PRÄTKÄHIIRET

- Turbo -

No niin!!! Täällä meikä poika oleilee, niin kauan, kun tää viesti on ykkös sivulla, mutta jos innokkaita kirjoittajia on niin kakkoselki...
Mä kysyn sulta Misu

193

17946

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • alkaa jo vähän ottaa aivoon.

Ihan ystävällinen pyyntö, älä aina jaksa aloittaa uutta keskustelua samasta aiheesta. Saman voin sanoa myös winx hommasta. yks winx keskustelu, yks prätkähiiri keskustelu, ja kun ne putoaa listalta niin sitten ehkä uusia.

Oisko mahdollista?

• _oPPis_

kyllähän siinä niin voi käydä...

• - Turbo -
        _oPPis_ kirjoitti:

kyllähän siinä niin voi käydä...

Yrittäny olla yhessä palstassa, mutta yhessä vaiheessa sinne ei enää tuu ketään, kun jotku NÄSÄVIISAAT tulee. Mä oon nyt täällä ja jollei tänne tuu ketään, niin mä yritän niin kauan, kuin tulee!!! Aina löytyy prätkähiiri-faneja, mutta miks ne ei voi koskaan vastata? On ymmärrettävää jos joku ei pääse koneelle, mutta yleensä ne oleilee jossain ihan muualla!!! Kirjoitelkaa! KIITOS!!!

• Galax..
        - Turbo - kirjoitti:

Yrittäny olla yhessä palstassa, mutta yhessä vaiheessa sinne ei enää tuu ketään, kun jotku NÄSÄVIISAAT tulee. Mä oon nyt täällä ja jollei tänne tuu ketään, niin mä yritän niin kauan, kuin tulee!!! Aina löytyy prätkähiiri-faneja, mutta miks ne ei voi koskaan vastata? On ymmärrettävää jos joku ei pääse koneelle, mutta yleensä ne oleilee jossain ihan muualla!!! Kirjoitelkaa! KIITOS!!!

No mä katoin prätkähiiriä joskus penskana.. Joten enpä muista sarjasta yhtään mitään.
        Oli kyllä huono sarja :P Anteeksi vain.

• - Turbo -
        Galax.. kirjoitti:

No mä katoin prätkähiiriä joskus penskana.. Joten enpä muista sarjasta yhtään mitään.
        Oli kyllä huono sarja :P Anteeksi vain.

... Sit on tulla tähän keskusteluun!!! Mä toivoisin tänne vaan niitä, jotka tykkää niistä tai haluu jutella.

• Galax..
        - Turbo - kirjoitti:

... Sit on tulla tähän keskusteluun!!! Mä toivoisin tänne vaan niitä, jotka tykkää niistä tai haluu jutella.

Kukahan sitäki sarjaa enää kattoo.. Ja oot kyllä aika heikkohermoinen jos tuosta jo suutuit, kun toinen sanoo mielipiteensä.. Sanavapaus! Jokaisella on oikeus mielipiteeseen.

• - Turbo -
        Galax.. kirjoitti:

Kukahan sitäki sarjaa enää kattoo.. Ja oot kyllä aika heikkohermoinen jos tuosta jo suutuit, kun toinen sanoo mielipiteensä.. Sanavapaus! Jokaisella on oikeus mielipiteeseen.

... Mä oon vaan niin tottunu käyttämään huutomerkkiä. Mä oon kirjoittamassa tarinaa mun ja Melicen tuleville nettisivuille. Tarinassa hoxataan, todetaan ja huudetaan huutomerkin kanssa ja mä jatkan sitä miltei joka päivä ja nyt pidän taukoa. Mä oon keksiny omia hahmoja ja poiminu piirretyista ja vähän ohjelmistakin henkilöita tarinaan.. Mä ilmoitan, kun netti sivu on valmis. Se tulee olemaan monipuolinen ja sitkakin näkee mun piirtämät "elävät" hiukset joista tuli riitaa miljoona vuotta sitten.
        Saat sä mielipitees ilmaista. En mä siitä suuttunu.

• A-Kisu

Joo-o prätkikset oli hyvii mul on vieläki muutama jakso niit nauhal.
      Vinskihän poltti sen naamas jossai, Moton käsi jäi sulkeutuvan rautaoven välii.
      Turbol o aika kähee ääni, Motol o sillane sarjamurhaaja ääni ja Vinsil o seittemä vuotiaan lapsen ääni.
      Niie motskat, niihenhän on asennettu jotkut ihmeen "älysirut" tai jotai.
      Heiä hiararkiakin o aika selvä.
      Turbo=Pomo, älykäs
      Moto=Lihakset
      Viski=Hauskuuttaja, "naistenmies" tai siis hiiri

• Misu<3

Vinskillä EI OLE 7-vuotiaan lapsen ÄÄNTÄ!!!
      Vinskillä on just söpö ääni, tarttuva, omalla tavallaan humoristinen.
      Se joo on se "naisten lemppari". ;)
      Edelleen, minun on vaikeata kuvailla niiden ääniä.
      Turbo joo oli porukan brein.

Jos kiinnostaa, tässä Prätkähiirien alkutunnari, jota voi ilmatteeksi kuunnella:

http://www.jvsplace.co.uk/tv/Biker_Mice_From_Mars.wav

Ja jos haluatte kyseisen alkutunnarin itsellenne, menkää tälle sivulle:

http://forum.bcdb.com/gforum.cgi?post=11298

Ja se viimeinen keskustelija, STARFOX, joka lauttoi viestiä ja sinisellä lukee:
      "Biker Mice From Mars Theme!" niin painakaa sitä hiiren oikealla painikkeella ja sitten "Save target as.." siitä sitten tallentamaan ja kuuntelemaan. :)

Kannattaa katsella myös tämä sivusto:

http://www.shadowrider.org/bikermice/bmstuff.htm

Sekä niille, jotka eivät paljoa muista kyseisestä sarjasta niin englanniksi henkilö infoa:

http://www.zedlandfantasies.co.uk/cartoon5_-_biker_mice_from_mars.htm

Kiitos. ^^

• - Turbo -

Meillä synkkaa! Tosi kivaa, kun sä Misu

• - Turbo -
        - Turbo - kirjoitti:

Meillä synkkaa! Tosi kivaa, kun sä Misu

Onko sulla e-mailia?

• A-Kisu

Sori muuten siit Vinski jutust.
        Katsoin pari jaksoo eilen ja WOU mä olin muistanut ihan väärin! Vinskil todellakin on ihana ääni! Ja sit sil o viel upea motskari, hanskat ja saappaat!!!!!

Mun muistaakseni Turbo ei suuttunu kauhee helpost mut jos se suuttus ni se oliki sit oikee kunnol.
        Vinski tais useimmiten vaa närkästyy muttei suuttuu...

• A-Kisu
        A-Kisu kirjoitti:

Katsoin pari jaksoo eilen ja WOU mä olin muistanut ihan väärin! Vinskil todellakin on ihana ääni! Ja sit sil o viel upea motskari, hanskat ja saappaat!!!!!

Mun muistaakseni Turbo ei suuttunu kauhee helpost mut jos se suuttus ni se oliki sit oikee kunnol.

Kävin noil sivuil kattoos, eix ne kuvat ku niist on ni oo aika "huonoi?" Siin sarjas ne on hieman paremmin piirrettyi. mut loistavia silti nekin kuvat oli.

• - Turbo -
        A-Kisu kirjoitti:

Miten se suuttu??? Huitoks se nyrkkiä, huusiko se vai jotain muuta "jännää"??? Vähän mäkin tahtoisin kuulla sen Vinskin äänen! Onko teillä kummallakaan maili osoitetta? Kertokaa niin mä kerron omani. Pliis. Ps. Oliko ne tosi sulosii??? Mä veikkaan että oli! Mä sitten tykkään niistä ja kadehdin sua, kun mä en nää niitä, jollen saa jotain videota joululahjaksi. Pitäkää peukkuja, että saan! Kiitos etukäteen!

