kilometri palkka

gonakuski

miten on jos sais kilometristä 0,17€ päivärahan, ajo olis välistä ruotsiin ja välistä suomeen,onko järkeä lähteä tuommoiseen homman palkaauksen perusteella..

23

4497

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • rahti muori

      juu kuulehan otahan 10e/tunti päiväraha

      • tunti

        jää jälkeen jo liian pahasti läpi tunti hommana.

        ja ruotsiin ei kannata ruveta ajaa kilsa palkalla.

        sitten jos on keikka tukholman nurkkaan niin siinähän mietit liksaa.


    • Tuntipalkka parempi vaikka joku sanoisikin muuta. Ainut hyötyjä km-palkkauksessa taitaa olla se autoilija.

      • Ratkaisee

        Ei kilometripalkkauksessa mitään vikaa ole kun hinta on tarpeeksi suuri. Itse olen vuosikaudet ajanut kilometritaksalla ja purut ja lastaukset tuntityönä. Lisäksi muut lisät tuntikertymän mukaan ja ekstrat urakkalisänä.


      • qavqav
        Ratkaisee kirjoitti:

        Ei kilometripalkkauksessa mitään vikaa ole kun hinta on tarpeeksi suuri. Itse olen vuosikaudet ajanut kilometritaksalla ja purut ja lastaukset tuntityönä. Lisäksi muut lisät tuntikertymän mukaan ja ekstrat urakkalisänä.

        samma här...silloin kun kilsaliksa koskee vain ajosuoritusta ja kaikki muu maksetaan tuntipalkkana niin asia on mielestäni kunnossa. olen ollut tyytyväinen, sain itse valita palkkausmuotoni. kokeilin aikoinaan huvikseni pelkkää tuntipalkkausta, ja ansiot tippuivat hieman. johtu ilmeisesti siitä, että ylityötunteja ei kertynyt kovinkaan paljoa...ajot pysyivät samana. mutta jos siihen kilsapalkkaan sisältyy KAIKKI(vaikka 17c/km), niin silloin kyllä unohtaisin...


      • qavqa
        Ratkaisee kirjoitti:

        Ei kilometripalkkauksessa mitään vikaa ole kun hinta on tarpeeksi suuri. Itse olen vuosikaudet ajanut kilometritaksalla ja purut ja lastaukset tuntityönä. Lisäksi muut lisät tuntikertymän mukaan ja ekstrat urakkalisänä.

        samma här...silloin kun kilsaliksa koskee vain ajosuoritusta ja kaikki muu maksetaan tuntipalkkana niin asia on mielestäni kunnossa. olen ollut tyytyväinen, sain itse valita palkkausmuotoni. kokeilin aikoinaan huvikseni pelkkää tuntipalkkausta, ja ansiot tippuivat hieman. johtu ilmeisesti siitä, että ylityötunteja ei kertynyt kovinkaan paljoa...ajot pysyivät samana. mutta jos siihen kilsapalkkaan sisältyy KAIKKI(vaikka 17c/km), niin silloin kyllä unohtaisin...


    • Kasikuus

      Minä sain vuonna 1986 1,15 mk/km, joten mietippä vähän. Vai osaakkos edes laskea, kun täältä palkka-asioita kyselet. Ilmeisesti et,

      • Saetkae

        Todella hyvä keskinopeus yhdelle päivälle on vaikka 70km/h. Sitä sitten ajelet keskimäärin 8h/päivä. Työpäiviä menee kuukauteen keskimäärin 21kpl. Siitä saadaan keskiliksa kesäkeleille näin: 70x0,17x8x21= 1999,20.

        Tähän päivärahat päälle ja koko summasta pois verot, kulut, makkarasämpylät ja satunnaiset suihkussakäynnit. Jos on isäntää pokkuroivaa tyyppiä joutuu lisäämään ylinopeus- ja ylikuormasakot ;)

        Eipä hääviltä kuulosta, varastomieskin tienaa paremmin ja pääsee helpommalla.


