kilometri palkka

gonakuski

miten on jos sais kilometristä 0,17€ päivärahan, ajo olis välistä ruotsiin ja välistä suomeen,onko järkeä lähteä tuommoiseen homman palkaauksen perusteella..

23

4695

Vastaukset 23

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • rahti muori

juu kuulehan otahan 10e/tunti päiväraha

• tunti

jää jälkeen jo liian pahasti läpi tunti hommana.

ja ruotsiin ei kannata ruveta ajaa kilsa palkalla.

sitten jos on keikka tukholman nurkkaan niin siinähän mietit liksaa.

• Tuntipalkka parempi vaikka joku sanoisikin muuta. Ainut hyötyjä km-palkkauksessa taitaa olla se autoilija.

• Ratkaisee

Ei kilometripalkkauksessa mitään vikaa ole kun hinta on tarpeeksi suuri. Itse olen vuosikaudet ajanut kilometritaksalla ja purut ja lastaukset tuntityönä. Lisäksi muut lisät tuntikertymän mukaan ja ekstrat urakkalisänä.

• qavqav
        Ratkaisee kirjoitti:

Ei kilometripalkkauksessa mitään vikaa ole kun hinta on tarpeeksi suuri. Itse olen vuosikaudet ajanut kilometritaksalla ja purut ja lastaukset tuntityönä. Lisäksi muut lisät tuntikertymän mukaan ja ekstrat urakkalisänä.

samma här...silloin kun kilsaliksa koskee vain ajosuoritusta ja kaikki muu maksetaan tuntipalkkana niin asia on mielestäni kunnossa. olen ollut tyytyväinen, sain itse valita palkkausmuotoni. kokeilin aikoinaan huvikseni pelkkää tuntipalkkausta, ja ansiot tippuivat hieman. johtu ilmeisesti siitä, että ylityötunteja ei kertynyt kovinkaan paljoa...ajot pysyivät samana. mutta jos siihen kilsapalkkaan sisältyy KAIKKI(vaikka 17c/km), niin silloin kyllä unohtaisin...

• qavqa
        Ratkaisee kirjoitti:

samma här...silloin kun kilsaliksa koskee vain ajosuoritusta ja kaikki muu maksetaan tuntipalkkana niin asia on mielestäni kunnossa. olen ollut tyytyväinen, sain itse valita palkkausmuotoni. kokeilin aikoinaan huvikseni pelkkää tuntipalkkausta, ja ansiot tippuivat hieman. johtu ilmeisesti siitä, että ylityötunteja ei kertynyt kovinkaan paljoa...ajot pysyivät samana. mutta jos siihen kilsapalkkaan sisältyy KAIKKI(vaikka 17c/km), niin silloin kyllä unohtaisin...

• Kasikuus

Minä sain vuonna 1986 1,15 mk/km, joten mietippä vähän. Vai osaakkos edes laskea, kun täältä palkka-asioita kyselet. Ilmeisesti et,

• Saetkae

Todella hyvä keskinopeus yhdelle päivälle on vaikka 70km/h. Sitä sitten ajelet keskimäärin 8h/päivä. Työpäiviä menee kuukauteen keskimäärin 21kpl. Siitä saadaan keskiliksa kesäkeleille näin: 70x0,17x8x21= 1999,20.

Tähän päivärahat päälle ja koko summasta pois verot, kulut, makkarasämpylät ja satunnaiset suihkussakäynnit. Jos on isäntää pokkuroivaa tyyppiä joutuu lisäämään ylinopeus- ja ylikuormasakot ;)

Eipä hääviltä kuulosta, varastomieskin tienaa paremmin ja pääsee helpommalla.

• Helsinkiin
        Saetkae kirjoitti:

Todella hyvä keskinopeus yhdelle päivälle on vaikka 70km/h. Sitä sitten ajelet keskimäärin 8h/päivä. Työpäiviä menee kuukauteen keskimäärin 21kpl. Siitä saadaan keskiliksa kesäkeleille näin: 70x0,17x8x21= 1999,20.

Tähän päivärahat päälle ja koko summasta pois verot, kulut, makkarasämpylät ja satunnaiset suihkussakäynnit. Jos on isäntää pokkuroivaa tyyppiä joutuu lisäämään ylinopeus- ja ylikuormasakot ;)

Eipä hääviltä kuulosta, varastomieskin tienaa paremmin ja pääsee helpommalla.

Mittasin viikolla mitä saa keskinopeudeks Turku-Helsinki( ei moottoritieosuuksia)välillä. Kokonaispaino 60t eikä yhtään yli 80km/h (ei alamäessäkään) niin keskinopeudeksi tuli 68km/h. Eli 70km/h urakkavauhdiks on liian suuri. Tekis hupaa jos ei olis ohituskaistoja!