• A-Kisu
        - Turbo - kirjoitti:

Miten se suuttu??? Huitoks se nyrkkiä, huusiko se vai jotain muuta "jännää"??? Vähän mäkin tahtoisin kuulla sen Vinskin äänen! Onko teillä kummallakaan maili osoitetta? Kertokaa niin mä kerron omani. Pliis. Ps. Oliko ne tosi sulosii??? Mä veikkaan että oli! Mä sitten tykkään niistä ja kadehdin sua, kun mä en nää niitä, jollen saa jotain videota joululahjaksi. Pitäkää peukkuja, että saan! Kiitos etukäteen!

Kuka suuttuu? Jos meinaat Vinskii ni sehän useimmiten suuttuessaan murjottaa, Moton nyt tietääkin se rupee hakkaa ja Turbost mä en tiiä.

Kyl mä voin mailini kertoo se on [email protected]

Jos saat niit kasetei, ni kerro mullekin mist niit saa! Mä haluun enemmän.

• - Turbo -
        A-Kisu kirjoitti:

Kuka suuttuu? Jos meinaat Vinskii ni sehän useimmiten suuttuessaan murjottaa, Moton nyt tietääkin se rupee hakkaa ja Turbost mä en tiiä.

Kyl mä voin mailini kertoo se on [email protected]

Jos saat niit kasetei, ni kerro mullekin mist niit saa! Mä haluun enemmän.

[email protected]
        (toivottavasti meni oikein)
        kirjoittele sä vaikka ekaksi, niin mä voin vastata ja kerro, että oot A-Kisu suomi24:stä. Voi mennä hetken ennen kun mä vastaan. Mä tarkoitin Turbon suuttumista. Oletko säkin tosi kova fani? Ainakin näyttää siltä, kun haluat lisää kasetteja. Kuulemma 2006 tulee DVD:täkin ainakin joku kerto. Vähän huippua! Jos itsekin kuulet, mistä vois saada sitä kamaa, niin ilmoita ihmeessä!

• prätkäpomo
        - Turbo - kirjoitti:

[email protected]
        kirjoittele sä vaikka ekaksi, niin mä voin vastata ja kerro, että oot A-Kisu suomi24:stä. Voi mennä hetken ennen kun mä vastaan. Mä tarkoitin Turbon suuttumista. Oletko säkin tosi kova fani? Ainakin näyttää siltä, kun haluat lisää kasetteja. Kuulemma 2006 tulee DVD:täkin ainakin joku kerto. Vähän huippua! Jos itsekin kuulet, mistä vois saada sitä kamaa, niin ilmoita ihmeessä!

Täs tietsikal oli virus ni en oikein päässy nettiin ku kavereilla ja oli viellä fyssan koe, mut mul on asiaa prätkähiiristä! mulla on prätkähiiri-peli!
        siin ajetaan niitten mopoil semmosil radoil. ei se sen kummempaa oo mut ne voi heittää kaikkii nitroi ja dynamiittei ni jos mopo osuu semmoseen ni sitte se lentää prätkäst se hiiri jolla pelaa ja palaa checkpointille jonka viimeks ohitti. mun lemppari prätkähiiri on vinski.

• A-Kisu
        - Turbo - kirjoitti:

[email protected]

Ei se näyttäny toimivan.
        Mä kokeilen kuitestin pari kertaa viel, jos vaik konees ois joku vika

• - Turbo -
        prätkäpomo kirjoitti:

Täs tietsikal oli virus ni en oikein päässy nettiin ku kavereilla ja oli viellä fyssan koe, mut mul on asiaa prätkähiiristä! mulla on prätkähiiri-peli!
        siin ajetaan niitten mopoil semmosil radoil. ei se sen kummempaa oo mut ne voi heittää kaikkii nitroi ja dynamiittei ni jos mopo osuu semmoseen ni sitte se lentää prätkäst se hiiri jolla pelaa ja palaa checkpointille jonka viimeks ohitti. mun lemppari prätkähiiri on vinski.

Onkse uusi vai vanha peli? Mistä sait sen? Mille konsolille se on? Vähän huippua! Muuten mitä hahmoja siinä pelissä on? Mä muistan nähneeni, jossain sellaisen kuvan kyseisestä nindendo-pelistä ja siinä oli hahmoesittely tai jokin vastaava, nopeudet, painot (prätkien kanssa) jne. Ja siinä hahmoina olivat: Niukkis, Turbo, Moto, Vinski ja uskokaa tai älkää Leipäjuusto violetilla ufon näköisellä menopelillään. Sillä on kaikki violettiä! Vaatteet, limusiini jne.

• - Turbo -
        A-Kisu kirjoitti:

Ei se näyttäny toimivan.
        Mä kokeilen kuitestin pari kertaa viel, jos vaik konees ois joku vika

Katsotaanpa laitoinkohan mä sen osoitteen oikein, se on: [email protected]. Mä voin kirjoittaa sulle vaikka ekaksi, jos sekään nyt toimii... Tai kokeile vielä uudestaan ja ilmoita taas jos ei toimi, niin mä kirjoitan sulle.

• - Turbo -
        - Turbo - kirjoitti:

Katsotaanpa laitoinkohan mä sen osoitteen oikein, se on: [email protected]. Mä voin kirjoittaa sulle vaikka ekaksi, jos sekään nyt toimii... Tai kokeile vielä uudestaan ja ilmoita taas jos ei toimi, niin mä kirjoitan sulle.

Ihan hullua! Mä en voi käyttää mun mailia! No jutellaan sitte täällä, mutta mä säilytän sun mailiosoittees. Mitä se violetti mömmö on niissä prätkähiirissä?

• prätkäpomo
        - Turbo - kirjoitti:

Onkse uusi vai vanha peli? Mistä sait sen? Mille konsolille se on? Vähän huippua! Muuten mitä hahmoja siinä pelissä on? Mä muistan nähneeni, jossain sellaisen kuvan kyseisestä nindendo-pelistä ja siinä oli hahmoesittely tai jokin vastaava, nopeudet, painot (prätkien kanssa) jne. Ja siinä hahmoina olivat: Niukkis, Turbo, Moto, Vinski ja uskokaa tai älkää Leipäjuusto violetilla ufon näköisellä menopelillään. Sillä on kaikki violettiä! Vaatteet, limusiini jne.

Se on playstation kakkoselle.
        Siin voi pelaa turbolla, jolla on punanen motskari missä on liekin kuva, niukkiksella, jolla on vihreä motskari mis on jotain kuplii, moto, jolla on musta motskari, vinski, jol on sininen motskari ja leipäjuusto jol on keltanen motskari ja se näytää sveitsinjuustolta. se on uus peli tilasin amerikasta

• A-Kisu
        - Turbo - kirjoitti:

Ihan hullua! Mä en voi käyttää mun mailia! No jutellaan sitte täällä, mutta mä säilytän sun mailiosoittees. Mitä se violetti mömmö on niissä prätkähiirissä?

Mä sanoin ihan väärin! Sen et mix Vinskil o se "naamari" ja Motol se rautakäsi! Ei se niin menny! Mä muistelin taas jotain ihan muuta!

• A-Kisu

• A-Kisu
        A-Kisu kirjoitti:

Mä sanoin ihan väärin! Sen et mix Vinskil o se "naamari" ja Motol se rautakäsi! Ei se niin menny! Mä muistelin taas jotain ihan muuta!

Siis Vinskihän loukkaantus Marssissa ku ne taisteli jotai tyyppei vastaan ja se pitää sitä naamarii jottei niit arpii nähtäis.
        Ja Moto menetti kätensä ja toisen silmäs Nuikin takii!
        Mut mä en kyl tiedä mitä Turbol tapahtus...

