Olisi tarkoitus mennä yksityiselle leikkaukseen joululomalla.Onko tietoa mitä nielurisaleikkaus maksaa yksityisellä esim.eiran sairaalassa?
nielurisaleikkauksen hinta?
12
23257
Vastaukset
- hexapteryga
Mehiläisen hinnaston mukaan nielurisaleikkaus maksaa 1181 €.
- onpas halpa!
minulla makso liki 2000 kouvolassa. O.o
- tequilashot
onpas halpa! kirjoitti:
minulla makso liki 2000 kouvolassa. O.o
No ohhoh :D
Ja HUS veloittaa 83e. Ja yliopistosairaalaan kun oon menossa Helsinkiin leikkaukseen niin ihan täys luottamus on heidän osaamiseensa siellä, ja säästyy ainakin se tuhat euroo.
Good to know (; - tyyt.operoitu
tequilashot kirjoitti:
No ohhoh :D
Ja HUS veloittaa 83e. Ja yliopistosairaalaan kun oon menossa Helsinkiin leikkaukseen niin ihan täys luottamus on heidän osaamiseensa siellä, ja säästyy ainakin se tuhat euroo.
Good to know (;ja sitähän HUS ei ole! Kauanko jouduit jonottamaan julkiselle? Minä odottelin yksityiselle pääsyä 1,5 kk.
- tequilashot
tyyt.operoitu kirjoitti:
ja sitähän HUS ei ole! Kauanko jouduit jonottamaan julkiselle? Minä odottelin yksityiselle pääsyä 1,5 kk.
Syyskuun puolessa välissä sanottiin että leikataan, lokakuussa olisin päässyt leikkaukseen, mutta mun matkustelun & ulkomaillaolon takia meen siihen vasta nyt parin viikon päästä. Eli ei kauaa, kuukaudessa olisin päässyt. (:
Toi on niin lyhyt toimenpide että kai ne mihin vaan väliin saa laitettua :p
- tymi
omani maksoi 1600e Mehiläisessä. itse en edes menisi yleiselle, yksityisellä saa niin paljon parempaa kohtelua ja osaavammat lääkärit.
- tequilashot
Helsingin yliopistosairaalassa on kyllä loistavat lääkärit, nielurisat leikattiin siellä muutama päivä sitten ja paremmin ei ois voinut mennä tai parempaa kohtelua saada.
Siellä on kyllä lääkärien osaaminen samaa kun yksityisillä, yksityiset vaan laskuttaa ja tienaa paljon enemmän, ja asiakkaita on vähemmän, mut itse en kyllä ole Meilahteen kertaakaan joutunut kauaa odottamaan.
Kaupungin lääkärit on sitten ihan toista maata, voi apua. :D - Niinpä niin
tequilashot kirjoitti:
Helsingin yliopistosairaalassa on kyllä loistavat lääkärit, nielurisat leikattiin siellä muutama päivä sitten ja paremmin ei ois voinut mennä tai parempaa kohtelua saada.
Siellä on kyllä lääkärien osaaminen samaa kun yksityisillä, yksityiset vaan laskuttaa ja tienaa paljon enemmän, ja asiakkaita on vähemmän, mut itse en kyllä ole Meilahteen kertaakaan joutunut kauaa odottamaan.
Kaupungin lääkärit on sitten ihan toista maata, voi apua. :DJos jollain on 1500e ylimääräistä rahaa nii menköön yksityiselle, jollainhan niidenkin lääkärien pitää leikata (;
Eivät vaan taida tietää millä tasolla suomen lääkärien osaaminen on vaikka euroopan mitta-asteikolla ja kuinka arvostettu sairaala esim. Meilahtikin on.
Mutta kuten sanoin, hyvä että joku laittaa rahansa yksityisiin :) - ???????????
tequilashot kirjoitti:
Kaupungin lääkärit on sitten ihan toista maata, voi apua. :Dkaupungin lääkäri?! Siellä kehumassasi Meikussa on paljon sellaisia erikoislääkäreitä jotka pitävät yksityisvastaanottoaan sitten iltaisin, mm. omani toimii siellä päivisin. Siis tämä joka yksityisellä leikkasi risani.
- Tequilashot-
??????????? kirjoitti:
kaupungin lääkäri?! Siellä kehumassasi Meikussa on paljon sellaisia erikoislääkäreitä jotka pitävät yksityisvastaanottoaan sitten iltaisin, mm. omani toimii siellä päivisin. Siis tämä joka yksityisellä leikkasi risani.
No nimenomaan sitähän tässä yritin sanoa, kun itse sanoit yksityisten olevan niiiiin paljon parempia. Sit oma lääkäris on Hus-lääkäri.:D
Hahaa puhuit ittes pussiin :p
Ja esim. terveysasemien lääkärit on kaupungilla töissä, ja heidän ammattitaidosta aika eritasoinen kuva kun vaikka just Meikun lääkäreistä.
Mutta hyvä että menit hus-lääkärin yksityisvastaanotolle ja maksoit sen 1500e siitä. (: - hihhiii
aika moni lääkäri on hommissa sekä julkisella että yksityisellä puolella
- Auffe
Ei se jonotusaika yleiselle ole sen pitempi kuin yksityisellekkään. Ja ei tasossa ole mitään eroa, ja palvelu on molemmissa yhtä hyvää, ehkä hieman tympeämpiä ihmisiä yksityisellä, ainakin oman kokemuksen mukaan. Ite käyn yleisellä leikkauttamassa nielurisat parin viikon päästä, vaikka yksityisellekkin olisi varaa. En vaan halua maksaa yksityiselle ylimääräistä paria tonnia, kun se sama lääkäri tekee sen mulle HUSsissa alle satasella :) Kyseessä siis tosi simppeli operaatio, jonka jokainen lääkäri osaisi vaikka silmät kiinni.
Ainiin, jotain juttelin kaverini kanssa ketä oli leikannut risansa yksityisellä, että se tuli maksamaan lähes 2800e. Hyh...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksei voitaisi vaan puhua asiat selväksi?
Minulla on ollut niin kova ikävä sinua, etten oikein edes löydä sanoja kuvaamaan sitä. Tuntuu kuin jokainen hetki ilman491506Sunnuntai terveiset kaivatulle
Maa on vielä valkoinen vaikka vappu lähestyy, otetaan pitkästä aikaa pyhä terveiset kaivatullesi tähän ketjuun !!761335Olen päivä päivältä vain varmempi siitä että rakastan sinua
Onhan se tällä tuntemisen asteella jokseenkin outoa, mutta olen outo ja tunne on tunne. 😊86993- 16972
- 86936
Ai miehillä ei ole varaa maksaa
Treffejä naiselle johon on ihastunut? Ihanko totta dusty miehet? Tekosyy. Haluatko laittaa 50/50 kaikki kulut parisuhtee187876Olet mielessäni
viimeisenä illalla ja ensimmäisenä aamulla. Ihastuin sinuun enkä voi tunteilleni mitään. Jos uskaltaisin, tunnustaisin s20831- 82811
Verovähennysten poisto syö veronkevennykset pieni- ja keskituloisilta
Kokoomuslaiset ja perussuomalaiset kansanedustajat jakavat kilvan postauksia, jossa kerrotaan miten kaikkien työssäkäyvi87788Kaipaan seuraasi niin
monella eri tavalla ja tasolla. En tiedä mitä tapahtui, mutta niin vain kävi että ihastuin sinuun.17740