Olen lähdössä töihin italiaan ja katsoin noiden lentojen hintoja!Joudun vaihtamaan konetta mü¨nchenissä ja jatkamaan siitä pisaan.
Laskin että lentoni hinnaksi tulisi helposti yli 1200€! Eikö muka halvemmalla pääse????
Voiko Tämä Olla Totta!
7
1706
Vastaukset
- sinne italiaan
mahdollisimman vähällä odottelulla ja Helsinki-Vantaalta, niin sitten kai se maksaa noin paljon. Jos voit lähteä Tampereelta ja tarvittaessa yöpyä matkalla, pääset vaikka Ryanairilla ehkä 100-150 eurolla ( eurooppalaisen edulliset yöpymiskulut eli n. 60 euroa/yö).
- Hahnissa
Hahnin yöpyminen (hotelli 800m terminaalista) on alk. 19€ sis. aamiaisen!!!
(hotelli Strassberger)
- PaavaM
KLM lentaa kaikkiin Italian kohteisiin talla hetkella Helsingista alle 300 euron, meno-paluu.
- TransAvialla
Lennä Amsterdamista Transavialla Pisaan. Eivät tosin ole mitään halpalentoja, mutta peittoaa mennen tullen AirFrancen ja Lufthansan riistohinnat.
Mutta muista, että TransAvialla ei ole yhteistyötä esim. Finnairin kanssa, joten joudut ottamaan laukun ulos Damissa (minulle Finnairin virkailija väitti toista, mutten onneksi uskonut).
Toisin kuin joku edellä sanoi, mikään lentoyhtiö ei lennä Suomesta Pisaan, joten koneen/yhtiön vaihto on välttämätöntä.- edelliseen
Kävin tsekkaamassa KLM:n ja totta tosiaan, lentävät Pisaan Amsterdamin kautta, menopaluu alle 300 euroa! Unohda siis Transavia-vinkkini.
- hintaesimerkkejä
Matka oli viideltä hengeltä yhteensä kaikkine lentokenttäveroineen 600 euroa Tampere -> Stansted -> Venetsia.
Ei paha hinta. Lennot aamulentoja. Olisimme päässeet samana päivän, mutta päätimme yöpyä menona Lontoossa.
Huom! siis hinta oli koko porukalta ei yhdeltä 600 euroa.
Ryanissa on selvästi lentomatkailun tulevaisuus: maksat matkasta - et maksa "imagosta".
Näyttäkää keskaria suomettuneelle finnairille! - netistä kattelin
Älä pyrikään lentämään Pisaan asti vaan lennä vaikka Firenzeen ja matkusta junalla siitä. Firenzeen SASilla menopaluu about 400 euroa. Junamatkaa tunti puolitoista ja junaliput varmaan jotakin 10 euroa tai niillä main. Ja junat on nopeita ja siistejä Italiassa nykyään
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa
Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m724394Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o1003840Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä363519- 513130
- 402608
Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu182529Rakkaalle miehelle
Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest222322- 231976
UMK-juontajakaksikon pari isoa "mokaa" ihmetyttää - Mitäs tykkäsit Syköstä ja Uotisesta juontajina?
Tänä vuonna UMK-lavalla nähtiin artistien lisäksi juontajakolmikko Jorma Uotinen, Sami Sykkö ja Jasmin Beloued. Juontami151742Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?
Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?351705