tulemaan keskusteluumme.
ja miksei se vois tulla?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1074662Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293433No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452390- 491514
- 361423
- 381236
- 141142
- 1591036
- 271028
- 6954