• - Turbo -
        A-Kisu kirjoitti:

Siis Vinskihän loukkaantus Marssissa ku ne taisteli jotai tyyppei vastaan ja se pitää sitä naamarii jottei niit arpii nähtäis.
        Ja Moto menetti kätensä ja toisen silmäs Nuikin takii!
        Mut mä en kyl tiedä mitä Turbol tapahtus...

...ei oo mun mielestä mitään vammoja. Sen silmät näyttää jotenkin omituisilta ja siksi se pitää kai niitä laseja. Miksi? Silmien ulkonäön takia vai? Musta se on tosi söpö ilman lasejakin, mutta se näytti yhessä kuvassa niitten nettisivulla koiralle, ku sillä ei ollu pitkiä etuhampaita. Se näytti myös aika väsyneelle. Kun mä teen Melicen kanssa nettisivut, niin mä lupaan, että sinne tulee paljon prätkisasiaa! Oisko sulla mitään erikois tietoa niistä? Mitä Niukkis teki? Entä Leipäjuusto? Söikö prätkähiiret vaan roskaruokaa? Sori jos mä kyselen liikaa, mutta kun mä en muista yhtään mitään ja joitakin muistikuvia tulee, kun te vastaatte.

• - Turbo -
        prätkäpomo kirjoitti:

Siin voi pelaa turbolla, jolla on punanen motskari missä on liekin kuva, niukkiksella, jolla on vihreä motskari mis on jotain kuplii, moto, jolla on musta motskari, vinski, jol on sininen motskari ja leipäjuusto jol on keltanen motskari ja se näytää sveitsinjuustolta. se on uus peli tilasin amerikasta

Tuliskohan se joskus Suomeenkin? Mä hyppäisin sit mäntyyn!

• A-Kisu
        - Turbo - kirjoitti:

...ei oo mun mielestä mitään vammoja. Sen silmät näyttää jotenkin omituisilta ja siksi se pitää kai niitä laseja. Miksi? Silmien ulkonäön takia vai? Musta se on tosi söpö ilman lasejakin, mutta se näytti yhessä kuvassa niitten nettisivulla koiralle, ku sillä ei ollu pitkiä etuhampaita. Se näytti myös aika väsyneelle. Kun mä teen Melicen kanssa nettisivut, niin mä lupaan, että sinne tulee paljon prätkisasiaa! Oisko sulla mitään erikois tietoa niistä? Mitä Niukkis teki? Entä Leipäjuusto? Söikö prätkähiiret vaan roskaruokaa? Sori jos mä kyselen liikaa, mutta kun mä en muista yhtään mitään ja joitakin muistikuvia tulee, kun te vastaatte.

Kyllähän Turbon silmät jotenkin vahingoittus kun sillon ku Vinskilt meni naamast pala ja Motolt toine silmä ni silläkin oli side silmien pääl.
        Se oli jontenkin niin et siel Marssis ku ne taisteli niit vihollisii vastaa ni Nuikki tais ampuu niit jollaa supertykil ja paeta sitte.

Mun muistaakseni ne kyl söi vaa niit hodareit ja joi olutta, ku nehän aina kävi sen Antti-nimisen tyypin luona.

Muuten, onx sul mitää muistikuvaa Moton veljenpojast? Tai Turbon tyttöystäväst? Tai siit tyttöhiirest ku oli ihastunu Vinskiin?
        Mä en nyt muista niit kauhee hyvi... täytyy varma taas kysyy expertilt!

• Misu<3
        prätkäpomo kirjoitti:

Mikä on pelin nimi??
        Ja miten näin monen vuoden takaa sellainen peli yllättäen tulis, ihmetyttää.
        Kun ei edes koko piirretty pyöri..
        Hmh, ehkä se tulee jossakin vaiheessa DVD:lle, sekoitin vahingossa sen DVD asian Kaukametsän Pakolaisiin, jotka myös olivat yks lemppari ohjelmistani.

• Tigerwolf

Mistäs tämmöne o tullu? Wou! Onx olemas muitaki prätkis fanei viel ku mä ja A-Kisu?

Toivottavast hyväksytte mutki viel mukaa keskusteluu? Mä oon tosi kova fani !!!!

• A-Kisu

Mä mietinki jo et koska sä löydät tänne! Yritin kyl ilmottaa mut sun sähköpostis ei toiminu ja sun nettisaitilles ei päässy!

Mut hyvä et olet täällä!
        Mun puolest jää vaa! =D

• - Turbo -
        A-Kisu kirjoitti:

Mä mietinki jo et koska sä löydät tänne! Yritin kyl ilmottaa mut sun sähköpostis ei toiminu ja sun nettisaitilles ei päässy!

Mut hyvä et olet täällä!
        Mun puolest jää vaa! =D

Meitä prätkis-faneja ei ole koskaan liikaa! Tervetuloa Tigerwolf! Muuten mitä muita pahiksia siinä oli kuin Rasvanahka, Niukkis ja itse suuri Leipäjuusto? Tigerwolfille tiedoksi: olen tosi kova prätkähiiri-fani ja yritän vastauksienne avulla muistaa jotain siitä ohjelmasta, katsoin sitä kyllä aika paljon pienenä, mutta jotenkin en muista ja nyt minä räjähdän hingusta nähdä niitä vielä! Mun lemppari on Turbo ja sen jälkeen Vinski. Tykkään Turbosta ja Vinskistä aivan tajuttomasti ja niiden jälkeen Motosta, joka on myös aika söde. Katseletko/katselitko sinäkin aika paljon prätkähiiriä? Muuten niistä nettisivuista ilmoitan sitten tarkemmin, kun niiden teko lähestyy loppuaan. Siinä on minun keksimä nelikkö, joka on hitusen prätkähiirimäinen komeine ja vahvoine jäsenineen.

• - Turbo -
        - Turbo - kirjoitti:

Meitä prätkis-faneja ei ole koskaan liikaa! Tervetuloa Tigerwolf! Muuten mitä muita pahiksia siinä oli kuin Rasvanahka, Niukkis ja itse suuri Leipäjuusto? Tigerwolfille tiedoksi: olen tosi kova prätkähiiri-fani ja yritän vastauksienne avulla muistaa jotain siitä ohjelmasta, katsoin sitä kyllä aika paljon pienenä, mutta jotenkin en muista ja nyt minä räjähdän hingusta nähdä niitä vielä! Mun lemppari on Turbo ja sen jälkeen Vinski. Tykkään Turbosta ja Vinskistä aivan tajuttomasti ja niiden jälkeen Motosta, joka on myös aika söde. Katseletko/katselitko sinäkin aika paljon prätkähiiriä? Muuten niistä nettisivuista ilmoitan sitten tarkemmin, kun niiden teko lähestyy loppuaan. Siinä on minun keksimä nelikkö, joka on hitusen prätkähiirimäinen komeine ja vahvoine jäsenineen.

... Niitä mä oon tehny tänne keskusteluun, kun selaatte noita vanhoja sivuja, sellaisia, kuin "Mitä piirretty hahmoa muistutat?" Se taitaa olla mulla joko - Rei - nimimerkillä tai sit tällä - Turbo - minkä mä otin käyttöön heti, kun sain tietää, mikä Turbon nimi :)
        Toinen testi on Testi 2, jossa sama meininki jatkuu ja nyt mä ajattelin tehdä, vaikka tähän keskusteluun (viikonloppuna kai...) Testi 3:n. Siis tähän näin missä me keskustellaan. Muuten kuka se Antti on?

