Olemme saaneet taas

seuraamme yhden minista persoonista joka vastaa itselleen. Tehdään sopimus eikä lähdetä leikkiin mukaan. On surkuhupaisaa lukea aamulla kuinka kauan jaksoi vastata itselleen.

19

1107

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hupaisaa jos pitkänkin ketjun aikaiseksi saa :)

• Shirie

ruveta mielikuvitusta herättelemään tuon takia. Joku on kovasti huomion tarpeessa.

• eirihs

Eiköhän tässä ollut kyse juuri sinusta. Olet palstan pahin häirikkö.

• Loistoidea!!!!Kun kukaan ei noihin kommentoi niin tuskin kauaa jaksavat =)

• koiranomistajilta

koirat raatelee ja tappaa ihmisiä vaan lakastaan se maton alle

• issu56

ollaan!
      Noitahan nyt ilmestyy jatkuvalla syötöllä kuin sieniä sateella ;)).

• ole edes tatteja,ne kun on sentään hyviä ;)

• davalyan kirjoitti:

ole edes tatteja,ne kun on sentään hyviä ;)

muuta kuin niitä roskasieniä, matoja täynnä.

• issu56
        davalyan kirjoitti:

ole edes tatteja,ne kun on sentään hyviä ;)

on meille kaikki sienet, lukuunottamatta pesusieniä ;=))

• FAU
        issu56 kirjoitti:

en kyllä minä söis ;))
        Muuten kyllä sienet on hyviä NAM!
        Kesän ekat kanttarellisoosit on vuoden kohokohtia ja paistetut herkkutatit ja....

• issu56 kirjoitti:

sienistä, muuta kuin herkkusienistä ja sekin kunnolla laitettuna kermaisena metsästäjä leikkeen päälle. Siitä en kehtaa kaivaa niitä pois. Mutta onneksi ne eivät maistu, ovat niin pieniksi pilkottu, ja sienten maku ei tunnu.
        Leksa sienestää ja täyttää pakastinta niillä "herkuillaan" ja laittaa ne myös itse itselleen.

• justiinamuori

Mitähän järkeä siinä touhussa on ylipäätään :=/
      Tai no, sitähän saa parhaat tai "oikeat" vastaukset kun itse ne rustailee, mutta köyhääpä on meinikiä.

En ole huomannut sellaista, kun täällä on hirveästi kirjoituksia, eikä millään ehdi plarata kaikkea läpi, tai no - kaikki kiinnostakaan, ketäänkään, tietysti.

• vastata itse itselleen, ei tule riitoja, mutta tämä yksilö riiteleekin itsensä kanssa sujuvasti.

• justiinamuori
        umalehtinen kirjoitti:

vastata itse itselleen, ei tule riitoja, mutta tämä yksilö riiteleekin itsensä kanssa sujuvasti.

Alkaa olla niin silmät "ristissä", että piti mennä nenä näyttöön kiinni tiiraamaan, kirjoitinko tuohon "huivinsa" kullakin..

Enpä käsitä miksi riidellä itsensä kanssa, mutta no - jospa siitä jotain kiksejä saanevat.

Hyvää yötä, on aikainen herätys.

• Shirie
        umalehtinen kirjoitti:

vastata itse itselleen, ei tule riitoja, mutta tämä yksilö riiteleekin itsensä kanssa sujuvasti.

Nyt ymmärsin, miksi meidän on niin vaikea ymmärtää tätä haluan-mieleiseni-vastauksen-vaikka-itseltäni -tyyppiä: olemme yrittäneet tarjota uusia ihmiskontakteja, hänpä haluaakin vain oman seuransa ... jaksaa loputtomiin kysyä asioita itseltään ja sitten vastata monesta eri näkökulmasta (jotka kyllä kaikki tuottavat saman vastauksen). Hirmuinen väläys heti aamusta. Nyt taitaa tulla HYVÄ päivä ... heh ...

• meiju
        Shirie kirjoitti:

Nyt ymmärsin, miksi meidän on niin vaikea ymmärtää tätä haluan-mieleiseni-vastauksen-vaikka-itseltäni -tyyppiä: olemme yrittäneet tarjota uusia ihmiskontakteja, hänpä haluaakin vain oman seuransa ... jaksaa loputtomiin kysyä asioita itseltään ja sitten vastata monesta eri näkökulmasta (jotka kyllä kaikki tuottavat saman vastauksen). Hirmuinen väläys heti aamusta. Nyt taitaa tulla HYVÄ päivä ... heh ...

Hänellä on jakaantunut persoonallisuus ;) Mr Jekyll ja Herra Hyde? :D

• *krapula*

• Älä jätä

Surkuhupaisaa on lukea ketjuja jotka alkavat ihan asiallisesti. Esim.alempana koiranomistajista.
      Siihenpä niinkuin muihinkin tämä vakioporukka alkaa aina lisäämään sitä omaa typerää huumoriaan. Koko alkuperäinen asia jää sivuun kunhan chattallaan.
      Jättäkää jokunen keskustelu väliin älyttömyyksistä!
      - tämäkin aloituksesi oli yksi turhimmista

• eikä tule ikävä. Myös provot kuolevat itse itsestään ja ovat meille allergisia. Sinuakin tuntuu kovasti juttumme kiinnostavan.

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      92
      1816
    2. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      85
      1272
    3. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      110
      1133
    4. Tunnistebiisi

Laita joku tunnistebiisi, niin tiedän ett oot täällä ja kaipaat ehkä mua
      Ikävä
      76
      1017
    5. Taidat tykätä linnuista paljon

Mikä on sun lemppari ☺️😉🥹🦢🐦‍⬛🦉🦜🦚
      Ikävä
      105
      919
    6. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      56
      848
    7. Miks käyttäydyt noin?

Välttelet kaikkia kohtaamisia...
      Ikävä
      47
      761
    8. Ei sun tarvi jännittää enää

en yritä enää mitään. Tiedän että olin mauton ja sössin kaiken.
      Ikävä
      36
      752
    9. Olen huolissani

Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis
      Ikävä
      47
      701
    10. Minkälainen ääni mulla on mies

Sinun mielestä?
      Ikävä
      33
      683
    Aihe