• ampuu tuohon
        Helsinkiin kirjoitti:

Mittasin viikolla mitä saa keskinopeudeks Turku-Helsinki( ei moottoritieosuuksia)välillä. Kokonaispaino 60t eikä yhtään yli 80km/h (ei alamäessäkään) niin keskinopeudeksi tuli 68km/h. Eli 70km/h urakkavauhdiks on liian suuri. Tekis hupaa jos ei olis ohituskaistoja!

seittemäänkymppin vaikka joutuis pysähtelemään valoihin 80:n vauhdilla

• ON! Koska voit oikeuden kautta hakea sitten vielä lisäksi tuntipalkat yms. ton päälle

• jkljlkj

Kääpiohomo Tuomaksella taas ollut yksinäistä. Ketju vuodelta 2005. Kertoo kaiken Runosmäen ääliöstä.

• jkljlkj kirjoitti:

Kääpiohomo Tuomaksella taas ollut yksinäistä. Ketju vuodelta 2005. Kertoo kaiken Runosmäen ääliöstä.

Kukas semmonen kääpiö ja homo on, saisko tietoja.

ittel törkee fetissi lyhisiin poikiin ja tyttöihin ja vieläpä vähän BI niin vois tulla hyvä pari :P

• TuomasOnKääpiöHomo
        Bussissa kirjoitti:

Kukas semmonen kääpiö ja homo on, saisko tietoja.

ittel törkee fetissi lyhisiin poikiin ja tyttöihin ja vieläpä vähän BI niin vois tulla hyvä pari :P

Se on oma nimimerkkisi niinkuin hyuomasOnKääpiöHomovin tiedät. Ääliö.

• SäOletNolla
        Bussissa kirjoitti:

Kääpiö toki olen, mutta en homo! Korkeintaan vähän BI, esim tota panisin ja kovaa http://hs11.snstatic.fi/webkuva/taysi/700/1305988597134?ts=436

KääpiöHomo on itsesi käyttämä nimimerkki. Niitähän sinulla riittää. Olet häviäjä, työtön trollaaja jolla ei ole mitään muuta sisältöä elämäss kun selkeä valehtelu ja trollaaminen täällä.

• SäOletNolla kirjoitti:

KääpiöHomo on itsesi käyttämä nimimerkki. Niitähän sinulla riittää. Olet häviäjä, työtön trollaaja jolla ei ole mitään muuta sisältöä elämäss kun selkeä valehtelu ja trollaaminen täällä.

Ei, en ole käyttänyt tuollaista nimeä :) Ja sovitaan että jatkat arvostelua kun uskallat itse rekisteröityä :)

• RekistöröiIttesHoitoon
        Bussissa kirjoitti:

Ei, en ole käyttänyt tuollaista nimeä :) Ja sovitaan että jatkat arvostelua kun uskallat itse rekisteröityä :)

KääpiöHomo, Bussissa, Pakettiautomaatti, Sähkömies, Pankkiautomaatti, SisuMäättä, SMäättä, ViestipuuTiaSagaSattuu, TapaIttesKehari jne

Kaikki saman ääliön, Tuomaksen nimimerkkejä. Tuomaksen Runosmäeltä, kujanpäästä. Sieltä juuri missä ei katuvalot pala.

Luuletko avokki olevasi kovinkin hauska kun tunget nykään noita hymiöitä viesteihisi. Helvetin ääliö. Mene töihin, ai niin et pääse. Ei korttia, ei töitä,

• RekistöröiIttesHoitoon kirjoitti:

KääpiöHomo, Bussissa, Pakettiautomaatti, Sähkömies, Pankkiautomaatti, SisuMäättä, SMäättä, ViestipuuTiaSagaSattuu, TapaIttesKehari jne

Kaikki saman ääliön, Tuomaksen nimimerkkejä. Tuomaksen Runosmäeltä, kujanpäästä. Sieltä juuri missä ei katuvalot pala.

Luuletko avokki olevasi kovinkin hauska kun tunget nykään noita hymiöitä viesteihisi. Helvetin ääliö. Mene töihin, ai niin et pääse. Ei korttia, ei töitä,

Soivtaan että (yrität) stalkata ja haukkua sitten kun itsekin uskallat rekisteröityä, eiks jep :)

• malporo

Tuleppas puhutteluun pullakuski.Tiedämme pissä lastailet,pks seutu.

• Pullakuskit

Rasvaa perseesi niin mä rakastelen sua!