• Tigerwolf
        - Turbo - kirjoitti:

Mä en tiedä niiden suomen kielisii nimii koska mä kattelin sitä englantilaist versioo... mut englannix niit muit pahiksii oli ainaki Lord Camembert, joka oli samantyyppine ukko ku Limburger(Leipäjuusto).
        Sit oli se Fred, joka oli Karbunklin(Nuikin) joku koe tai jotai.
        Sit Cody, joku ihmistyyppi.
        Hard Rock oli simmone vihree ihone kundi jolla oli punaiset hiukset.
        Jimmy Mac oli pulska vanha mies.
        Weather Mistres oli Leipäjuuston täti/sisko.
        Sit oli viel sielt Marssist simmone ku XTerminator, joku luuranko tyyppi.
        Stilton, taas simmone Leipäjuuston näköne sekä sit viel Mace, joka oli prätkiste kaverix naamioitunu viholline!

Mun lempparit menee täs järjestykses: Modo, Rimfire, Throttle/Vinnie(en osaa päättää kumpi tulee ens), Stoker ja Mace. Mut siit Throttlen tyttöystäväst Carbinest mä en tykkää ollenkaa!!!

P.S. mekin ollaa ton A-Kisun kans työstetty fanfictei eri ohjelmist meijä nettisaiteil, ja prätkähiiret o meilläki mukana. Ja onhan täs tultu omiaki hahmoja keksittyy... :D

• Tigerwolf
        Tigerwolf kirjoitti:

Mä en tiedä niiden suomen kielisii nimii koska mä kattelin sitä englantilaist versioo... mut englannix niit muit pahiksii oli ainaki Lord Camembert, joka oli samantyyppine ukko ku Limburger(Leipäjuusto).
        Stilton, taas simmone Leipäjuuston näköne sekä sit viel Mace, joka oli prätkiste kaverix naamioitunu viholline!

Mun lempparit menee täs järjestykses: Modo, Rimfire, Throttle/Vinnie(en osaa päättää kumpi tulee ens), Stoker ja Mace. Mut siit Throttlen tyttöystäväst Carbinest mä en tykkää ollenkaa!!!

P.S. mekin ollaa ton A-Kisun kans työstetty fanfictei eri ohjelmist meijä nettisaiteil, ja prätkähiiret o meilläki mukana. Ja onhan täs tultu omiaki hahmoja keksittyy... :D

Ku tos nyt kyselitte sitä Throttlen silmä juttuu ni se meni joteski näi: Joo-o, Karbunkle ampu prätkiksii jollaa supertykil ennen ku pakeni Marssist. Modolt meni toine silmä(en oo varma menix se käsi sii vai jo aikasemmi), Vinnielt puolet naamast mut täs o viel jotai mitä monikaa ei tiedä. Throttle menetti silmistää näön. Sit sil asennettii bioniset silmät, jotka o aika herkät auringo valol ja six myös sil o enemmä punaset silmät ku muil.

• A-Kisu
        - Turbo - kirjoitti:

... Niitä mä oon tehny tänne keskusteluun, kun selaatte noita vanhoja sivuja, sellaisia, kuin "Mitä piirretty hahmoa muistutat?" Se taitaa olla mulla joko - Rei - nimimerkillä tai sit tällä - Turbo - minkä mä otin käyttöön heti, kun sain tietää, mikä Turbon nimi :)
        Toinen testi on Testi 2, jossa sama meininki jatkuu ja nyt mä ajattelin tehdä, vaikka tähän keskusteluun (viikonloppuna kai...) Testi 3:n. Siis tähän näin missä me keskustellaan. Muuten kuka se Antti on?

Antti oli simmone vanha papparainen, jonka kapakas prätkikset aina kävi syömäs hodarei ja juomas kaljaa. Ei sitä kyl näkyny ku yhes tai kahes jaksos.

• Jullis
        Tigerwolf kirjoitti:

Ku tos nyt kyselitte sitä Throttlen silmä juttuu ni se meni joteski näi: Joo-o, Karbunkle ampu prätkiksii jollaa supertykil ennen ku pakeni Marssist. Modolt meni toine silmä(en oo varma menix se käsi sii vai jo aikasemmi), Vinnielt puolet naamast mut täs o viel jotai mitä monikaa ei tiedä. Throttle menetti silmistää näön. Sit sil asennettii bioniset silmät, jotka o aika herkät auringo valol ja six myös sil o enemmä punaset silmät ku muil.

Ton takii en tykkää prätkiksist!

• - Turbo -
        Jullis kirjoitti:

Mä oon nähny niis sun mainitsemista pahiksista, ja usko pois... Mä aloin hiukan säälimään Turboa, vaikka se onkin piirros hahmo. * huokaisee * Mä kukistaisin sen hirviön joka sitä meni ampumaan! Jos se jästipää tuliskin kadulla vastaan niin... Iskisin sitä ja lujaa jakoavaimella päähän! Tää on tosi, mutta siihen menee aikaa... No unohdetaan kamalat asiat. Mä yleensä inhoan sellaisia ohjelmia, joissa jollakulla on tyttö/poikakaveri, mutta prätkähiiriä mä kyllä katselen yhä. * syvempi huokaus * Kai nyt totuuteen täytyy tottua ja SINÄ Jullis! On se aika ällöä, mutta ei kai sen takia nyt hyvää ohjelmaa hukkaan tarvi heittää! Ihan tosi relaa vähän! Muuten mä en oikein viitsi itse käydä kattomassa prätkähiirien sivuilta kuvia, kun mä pelkään vähän näkeväni jotain "ei toivottua kuvaa" (tiedätte kai millaista) niin oisko jotenkin mahdollista näyttää paria hyvää kuvaa, vaikka pelkästä kolmikosta (prätkähiiristä)? Mä ainakin piirrän itse nettisivuille niistä kuvia, mutta oisko mitenkään mahdollista näyttää täällä ja nyt? Kuvailisitteko niitten luonteita?
        PS. Mäkään en tykkää Turbon tyttökaverista HYI!!!

• - Turbo -
        Jullis kirjoitti:

... Jos sitä ampunut "hirviö" tulis mua vastaan kadulla niin... Iskisin sitä ja lujaa jakoavaimella päähän! Itse asiassa; mä aloin hiukan säälimään Turboa, vaikka se onkin piirros hahmo... Tosi kurja juttu! Ja SINÄ Jullis! Jos sinä tolla perusteella heität hyvän ohjelman näkemättä, niin täytyisi olla aika herkkä nahkainen! Muuten kuvailisko joku niitten prätkähiirien luonteita?
        PS: En uskalla itse käydä katsomassa niitten nettisivuilla niitä kuvia, sillä pelkään löytäväni "ei toivotun kuvan" (tiedätte kai mitä tarkoitan?) Oisko mitenkään mahdollista näyttää mulle, jotain kivaa kuvaa niistä KOLMESTA tai joku niistä yksikseen täällä ja nyt?
        PPS: Nettisivuilleni tulee paljon mun piirtämiä prätkähiiri-kuvia, joista suurinosa on Turbosta, sillä en osaa piirtää niitä muita...(pitäis kai opetella).

• Tigerwolf
        - Turbo - kirjoitti:

... Jos sitä ampunut "hirviö" tulis mua vastaan kadulla niin... Iskisin sitä ja lujaa jakoavaimella päähän! Itse asiassa; mä aloin hiukan säälimään Turboa, vaikka se onkin piirros hahmo... Tosi kurja juttu! Ja SINÄ Jullis! Jos sinä tolla perusteella heität hyvän ohjelman näkemättä, niin täytyisi olla aika herkkä nahkainen! Muuten kuvailisko joku niitten prätkähiirien luonteita?
        PS: En uskalla itse käydä katsomassa niitten nettisivuilla niitä kuvia, sillä pelkään löytäväni "ei toivotun kuvan" (tiedätte kai mitä tarkoitan?) Oisko mitenkään mahdollista näyttää mulle, jotain kivaa kuvaa niistä KOLMESTA tai joku niistä yksikseen täällä ja nyt?
        PPS: Nettisivuilleni tulee paljon mun piirtämiä prätkähiiri-kuvia, joista suurinosa on Turbosta, sillä en osaa piirtää niitä muita...(pitäis kai opetella).

