nielurisaleikkauksen hinta?

irene

Olisi tarkoitus mennä yksityiselle leikkaukseen joululomalla.Onko tietoa mitä nielurisaleikkaus maksaa yksityisellä esim.eiran sairaalassa?

12

23387

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hexapteryga

Mehiläisen hinnaston mukaan nielurisaleikkaus maksaa 1181 €.

• onpas halpa!

minulla makso liki 2000€ kouvolassa. O.o

• tequilashot
        onpas halpa! kirjoitti:

minulla makso liki 2000€ kouvolassa. O.o

No ohhoh :D
        Ja HUS veloittaa 83e. Ja yliopistosairaalaan kun oon menossa Helsinkiin leikkaukseen niin ihan täys luottamus on heidän osaamiseensa siellä, ja säästyy ainakin se tuhat euroo.
        Good to know (;

• tyyt.operoitu
        tequilashot kirjoitti:

No ohhoh :D
        Ja HUS veloittaa 83e. Ja yliopistosairaalaan kun oon menossa Helsinkiin leikkaukseen niin ihan täys luottamus on heidän osaamiseensa siellä, ja säästyy ainakin se tuhat euroo.
        Good to know (;

ja sitähän HUS ei ole! Kauanko jouduit jonottamaan julkiselle? Minä odottelin yksityiselle pääsyä 1,5 kk.

• tequilashot
        tyyt.operoitu kirjoitti:

ja sitähän HUS ei ole! Kauanko jouduit jonottamaan julkiselle? Minä odottelin yksityiselle pääsyä 1,5 kk.

Syyskuun puolessa välissä sanottiin että leikataan, lokakuussa olisin päässyt leikkaukseen, mutta mun matkustelun & ulkomaillaolon takia meen siihen vasta nyt parin viikon päästä. Eli ei kauaa, kuukaudessa olisin päässyt. (:
        Toi on niin lyhyt toimenpide että kai ne mihin vaan väliin saa laitettua :p

• tymi

omani maksoi 1600e Mehiläisessä. itse en edes menisi yleiselle, yksityisellä saa niin paljon parempaa kohtelua ja osaavammat lääkärit.

• tequilashot

Helsingin yliopistosairaalassa on kyllä loistavat lääkärit, nielurisat leikattiin siellä muutama päivä sitten ja paremmin ei ois voinut mennä tai parempaa kohtelua saada.
        Siellä on kyllä lääkärien osaaminen samaa kun yksityisillä, yksityiset vaan laskuttaa ja tienaa paljon enemmän, ja asiakkaita on vähemmän, mut itse en kyllä ole Meilahteen kertaakaan joutunut kauaa odottamaan.

Kaupungin lääkärit on sitten ihan toista maata, voi apua. :D

• Niinpä niin
        tequilashot kirjoitti:

Helsingin yliopistosairaalassa on kyllä loistavat lääkärit, nielurisat leikattiin siellä muutama päivä sitten ja paremmin ei ois voinut mennä tai parempaa kohtelua saada.
        Siellä on kyllä lääkärien osaaminen samaa kun yksityisillä, yksityiset vaan laskuttaa ja tienaa paljon enemmän, ja asiakkaita on vähemmän, mut itse en kyllä ole Meilahteen kertaakaan joutunut kauaa odottamaan.

Jos jollain on 1500e ylimääräistä rahaa nii menköön yksityiselle, jollainhan niidenkin lääkärien pitää leikata (;
        Eivät vaan taida tietää millä tasolla suomen lääkärien osaaminen on vaikka euroopan mitta-asteikolla ja kuinka arvostettu sairaala esim. Meilahtikin on.
        Mutta kuten sanoin, hyvä että joku laittaa rahansa yksityisiin :)

• ???????????
        tequilashot kirjoitti:

kaupungin lääkäri?! Siellä kehumassasi Meikussa on paljon sellaisia erikoislääkäreitä jotka pitävät yksityisvastaanottoaan sitten iltaisin, mm. omani toimii siellä päivisin. Siis tämä joka yksityisellä leikkasi risani.

• Tequilashot-
        ??????????? kirjoitti:

kaupungin lääkäri?! Siellä kehumassasi Meikussa on paljon sellaisia erikoislääkäreitä jotka pitävät yksityisvastaanottoaan sitten iltaisin, mm. omani toimii siellä päivisin. Siis tämä joka yksityisellä leikkasi risani.

No nimenomaan sitähän tässä yritin sanoa, kun itse sanoit yksityisten olevan niiiiin paljon parempia. Sit oma lääkäris on Hus-lääkäri.:D
        Hahaa puhuit ittes pussiin :p
        Ja esim. terveysasemien lääkärit on kaupungilla töissä, ja heidän ammattitaidosta aika eritasoinen kuva kun vaikka just Meikun lääkäreistä.

Mutta hyvä että menit hus-lääkärin yksityisvastaanotolle ja maksoit sen 1500e siitä. (:

• hihhiii

aika moni lääkäri on hommissa sekä julkisella että yksityisellä puolella

• Auffe

Ei se jonotusaika yleiselle ole sen pitempi kuin yksityisellekkään. Ja ei tasossa ole mitään eroa, ja palvelu on molemmissa yhtä hyvää, ehkä hieman tympeämpiä ihmisiä yksityisellä, ainakin oman kokemuksen mukaan. Ite käyn yleisellä leikkauttamassa nielurisat parin viikon päästä, vaikka yksityisellekkin olisi varaa. En vaan halua maksaa yksityiselle ylimääräistä paria tonnia, kun se sama lääkäri tekee sen mulle HUSsissa alle satasella :) Kyseessä siis tosi simppeli operaatio, jonka jokainen lääkäri osaisi vaikka silmät kiinni.
      Ainiin, jotain juttelin kaverini kanssa ketä oli leikannut risansa yksityisellä, että se tuli maksamaan lähes 2800e. Hyh...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Sun ja kaivattusi

ikäero? Kumpi vanhempi, m vai n?
      Ikävä
      88
      1577
    2. Kesän odotuksia hyrynsalmella

Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla
      Hyrynsalmi
      12
      1460
    3. Kai sä näät

Ku sua katson et olen aika rakastunut. Rakkaus ei vain ole aina niin yksinkertaista
      Ikävä
      98
      1390
    4. Katsotko mieluiten

Kaivatussasi mitä?
      Ikävä
      69
      1260
    5. Tämän hetken

Terveiset kaivatullesi ⬇️
      Ikävä
      104
      1199
    6. Mikä on ollut

Epämiellyttävin hetki sinun ja kaivattusi romanssissa?
      Ikävä
      116
      1150
    7. Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan

Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n
      Maailman menoa
      257
      972
    8. Vieläkö sä toivot

Meidän välille jotain?
      Ikävä
      69
      971
    9. Voi Rakas siellä

Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o
      Tunteet
      18
      925
    10. Pidätkö kaivatustasi

Minkä vuoksi erityisesti? Mikä hänessä vetoaa?
      Ikävä
      37
      907
    Aihe