      • Helsinkiin
        Saetkae kirjoitti:

        Todella hyvä keskinopeus yhdelle päivälle on vaikka 70km/h. Sitä sitten ajelet keskimäärin 8h/päivä. Työpäiviä menee kuukauteen keskimäärin 21kpl. Siitä saadaan keskiliksa kesäkeleille näin: 70x0,17x8x21= 1999,20.

        Tähän päivärahat päälle ja koko summasta pois verot, kulut, makkarasämpylät ja satunnaiset suihkussakäynnit. Jos on isäntää pokkuroivaa tyyppiä joutuu lisäämään ylinopeus- ja ylikuormasakot ;)

        Eipä hääviltä kuulosta, varastomieskin tienaa paremmin ja pääsee helpommalla.

        Mittasin viikolla mitä saa keskinopeudeks Turku-Helsinki( ei moottoritieosuuksia)välillä. Kokonaispaino 60t eikä yhtään yli 80km/h (ei alamäessäkään) niin keskinopeudeksi tuli 68km/h. Eli 70km/h urakkavauhdiks on liian suuri. Tekis hupaa jos ei olis ohituskaistoja!


      • ampuu tuohon
        Helsinkiin kirjoitti:

        Mittasin viikolla mitä saa keskinopeudeks Turku-Helsinki( ei moottoritieosuuksia)välillä. Kokonaispaino 60t eikä yhtään yli 80km/h (ei alamäessäkään) niin keskinopeudeksi tuli 68km/h. Eli 70km/h urakkavauhdiks on liian suuri. Tekis hupaa jos ei olis ohituskaistoja!

        seittemäänkymppin vaikka joutuis pysähtelemään valoihin 80:n vauhdilla


    • ON! Koska voit oikeuden kautta hakea sitten vielä lisäksi tuntipalkat yms. ton päälle

      • jkljlkj

        Kääpiohomo Tuomaksella taas ollut yksinäistä. Ketju vuodelta 2005. Kertoo kaiken Runosmäen ääliöstä.


      • jkljlkj kirjoitti:

        Kääpiohomo Tuomaksella taas ollut yksinäistä. Ketju vuodelta 2005. Kertoo kaiken Runosmäen ääliöstä.

        Kukas semmonen kääpiö ja homo on, saisko tietoja.

        ittel törkee fetissi lyhisiin poikiin ja tyttöihin ja vieläpä vähän BI niin vois tulla hyvä pari :P


      • TuomasOnKääpiöHomo
        Bussissa kirjoitti:

        Kukas semmonen kääpiö ja homo on, saisko tietoja.

        ittel törkee fetissi lyhisiin poikiin ja tyttöihin ja vieläpä vähän BI niin vois tulla hyvä pari :P

        Se on oma nimimerkkisi niinkuin hyuomasOnKääpiöHomovin tiedät. Ääliö.



      • SäOletNolla
        Bussissa kirjoitti:

        Kääpiö toki olen, mutta en homo! Korkeintaan vähän BI, esim tota panisin ja kovaa http://hs11.snstatic.fi/webkuva/taysi/700/1305988597134?ts=436

        KääpiöHomo on itsesi käyttämä nimimerkki. Niitähän sinulla riittää. Olet häviäjä, työtön trollaaja jolla ei ole mitään muuta sisältöä elämäss kun selkeä valehtelu ja trollaaminen täällä.


      • SäOletNolla kirjoitti:

        KääpiöHomo on itsesi käyttämä nimimerkki. Niitähän sinulla riittää. Olet häviäjä, työtön trollaaja jolla ei ole mitään muuta sisältöä elämäss kun selkeä valehtelu ja trollaaminen täällä.