Lyhyet kuvaukset jokase kolme luonteest.

Throttle: luonnostaan johtaja hahmo, ottaa työnsä vakavasti mut osaa myös ottaa rennosti. itseluotavaine ja nopeä älyinen. Käsittelee pistoolia taitavast.

Modo: klassinen "kovaakin kovempi pehmo." Armoton vihollisia kohtaan ja rakastava perhettää kohtaan. Melko leikkisä luonne. Kaikkista kiintynein prätkäänsä.

Vinnie: Villi ja vapaa kuvaa hänt parhaiten. Hieman ylimielinen. Hauska ja vaaralline meinaa sil samaa asiaa. Joukkion taitavin prätkän ajaja.

P.S. Modon leikkisyydest sen verra et sen tietää siit jaksost ku ne käy Kanadan puolel ja Modo antaa Vinnielle kunnon lumipesun ja rakentelee lumiukkoja!

• Tigerwolf
        Tigerwolf kirjoitti:

Lyhyet kuvaukset jokase kolme luonteest.

Throttle: luonnostaan johtaja hahmo, ottaa työnsä vakavasti mut osaa myös ottaa rennosti. itseluotavaine ja nopeä älyinen. Käsittelee pistoolia taitavast.

Modo: klassinen "kovaakin kovempi pehmo." Armoton vihollisia kohtaan ja rakastava perhettää kohtaan. Melko leikkisä luonne. Kaikkista kiintynein prätkäänsä.

Vinnie: Villi ja vapaa kuvaa hänt parhaiten. Hieman ylimielinen. Hauska ja vaaralline meinaa sil samaa asiaa. Joukkion taitavin prätkän ajaja.

P.S. Modon leikkisyydest sen verra et sen tietää siit jaksost ku ne käy Kanadan puolel ja Modo antaa Vinnielle kunnon lumipesun ja rakentelee lumiukkoja!

Moiti vaik tyhmäx mut mä en tajunnu. Mitä sä tarkotit vääränlaisil kuvil?

• - Turbo -
        Tigerwolf kirjoitti:

Moiti vaik tyhmäx mut mä en tajunnu. Mitä sä tarkotit vääränlaisil kuvil?

... että ne halailee jotakuta tyttöä tai sen tapaista. Oon aika herkkä... Ja jos ihmettelit, miksi toi viesti oli kaksi kertaa, niin se johtui siitä, että tää kone puhui, jostain massa postittamisesta ja se lähetti viestiä niin hitaasti ja sitte mä yritijn eri otsikolla. Meikällä oli virustarkastus menossa ja siksi se töppäili. Voiko niitä kuvia nähdä?
        PS. Toivottavasti sä ymmärrät mua (siis ton syyn perusteella)
        PPS. Vähän ihanaa! Lumikylpyjä ja lumiukkoja! En ois uskonu! Mistä perheestä sä puhuit?

• A-Kisu
        - Turbo - kirjoitti:

... että ne halailee jotakuta tyttöä tai sen tapaista. Oon aika herkkä... Ja jos ihmettelit, miksi toi viesti oli kaksi kertaa, niin se johtui siitä, että tää kone puhui, jostain massa postittamisesta ja se lähetti viestiä niin hitaasti ja sitte mä yritijn eri otsikolla. Meikällä oli virustarkastus menossa ja siksi se töppäili. Voiko niitä kuvia nähdä?
        PS. Toivottavasti sä ymmärrät mua (siis ton syyn perusteella)
        PPS. Vähän ihanaa! Lumikylpyjä ja lumiukkoja! En ois uskonu! Mistä perheestä sä puhuit?

www.freewebs.com/bikerrat

• - Turbo -
        A-Kisu kirjoitti:

www.freewebs.com/bikerrat

... Ei näy mitään. Mist pitää painaa? Nextistä ei tapahdu sitte mitään. Tossa pääsivun kuvassa Turbo oli kaikista sulosin, Onks Moto oikeestikki tommonen jättiläinen? Ainakin se on tooooooooooooooooooooooooooosssiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii sulonen, muta Turbo on suuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuulooooooooooooooooooooooooooooosiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiin!
        Mikä musa siinä pyöri? Tosi *napsuttelee sormiaan* rytmikäs!

• - Turbo -
        Tigerwolf kirjoitti:

Oliko se Mace mies vai nainen, minkä näköinen?

• Tigerwolf
        - Turbo - kirjoitti:

Oliko se Mace mies vai nainen, minkä näköinen?

Se testi o henkilötesti et kuka henkilö oot. osote o www.freewebs.com/bikerrat siel pitää painaa kohtaa josa lukee "henkilötesti."

Kyllähä siel adressis mainittii prätkähiiretki, ne kuuluu siihe kategoriaa ku opettavaiset piirretyt joissa paha saa palkkansa.

Se viirusilmä juttu tarkotti sitä ettei se ollu mikää nätti, vaik se yx toine viirusilmäne hiiri oli ihan nätti.

Sit yx juttu, mikä on nexte?

Mace oli kundi. Sil oli simmone samanvärine turkki ku Throttlel, sil oli pieni pukinparta ja hiuskiehkura otsal sekä kolme korvarengasta vasemmas korvas.

• - Turbo -
        Tigerwolf kirjoitti:

Se testi o henkilötesti et kuka henkilö oot. osote o www.freewebs.com/bikerrat siel pitää painaa kohtaa josa lukee "henkilötesti."

Kyllähä siel adressis mainittii prätkähiiretki, ne kuuluu siihe kategoriaa ku opettavaiset piirretyt joissa paha saa palkkansa.

Se viirusilmä juttu tarkotti sitä ettei se ollu mikää nätti, vaik se yx toine viirusilmäne hiiri oli ihan nätti.

Sit yx juttu, mikä on nexte?

Mace oli kundi. Sil oli simmone samanvärine turkki ku Throttlel, sil oli pieni pukinparta ja hiuskiehkura otsal sekä kolme korvarengasta vasemmas korvas.

... Mä tarkoitin gallerioissa sanaa next, että mitä mun oikein pitää painaa, jotta mä voisin nähdä niitä kuvia. Mä tein sen testin, mutta voitko sä vastata täällä? Mun järjestys on B,D,A,A,A,A,A,C,B. Mä yritin lähettää siellä, mutta kone ei suostunut.
        Mimmonen se toinen viirusilmäne on?

• Tigerwolf
        - Turbo - kirjoitti:

... Mä tarkoitin gallerioissa sanaa next, että mitä mun oikein pitää painaa, jotta mä voisin nähdä niitä kuvia. Mä tein sen testin, mutta voitko sä vastata täällä? Mun järjestys on B,D,A,A,A,A,A,C,B. Mä yritin lähettää siellä, mutta kone ei suostunut.
        Mimmonen se toinen viirusilmäne on?

Ei siel kuulu vissii painaa muutaku ens päivitä ja sit odottaa rauhas et se ehtii lataamaa.

Sulla ja A-Kisul on sama tulos. Te molemmat saitte Throttlen! Mä sain Rimfiren (oisin halunnu saada Modon)

Se toine viirusilmä on simmone mustahiuksine kans mut sil o tummempi turkki. Se näkyy vaa yhes jaksos, tais olla Modon sisko.

• - Turbo -
        Tigerwolf kirjoitti:

Ei siel kuulu vissii painaa muutaku ens päivitä ja sit odottaa rauhas et se ehtii lataamaa.