• IhanIkiOma

Bussissa pojalla vai pitäisikö sanoa Unisex-henkilö ettei loukkaa.Nykyisin kun on tärkeää se ettei loukkaa näissä sukupuoliasioissa.Itselläni tuo vuosi 2005 oli melkoinen.Rakensin omakotitalon ja lainaa otin 400 000 euroa.Hirvitti,mutta kun on hyvät ajohommat kuten 80% muillakin alalla olevilla niin tänä vappuna 2016
      laina on maksettu ja talo on ihan ikioma. V...tu ei ole centtiäkään velkaa. Siinä sinulle Bussissa/pakettiautomaatti/pankkiautomaatti.Työnteko kannattaa aina.Lorvailu johtaa alkoholismiin ja leipäjonoihin.

• IhanIkiOma

Ai niin unohdin rakkaan vaímoni.Melkein unohdin,että myös rakkaan vaimoni panos oli merkittävä lainojen maksussa ei muuten olisi kyllä onnistuttu tässä urakassa.Siitä huolimatta työnteko kannattaa aina ja ei saa olla niin saakelin ronkeli.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä on totta mikä ei?

Onko juoru vai ei että nimeltä mainitsematon henkilö on tehnyt naiselle/naisille jotain joka on väärin?
      Kuhmo
      21
      2154
    2. Päivän aivopieru Trumpilta

Trump julisti sodan hyttysiä vastaan. Myös punkit ovat Trumpin sodan kohteena. Eikö vieläkään USA:n kansa tajua tuon uko
      Maailman menoa
      74
      1275
    3. Lopetetaanko tämä

Juttu ja mennään eteenpäin? Pystytkö?
      Ikävä
      132
      938
    4. Just saying

Mies joka antaa naiselle turvallisen olon, on seksikäs. Ei kieroja kikkoja ja haluaa olla vain sen yhden naisen mies.
      Ikävä
      142
      727
    5. Voisin antaa sulle nyt

Halin❤️
      Ikävä
      54
      656
    6. Löytyikö syy miksi Martina on Muhiksen kanssa

Saipa naurut Gekkosen kuvasta, missä ovat ravintola Hookissa Immu fight night ottelun jälkeen, Muhoksella pullottaa hirv
      Kotimaiset julkkisjuorut
      95
      642
    7. Janpen Thai lopettanut, miksiköhän

Hyvää apetta teki.
      Suomussalmi
      13
      577
    8. Jos selviäisi että kaivattusi

Olisi savant asperger? Rakastaisitko vielä? Savant-lahjakkuus olisi kapea-alaista neroutta liittyen mekanisiin ja tilan
      Ikävä
      93
      575
    9. Jorma Uotinen läväytti härskin heiton - Paljastus uudesta TTK-romanssista?

Tuomari Jorma Uotisen linja on välillä hyvinkin rohkea TTK:ssa. Hän näpäytti Jaakko Parkkalille ja Kastanja Rauhalalle v
      Tanssii tähtien kanssa
      11
      573
    10. Tosi kiva on

Joo. Mitä olisit menettänyt jos olisit paljastanut itsesi?
      Ikävä
      65
      551
    11. Jokin ei täsmää

Joskus yksi vuosiluku saa katsomaan koko tarinaa uudestaan. Löysin gradun. Matematiikka ei oikein täsmää siihen, mitä mi
      Ikävä
      298
      546
    12. Toivotko vielä viestiä

Minulta? En rohkene enää ottaa yhteyttä, kun varmasti jo uusia naisia elämässä. Nolaisin vain itseni.
      Ikävä
      44
      539
    13. Tehdään yhdessä itsestämme

Parhaat versiot❤️ Se vaatii molemmilta hyvää itsetuntoa!
      Ikävä
      42
      525
    14. Oliko Jani Halmeen aika jo tippua TTK:sta?

Jani Halme ja Claudia Ketonen joutuivat jättämään TTK:n. Halme ja Ketonen saivat viimeiseksi jäänestä tanssista, sambas
      Tanssii tähtien kanssa
      28
      498
    15. Kuka kaipaa T m?

Kerro nainen kirjaimesi vaan... Haluan miettiä kuka tulee ekana mieleeni.. kuin kurkistus tunteiden meren pinnalle, jota
      Ikävä
      36
      490
    16. Olen ajellut Dieseleillä yli 50 vuotta.

Enkä ole koskaan kaivannut sähköautoa.
      Hybridi- ja sähköautot
      121
      475
    17. Mitä tunteita

Sulla vielä on?
      Ikävä
      76
      473
    18. Miksi jotku naiset on niin tyhmiä

Että elättelevät turhaa toivoa toisen kustannuksella. Onko ne kaikki kaappilesboja vai mikä niitä vaivaa? Sitten itketä
      Ikävä
      51
      457
    19. Kerro muuten miksi

Estit somessa?
      Ikävä
      41
      444
    20. Vaikea on tämän

Jälkeen suhtautua sinuun ilman ettei muista kirjoituksiasi.
      Ikävä
      58
      437
    Aihe