        Ei, en ole käyttänyt tuollaista nimeä :) Ja sovitaan että jatkat arvostelua kun uskallat itse rekisteröityä :)


      • RekistöröiIttesHoitoon
        Bussissa kirjoitti:

        Ei, en ole käyttänyt tuollaista nimeä :) Ja sovitaan että jatkat arvostelua kun uskallat itse rekisteröityä :)

        KääpiöHomo, Bussissa, Pakettiautomaatti, Sähkömies, Pankkiautomaatti, SisuMäättä, SMäättä, ViestipuuTiaSagaSattuu, TapaIttesKehari jne

        Kaikki saman ääliön, Tuomaksen nimimerkkejä. Tuomaksen Runosmäeltä, kujanpäästä. Sieltä juuri missä ei katuvalot pala.

        Luuletko avokki olevasi kovinkin hauska kun tunget nykään noita hymiöitä viesteihisi. Helvetin ääliö. Mene töihin, ai niin et pääse. Ei korttia, ei töitä,


      • RekistöröiIttesHoitoon kirjoitti:

        KääpiöHomo, Bussissa, Pakettiautomaatti, Sähkömies, Pankkiautomaatti, SisuMäättä, SMäättä, ViestipuuTiaSagaSattuu, TapaIttesKehari jne

        Kaikki saman ääliön, Tuomaksen nimimerkkejä. Tuomaksen Runosmäeltä, kujanpäästä. Sieltä juuri missä ei katuvalot pala.

        Luuletko avokki olevasi kovinkin hauska kun tunget nykään noita hymiöitä viesteihisi. Helvetin ääliö. Mene töihin, ai niin et pääse. Ei korttia, ei töitä,

        Soivtaan että (yrität) stalkata ja haukkua sitten kun itsekin uskallat rekisteröityä, eiks jep :)


    • malporo

      Tuleppas puhutteluun pullakuski.Tiedämme pissä lastailet,pks seutu.

    • Pullakuskit

      Rasvaa perseesi niin mä rakastelen sua!

    • IhanIkiOma

      Bussissa pojalla vai pitäisikö sanoa Unisex-henkilö ettei loukkaa.Nykyisin kun on tärkeää se ettei loukkaa näissä sukupuoliasioissa.Itselläni tuo vuosi 2005 oli melkoinen.Rakensin omakotitalon ja lainaa otin 400 000 euroa.Hirvitti,mutta kun on hyvät ajohommat kuten 80% muillakin alalla olevilla niin tänä vappuna 2016
      laina on maksettu ja talo on ihan ikioma. V...tu ei ole centtiäkään velkaa. Siinä sinulle Bussissa/pakettiautomaatti/pankkiautomaatti.Työnteko kannattaa aina.Lorvailu johtaa alkoholismiin ja leipäjonoihin.

      • IhanIkiOma

        Ai niin unohdin rakkaan vaímoni.Melkein unohdin,että myös rakkaan vaimoni panos oli merkittävä lainojen maksussa ei muuten olisi kyllä onnistuttu tässä urakassa.Siitä huolimatta työnteko kannattaa aina ja ei saa olla niin saakelin ronkeli.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      78
      1795
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      18
      1679
    3. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      16
      1494
    4. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1184
    5. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      19
      1173
    6. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1172
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      12
      1126
    8. Annetaanko olla vaan

      Siinä se, tavallaan kysymys ja toteamuskin. Niin turhaa, niin rikkovaa. On niin äärettömän tärkeä, ja rakas olo.. N
      Ikävä
      29
      1121
    9. Miten joku voi käyttää koko elämänsä

      siihen että nostelee täällä vanhoja ketjuja ja troIIaa niihin jotain linkkiä mitä kukaan ei avaa? Ihmisellä ei ole mitää
      Tunteet
      6
      1099
    10. Pakkoruotsi on leikkikieli, jota ei ole tarkoituskaan osata

      Pakkoruotsi on leikkikieli. Ennen leikkikieltä sanottiin siansaksaksi, sitten keksittiin tilalle pakkoruotsi. Pakkoruot
      Kielipolitiikka
      7
      1094
    Aihe