Sulla ja A-Kisul on sama tulos. Te molemmat saitte Throttlen! Mä sain Rimfiren (oisin halunnu saada Modon)

Se toine viirusilmä on simmone mustahiuksine kans mut sil o tummempi turkki. Se näkyy vaa yhes jaksos, tais olla Modon sisko.

... Ihanaa! Mun lempihahmo! Muuten, Näyttääkö se Carbine ja se toine viirusilmäne miltei samanlaisilt? Onko siitä Moton siskost kuvii Bikermicen nettisivuilla? Siis niitten omil?
        Minkä näköinen Rimfire on?

• Tigerwolf
        - Turbo - kirjoitti:

... Ihanaa! Mun lempihahmo! Muuten, Näyttääkö se Carbine ja se toine viirusilmäne miltei samanlaisilt? Onko siitä Moton siskost kuvii Bikermicen nettisivuilla? Siis niitten omil?
        Minkä näköinen Rimfire on?

Ei ne kauheest samal näytä. se toine o nätimpi ku Carbine. Siit en tie onx siit kuvii missää.

Rimfirel on vaalean ruskea turkki, sil o simmone tumman ruskee hiustupsu jossa on oranssi raita. Ja se on aika nuori. Ihan lapsi

• - Turbo -
        Tigerwolf kirjoitti:

Ei ne kauheest samal näytä. se toine o nätimpi ku Carbine. Siit en tie onx siit kuvii missää.

Rimfirel on vaalean ruskea turkki, sil o simmone tumman ruskee hiustupsu jossa on oranssi raita. Ja se on aika nuori. Ihan lapsi

Mutta eiks se oo valkoinen? Hällä väliä. Varmasti on kauniimpi, se Carbine näytti enemmän kiinalaiselle... Kun se on niin harmaa ja tummat hiukset, hyi! Muuten minkä pituisii, ne prätkähiiret on? Vertaa vaikka Santtuun mihin asti se niitä on tai oveen. Mä muistelen, että oven korkusii.

• - Turbo -
        - Turbo - kirjoitti:

Mutta eiks se oo valkoinen? Hällä väliä. Varmasti on kauniimpi, se Carbine näytti enemmän kiinalaiselle... Kun se on niin harmaa ja tummat hiukset, hyi! Muuten minkä pituisii, ne prätkähiiret on? Vertaa vaikka Santtuun mihin asti se niitä on tai oveen. Mä muistelen, että oven korkusii.

Niillä, kun on ne punaiset "tuntosarvet" niin mitä ne niillä teki? Pystykö ne lähettään toisilleen ajatuskuvia? Ainakin mä oon kuullu niin.

• Tigerwolf
        - Turbo - kirjoitti:

Niillä, kun on ne punaiset "tuntosarvet" niin mitä ne niillä teki? Pystykö ne lähettään toisilleen ajatuskuvia? Ainakin mä oon kuullu niin.

Ne oli jotai vähä pidempii ku normaali aikune mies. Modoki mahtu kävelee ovest ilman kyyristymist. Jote kyl ne muutki sit mahtu ku ne oli pienempii! :D

Niits tuntosarvist ei kyl ollu mitää juttuu. Ne vaa oli siin. Varmaa vähä samajuttu ku ihmisel o hiukset. Näyttää hienolt mut ei niil mitää käyttöö oo!

• - Turbo -
        Tigerwolf kirjoitti:

Ne oli jotai vähä pidempii ku normaali aikune mies. Modoki mahtu kävelee ovest ilman kyyristymist. Jote kyl ne muutki sit mahtu ku ne oli pienempii! :D

Niits tuntosarvist ei kyl ollu mitää juttuu. Ne vaa oli siin. Varmaa vähä samajuttu ku ihmisel o hiukset. Näyttää hienolt mut ei niil mitää käyttöö oo!

... Ne oli pidempii... Niin mäkin vähän katsoin niistä kuvista mitä siellä oli. Mä oon varmaan joku Santun kokoinen tai cm tai pari lyhempi ;) Kun mä jotenkin oudosti mittasin. Kyllä niillä joku tarkoitus oli, mutta en rue inttämään.
        Onhan niilläkin hiukset, tytöil varsinkin. Moto ja Vinski on vetäny lyhemmäksi ja Turbolla on kiva "töyhtö" ja takatukka.
        Muuten Mitä se Niukkis aina teki Leipäjuuston töissä?

• Tigerwolf
        - Turbo - kirjoitti:

... Ne oli pidempii... Niin mäkin vähän katsoin niistä kuvista mitä siellä oli. Mä oon varmaan joku Santun kokoinen tai cm tai pari lyhempi ;) Kun mä jotenkin oudosti mittasin. Kyllä niillä joku tarkoitus oli, mutta en rue inttämään.
        Onhan niilläkin hiukset, tytöil varsinkin. Moto ja Vinski on vetäny lyhemmäksi ja Turbolla on kiva "töyhtö" ja takatukka.
        Muuten Mitä se Niukkis aina teki Leipäjuuston töissä?

tiedän et niil oli hiukset. Mä käytin vaa esimerkkii.

Mitä sä tarkotat et mitä se teki? Sehän nyt keksi niit konei mil vois tuhota prätkikset ja saada mahollisimma paljo hyötyy maast.

• - Turbo -
        Tigerwolf kirjoitti:

tiedän et niil oli hiukset. Mä käytin vaa esimerkkii.

Mitä sä tarkotat et mitä se teki? Sehän nyt keksi niit konei mil vois tuhota prätkikset ja saada mahollisimma paljo hyötyy maast.

... Tekikö se mitään "tieteellisiä kokeita"? Esim. Loi joitain pahoja, kamalia superhirviömutanttielukoita tai sen tapaisii? Mitä muuten se violetti mömmö on prätkähiirissä? Sitähän kuljetettiin jossain säiliöautoissa? Mitä se tekee tai miksi sitä on tehty?

• Tigerwolf
        - Turbo - kirjoitti:

... Tekikö se mitään "tieteellisiä kokeita"? Esim. Loi joitain pahoja, kamalia superhirviömutanttielukoita tai sen tapaisii? Mitä muuten se violetti mömmö on prätkähiirissä? Sitähän kuljetettiin jossain säiliöautoissa? Mitä se tekee tai miksi sitä on tehty?

Joo-o, sehä loi sen yhen Fred mutantin jol oli toine käsi joku lonkero. Ja sit niit ihme robotti tyyppei.

Siit mömmöst mä en oo ihan varma mitä sä meinaat. Siin oli niin paljo erilaist mönjää.

• - Turbo -
        Tigerwolf kirjoitti:

Joo-o, sehä loi sen yhen Fred mutantin jol oli toine käsi joku lonkero. Ja sit niit ihme robotti tyyppei.

Siit mömmöst mä en oo ihan varma mitä sä meinaat. Siin oli niin paljo erilaist mönjää.

... Muuten ei tarvi välittää tosta "englantilaisesta". Niin kerroit, että se loi Fredin? Aika kiva nimi mutantille. Oliko sekin tarkoitettu johonkin tappopuuhiin?
        Muuten ilmoittaisitko aina, kun päivität niitä sun sivui? Ne on aika kivoi. Saako muuten prätkähiirien omilta kotisivuilta kopsata? En oo päässy käymään siellä pitkiin aikoihin.
        PS. Millaisia mömmöjä? Ja eikö se Niukkis luonukin jonkin kolmisilmäisen mömmön ja oliko se Fred? Kun sillä oli lonkerokäsi vai muistelenko väärin?

• Oniyuri

you dudes can say anything you want but still Vinnie and Modo belong together !!!!

That is the fact!

Vinnie * Modo! Rules!!!

• - Turbo -

I know that. What you mean? I don't understand.

• - Turbo -
        - Turbo - kirjoitti:

I know that. What you mean? I don't understand.

