Kirkko on avannut uudistetun verkkopalvelun osoitteessa evl.fi. Kansalaispalvelu ja hallintopalvelu on erotettu. Päävalikosta löytyy Elämän vaiheita ja sieltä Rippikoulu. Palvelua ei ole suuresti mainostettu, koska liian suuri määrä uusia käyttäjiä helposti tukkii serverit. Lähiaikoina sivuille odotetaan noin 200 000 käyttäjää viikossa.
Uusi kirkon riparisivusto
3
364
Vastaukset
- Juha Markkanen
Kirkko voisi puhdistaa maineensa todistamalla jumala todeksi.
- Sanna.
On aika törkeetä valehdella lapsille että jumala olisi mukamas totta.
- Marketta
Olen itse saanut elää kristityssä kodissa. Olen pienenä osallistunut seurakunnnan elämään, mutta en muista, että mihinkään olisi pakotettu. 13-vuotiaana halusin jäädä kotiin ja usein jäinkin. Rippikoulussa sain selvittää omaa näkemystäni, samoin sen jälkeen seurakuntanuorissa, mikä oli varsin hauskaa aikaa. Oikeastaan olen hyvin kiitollinen omille vanhemmmille heidän kasvatuksestaan, elämäni on ollut turvallista. Sain rajoja, mutta niitä sai myös koetella. Nyt kun ajattelen omaa lastani, toivon, että jotain samaa voin välittää hänelle. Se, että joku ymmärttää tämän törkeänä valehteluna, on aika outoa. No, jokainen saa ajatella omalla tavallaan, mutta kasvatti sitten uskonollisesti tai uskonnottomasti, on syytä rakastaa ja kunnioittaa pientä elämää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa
Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m724164Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o963587Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä363309- 512830
Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu182309- 402248
Rakkaalle miehelle
Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest222042- 201554
UMK-juontajakaksikon pari isoa "mokaa" ihmetyttää - Mitäs tykkäsit Syköstä ja Uotisesta juontajina?
Tänä vuonna UMK-lavalla nähtiin artistien lisäksi juontajakolmikko Jorma Uotinen, Sami Sykkö ja Jasmin Beloued. Juontami121500Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?
Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?321486