Hei!

Jonna ja Otto

Hei kaikki! Sain tuosta tuula1968 (menikö oikeen) ideaa itsekkin esittäytyä. Olen ennenkin tänne kirjoitellut, mut erillä nickillä.. Elikkäs olen nimeltäni jonna ja vasta todella nuori. Omista suomenlapinkoira uroksen Otto-pojan jolla ikää pian noin.6.kk. Toivoisin, että täältä saisin kivoilta ihmisiltä apua ensimmäisen koiran hoidossa. Toivottavasti minäkin pienen tyäänä mahtuisin teijän joukkoon..? :)

17

892

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • et mahtuisi :) mukaan vaan.

• FAU

se koirahulluus ikää katso :)
      Mukaan mahtuu, että tervetuloa vaan.

• Täällä ei harjoiteta ikärasismia. Tervetuloa mukaan vain.

• m&m

että kyselee kokemuksia..??
        Ja sinä Jonna,katso tarkkaan mitä kirjoitat..ja varaudu siihen että sut yritetään "alistaa"..että joo

• issu56
        m&m kirjoitti:

Ja sinä Jonna,katso tarkkaan mitä kirjoitat..ja varaudu siihen että sut yritetään "alistaa"..että joo

että sekö on alistamista, jos sanoo eriävän mielipiteen tiettyihin juttuihin?

• kouluttaja kentältä
        m&m kirjoitti:

sillä ei kahta niin samanlaista tyyliltään ole olemassakaan. Kaikki jotka eivät ole kanssasi samaa mieltä asioista ovat paskoja. Olet niin monessa jutussa suurinpiirtein lähtenyt kuvainnollisesti sanoen ovet paukkuen, kun et ole saanut tahtoasi perille, tai tukea tarpeeksi. Tuollaista samalaista sontaa sinä jauhat ihan oikeassa elämässä myös.

• m&m
        kouluttaja kentältä kirjoitti:

sillä ei kahta niin samanlaista tyyliltään ole olemassakaan. Kaikki jotka eivät ole kanssasi samaa mieltä asioista ovat paskoja. Olet niin monessa jutussa suurinpiirtein lähtenyt kuvainnollisesti sanoen ovet paukkuen, kun et ole saanut tahtoasi perille, tai tukea tarpeeksi. Tuollaista samalaista sontaa sinä jauhat ihan oikeassa elämässä myös.

mä en nyt tiedä mistä tyylistä sä puhut ja luuletko että olen täällä aikaisemmin ollut,ne clomicalm alotukset oli ainoastaan mun,ei mitkään muut.Taas turhia syytöksiä..no sitähän täällä on.. Ei mun tarvii saada tahtoa periksi,ei se oo ollu tarkotus,mut ei mun mielestä munkaan tarvii kaikkii sontaa sietää mitä niskaan kaadetaan!!!!

• m&m
        issu56 kirjoitti:

se syyttely jne..Musta on vaan hyvä että on eri mielipiteitä asioista,niin saa miettiä asiaa monelta eri kantilta.

• issu56 kirjoitti:

koiraihmiset on susia toisilleen. Ihan kuin äiditkin. Valitettavaa, mutta totta. Ja poikkeukset vahvistaa säännön. Esim. äiti-kultuuris on se, et se "hiekkalaatikkoporukka" on yks ja sit on ne mukaan tulijat joita katsotaan vähä sillee et...

ite suvaitsen lähes kaikki (lähes siksi että kaikki ei ole ihan niin fiksuja ja joissain ihmisissä on vaan se jokin josta ei pidä, can't put a finger on it).

• opettaja neiti
        m&m kirjoitti:

mä en nyt tiedä mistä tyylistä sä puhut ja luuletko että olen täällä aikaisemmin ollut,ne clomicalm alotukset oli ainoastaan mun,ei mitkään muut.Taas turhia syytöksiä..no sitähän täällä on.. Ei mun tarvii saada tahtoa periksi,ei se oo ollu tarkotus,mut ei mun mielestä munkaan tarvii kaikkii sontaa sietää mitä niskaan kaadetaan!!!!

Tanskandoggi palstalta jossa on ammattilaisia silloin tällöin lukemassa ja vastaamassa? Vai ostitko tai otitko, tai oliko sinun ilmoituksesi Tanskandoggi nartusta joka ei kestä hetkeäkään olla yksin.

• issu56
        m&m kirjoitti:

se syyttely jne..Musta on vaan hyvä että on eri mielipiteitä asioista,niin saa miettiä asiaa monelta eri kantilta.

ei synny minkäänlaista keskustelua. Järkyttäväähän se olis, jos porukka vain nyökyttelis toisilleen lakkaamatta ;=).
        Mutta ihmettelen kyllä sitä, että miksi herppaat niin helposti.

• Shirie

Mitä useampi koirakokki, sitä paremmat sattumat sopassa. Tervetuloa.

• Shirie

Tervetuloa myös "arkeen" heti ennenkuin sunnuntaita ehtii edes tulla. Olette näköjään saaneet näytteen siitä, miten erimieltä olo kuuluu näyttää ... että kimppuun vaan ja reilusti takaapäin - eikä noilla teidän esittämillä nimillä, vaan temmatkaa tuulesta jotakin ... hau, hau ... Koko politbyroolta kuitenkin vielä tervetuloot.

• Himli

Teretulemast joukkoon :o)

• Jonna ja Otto

Kiitti kaikille vastauksistanne, mutta en ymmärrä, että ne viestit mitä olen lukenut nii melkeen jokaisessa riidellään.. Siis enhän mää mikää teille sanomaan ole, mut toi ehkä hiukan häiritsee.. Nytkin tämmöiseen pieneen viestiin oli 19 vastausta tullu ja suoraan sanottuna yli puolessa oli jotain "riitelyy". Ei kyllä millää pahalla:) Kiitos, kun olen tervetullut joukkoon!! xD

• Jonna ja Otto kirjoitti:

Kiitti kaikille vastauksistanne, mutta en ymmärrä, että ne viestit mitä olen lukenut nii melkeen jokaisessa riidellään.. Siis enhän mää mikää teille sanomaan ole, mut toi ehkä hiukan häiritsee.. Nytkin tämmöiseen pieneen viestiin oli 19 vastausta tullu ja suoraan sanottuna yli puolessa oli jotain "riitelyy". Ei kyllä millää pahalla:) Kiitos, kun olen tervetullut joukkoon!! xD

siihen riitelyyn saa tottua, Se on täällä ikävää. Mutta yhtä kaikki tämä on kiva palsta ja olen saanut täältä todella monta ystävää joista olen ylpeä.

• Jonna ja Otto
        umalehtinen kirjoitti:

siihen riitelyyn saa tottua, Se on täällä ikävää. Mutta yhtä kaikki tämä on kiva palsta ja olen saanut täältä todella monta ystävää joista olen ylpeä.

Niin.. Kiitos kaikille vastaajille:)

Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      60
      3679
    2. Kuka paiskasi vauvan betoniin Oulussa?

Nimi esiin.....
      Oulu
      47
      3679
    3. Jos vedetään mutkat suoraksi?

Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar
      Sinkut
      106
      2841
    4. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      51
      2569
    5. Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia

Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.
      Maailman menoa
      54
      1973
    6. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      15
      1639
    7. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      21
      1609
    8. Miten must tuntuu

et sä ajattelet mua just nyt
      Ikävä
      32
      1503
    9. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      106
      1317
    10. Kun et vain tajua että

sua lähestytään feikkiprofiililla :D Hanki aivot :D m-n
      Ikävä
      180
      1261
    Aihe