... Would you write in Finnish? Please? Meillä oli vasta enkun koe! Enkä jaksa puhuu! Mitä tarkoitit, ovat Moto ja Vinski ovat yhtä mr/miss Englishman?

• Tigerwolf

I hear you, bro.
        But please don´t take it too high. We have some people here who are little bit more vulnerable than you.
        You know where you can find me when you want me to listen.

P.S. sense when you became a fan of g-love? I always thought you are s-love type of person! I´m both.

• Tigerwolf
        Tigerwolf kirjoitti:

I hear you, bro.
        But please don´t take it too high. We have some people here who are little bit more vulnerable than you.
        You know where you can find me when you want me to listen.

P.S. sense when you became a fan of g-love? I always thought you are s-love type of person! I´m both.

Samaa mielt ku -Turbo-
        You can speak finnish so... USE IT!!!!

• - Turbo -
        Tigerwolf kirjoitti:

Samaa mielt ku -Turbo-
        You can speak finnish so... USE IT!!!!

Meillä synkkää tosi hyvin! Taidetaan olla just yhtäaikaa keskustelussa! Mikä sattuma!

• Tigerwolf
        - Turbo - kirjoitti:

Meillä synkkää tosi hyvin! Taidetaan olla just yhtäaikaa keskustelussa! Mikä sattuma!

todella olla! Mä vaan pyörisin ympäriinsä iha sattumalt! :)

• A-Kisu
        Tigerwolf kirjoitti:

olen tääl. Siis mitä ihmet Oniyuri tääl sekoilee enkux?
        Kirjota suomex o pää kipee en jaksa keskittyy enkkuun!

• Tigerwolf
        A-Kisu kirjoitti:

olen tääl. Siis mitä ihmet Oniyuri tääl sekoilee enkux?
        Kirjota suomex o pää kipee en jaksa keskittyy enkkuun!

täytyy odottaa et se tulee takas.
        Ehkä se sit jaksais selittää suomex!

Misä sä oot ollu ei oo näkyny pitkää aikaa!

P.S. mä löysin ne figuurit.

• - Turbo -
        Tigerwolf kirjoitti:

... Ootko ylä- vaiko ala-asteelta? Mä oon yläasteelta. Sä osaat aika hyvin enkkua! Paremmin kuin mä!
        Muuten onko siellä Marssissa semmosia pitkäkuonosia rottiakin?

• Tigerwolf
        - Turbo - kirjoitti:

... Ootko ylä- vaiko ala-asteelta? Mä oon yläasteelta. Sä osaat aika hyvin enkkua! Paremmin kuin mä!

Olihan siel. Nehän oliki hiirten toisii vihollisii.
        ja Mace oli rotta joka oli naamioitunu hiirex

• - Turbo -
        - Turbo - kirjoitti:

... Mutta kysympä molemmilta : )

• A-Kisu
        Tigerwolf kirjoitti:

täytyy odottaa et se tulee takas.
        Ehkä se sit jaksais selittää suomex!

Misä sä oot ollu ei oo näkyny pitkää aikaa!

P.S. mä löysin ne figuurit.

oon ollu kiireine editoimal niit mu sivui.

Mut mitä sä löysit? Onx sul kaikki figuurit? KERRO!!

• A-Kisu
        - Turbo - kirjoitti:

... Mutta kysympä molemmilta : )

ylä-asteel. Seiskalla kyl vast.

• - Turbo -
        Tigerwolf kirjoitti:

Olihan siel. Nehän oliki hiirten toisii vihollisii.
        ja Mace oli rotta joka oli naamioitunu hiirex

Ja sil Macella on punaiset silmät (kokonaan) ja tumman harmaa turkki ja musta hiuskiehkura? Oon nähny sen! Aika ruma tyyppi! Uhkaili aseellakin yhes kuvas.
        Muuten siitä mömmöstä... Oliko sitä muinakin lajikkeina?

• Tigerwolf
        - Turbo - kirjoitti:

Ja sil Macella on punaiset silmät (kokonaan) ja tumman harmaa turkki ja musta hiuskiehkura? Oon nähny sen! Aika ruma tyyppi! Uhkaili aseellakin yhes kuvas.
        Muuten siitä mömmöstä... Oliko sitä muinakin lajikkeina?

oli rotta muodos sen näköne. En oikee muista sitä...

• - Turbo -
        A-Kisu kirjoitti:

ylä-asteel. Seiskalla kyl vast.

Prätkisfanei! Yritetään pitää tätä keskusteluu! Mulla ei oo koskaan mitään tekemistä ja on kiva tulla tänne jutteleen : ) Joskus en pääse, mutta nyt oon täällä ;)

• - Turbo -
        Tigerwolf kirjoitti:

oli rotta muodos sen näköne. En oikee muista sitä...

... kiva kun oon kerrankin oikees : )

• Tigerwolf

mul on Modo, Rimfire, Charley, Lord, kax Throttle (toine o urheilija), kax Vinniet(toine o urheilija) ja sit kaikkie prätkät.
      Paitsi et Vinnien prätkä o hajal ja et Charleyn mä oon repinyt kappaleix! 8D

• A-Kisu

eix sitä prätkää voi korjata? Vinskin prätkä on just paras!

Hetkine siis... urheilija? mitä se tarkottaa? sano äkkii täytyy koht mennä!

• - Turbo -

*huokaisee* Mulla ei oo ku yksi prätkähiirilelu ja sil on yksi sarvi ja se on aika outo, mutta kumminkin se on prätkähiirilelu. Oliko Charley joku hiiri? Revitkö sä sen hyväl vai pahal?

• Tigerwolf
        A-Kisu kirjoitti:

eix sitä prätkää voi korjata? Vinskin prätkä on just paras!

Hetkine siis... urheilija? mitä se tarkottaa? sano äkkii täytyy koht mennä!

se on niin pahasti rikki.

no, se tarkottaa et niil on simmoset hihattomat paidat ja shortsit ja lenkkarit yllä.

Munki täytyy mennä, sielt alkaa simpsonit mut eiköhä palata asiaa! ja katotaa jos saatais Oniyuriki tänne!

• Tigerwolf
        - Turbo - kirjoitti:

*huokaisee* Mulla ei oo ku yksi prätkähiirilelu ja sil on yksi sarvi ja se on aika outo, mutta kumminkin se on prätkähiirilelu. Oliko Charley joku hiiri? Revitkö sä sen hyväl vai pahal?

oli se ihmismuija. Se ku oli siel korjaamol. Mikä sen suomalaine nimi nyt sit oliki... olisko ollu Sanna?

Ja mä revin sen sen takii ku mä olin aika pieni sillo ku se tapahtu. mä leikin et se oli panttivanki ja luulin et ne osat voi laittaa takas. mut ei sit voinutkaa! :D

• Tigerwolf

ehtii yhen viestin näpyttelee!

Mä oon nyt taas päivittäny! Ja seuraavax päivitän vast joulun jälkee! Kerrotteha, jos niit kuvii ei ala pia näkyy?

• - Turbo -

... On Santtu. Ja sen kohalla luki kyllä Charlie. Niin miten mun pitää päivittää?

• - Turbo -
        - Turbo - kirjoitti:

... On Santtu. Ja sen kohalla luki kyllä Charlie. Niin miten mun pitää päivittää?

Sitten oli sellainen kiharahiuksinen tyttö (hiiri), joka mun muistaakseni on Charley. Onko se se, joka on ihastunu Vinskiin?

• - Turbo -
        - Turbo - kirjoitti:

Sitten oli sellainen kiharahiuksinen tyttö (hiiri), joka mun muistaakseni on Charley. Onko se se, joka on ihastunu Vinskiin?

... Mä oon hetken poissa, ei mee varmasti kauaa. Vastailkaa vain tai jutelkaa keskenänne : )

• Tigerwolf
        - Turbo - kirjoitti:

Se hiirityttö oli Harley. ja kyl se korjaamomuija oli Charley se on lyhenne Charlenest.

• Oniyuri

So english isnt good enough for you people?
      no joojoo, tajutaan kyl.
      Mikäli mie oen käsittäny täen oikee ni Charley on se Santtu.

• Tigerwolf

saavuit paikalle vai? Ja suomella!
        Mukavaa. mut joo, koska tajuut enkkuu ni mä sanon sit sul: don´t stop visiting here if you are big biker mice fan!

• - Turbo -
        Tigerwolf kirjoitti:

Mukavaa. mut joo, koska tajuut enkkuu ni mä sanon sit sul: don´t stop visiting here if you are big biker mice fan!

Sovittaisko joku aika milloin oltais kaikki täällä? Vaikka huomenna klo 18.00? Tai miten teille sopii. Tigerwolf! Mistä mun pitää päivittää?
        PS. Vastaathan molempiin? : )

• - Turbo -
        Tigerwolf kirjoitti:

Millä tai miten ne prätkähiiret tuli maahan?

• - Turbo -
        - Turbo - kirjoitti:

Millä tai miten ne prätkähiiret tuli maahan?

No niin! Sama meininki jatkuu, kuten ennenkin! : ) Laskekaa mitä kirjainta tuli eniten ja lukekaa sen kirjaimen profiili : ) Kertokaa tuloksenne mulle, ois nimittäin kiva tietää mikä teistä tuli ;)

1. Joku tyttö/poika tulee pyytään sua tanssimaan (koulun tanssiaisissa) sanot:
        a) " Kyllä se sopii!"
        b) " Jalkani ovat jo puutuneet 345 tanssiparin jälkeen..."
        c) " Luulin ettei kukaan kysyisi!"

2. Olet huvipuistossa ystäväsi kanssa, hän vetää sinua väkisin kummituslinnaan, mistä olet saanut pienempänä pahan trauman, mitä ajattelet tai teet?
        a) " Mikäpä siinä."
        b) " AAAAPUUUUUUUUUAAAAAAAAAAAAAA! POLIISI!!! PALOKUNTA!!! ÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄIIIIIIIIIITIIIIIIIIIIIIII!!! AUTTAKAA!!!" Ja juokset mahdollisimman kauas.
        c) Höh! Kyllä minä selviän! Olen paljon vanhempikin..."

3. Joku äijä tulee sinua vastaan ja alkaa nimittelemään. Mitä teet?
        a) Yrität saada selville haukkumisen syyn.
        b) Et välitä ja menet menojasi.
        c) Annat nimittelijälle elämänsä selkäsaunan.

4. Olet kamujesi kanssa kahvilassa. Pian ihastuksesi astelee pöytäsi ohi ja kompastuu käytävän puolella olevaan jalkaasi. Mitä sanot:
        a) " Voi Anteeksi! Anna kun autan!"
        b) Autat hänet ylös sanomatta sanaakaan.
        c) " Kröhöm.... Mitens näin pääsi tapahtumaankaan..." Ja nostat hänet miltei syliisi.

5. Köksän opettaja käskee sinun leipoa rusinatorttu omasta muististasi (koe), etkä tiedä siitä yhtään mitään, olit myös unohtanut sen... Mitä teet?
        a) Kerrot rehellisesti, ettet muistanut koko koetta.
        b) Sekoittelet vain aineita. Ajattelet: "Kyllä siitä joku tortun tapainen tulee..."
        c) Sanot, että voit pahoin.

6. Vaatteidesi tulee olla:
        a) Coolit.
        b) Mikä sinulle sopii.
        c) länkkärimaiset...

7. Ulkona sataa ja sinulla on tylsää, mitä teet?
        a) Lasket vesipisaroita ajan kuluksi.
        b) Laulat joululauluja, itseksesi.
        c) Pahoinpitelet tyynyä/pehmolelua, mylläät sänkysi ja lopuksi lähdet ulos viilentymään.

No niin... Laske kirjaimet ja mene vähän matkaa alas ja lue profiilisi! ; )

PROFIILI A
        Olet yhtä rauhallinen kuin Turbo, pyrit käyttämään väkivaltaa viimeisenä vaihtoehtonasi ja usein sinun ei tarvitse edes käyttää sitä. Pidät kavereistasi ja autat heitä tarpeen mukaan, olet ujo ja rohkea monissa tilanteissa! Jatka samaa rataa!

PROFIILI B
        Kuka muu voisit olla, kuin Vinski. Sinusta ei saa miltei koskaan selvää muuta, kuin että pidät hauskanpidosta ja hyvästä seurasta. Olet suosittu kaveri joka piirissä. Hyvä fiilis!

PROFIILI C
        Moto kuvastaa sinua parhaiten, ehkä olet hiukan äkkipikainen, mutta lempeä ja ystävällinen. Et huolestu kovin helposti (jollei asia ole akuutti) Pyrit selviytymään ehjin nahoin tilanteesta kuin tilanteesta! Hyvin menee, mutta väkivaltaa ei kannata käyttää joka tapaukseen...

• - Turbo -

... Ole huono asia, mutta on kivempi puhua´omalla äidinkielellään : ) Olet tervetullut! Tykkäätkö Motosta ja Vinskistä? Mä tykkään eniten Turbosta, mutta Vinski ja Motokin on tosi ihania! ;)

• Tigerwolf
        - Turbo - kirjoitti:

No niin! Sama meininki jatkuu, kuten ennenkin! : ) Laskekaa mitä kirjainta tuli eniten ja lukekaa sen kirjaimen profiili : ) Kertokaa tuloksenne mulle, ois nimittäin kiva tietää mikä teistä tuli ;)

1. Joku tyttö/poika tulee pyytään sua tanssimaan (koulun tanssiaisissa) sanot:
        a) " Kyllä se sopii!"
        b) " Jalkani ovat jo puutuneet 345 tanssiparin jälkeen..."
        c) " Luulin ettei kukaan kysyisi!"

2. Olet huvipuistossa ystäväsi kanssa, hän vetää sinua väkisin kummituslinnaan, mistä olet saanut pienempänä pahan trauman, mitä ajattelet tai teet?
        a) " Mikäpä siinä."
        b) " AAAAPUUUUUUUUUAAAAAAAAAAAAAA! POLIISI!!! PALOKUNTA!!! ÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄIIIIIIIIIITIIIIIIIIIIIIII!!! AUTTAKAA!!!" Ja juokset mahdollisimman kauas.
        c) Höh! Kyllä minä selviän! Olen paljon vanhempikin..."

3. Joku äijä tulee sinua vastaan ja alkaa nimittelemään. Mitä teet?
        a) Yrität saada selville haukkumisen syyn.
        b) Et välitä ja menet menojasi.
        c) Annat nimittelijälle elämänsä selkäsaunan.

4. Olet kamujesi kanssa kahvilassa. Pian ihastuksesi astelee pöytäsi ohi ja kompastuu käytävän puolella olevaan jalkaasi. Mitä sanot:
        a) " Voi Anteeksi! Anna kun autan!"
        b) Autat hänet ylös sanomatta sanaakaan.
        c) " Kröhöm.... Mitens näin pääsi tapahtumaankaan..." Ja nostat hänet miltei syliisi.

5. Köksän opettaja käskee sinun leipoa rusinatorttu omasta muististasi (koe), etkä tiedä siitä yhtään mitään, olit myös unohtanut sen... Mitä teet?
        a) Kerrot rehellisesti, ettet muistanut koko koetta.
        b) Sekoittelet vain aineita. Ajattelet: "Kyllä siitä joku tortun tapainen tulee..."
        c) Sanot, että voit pahoin.

6. Vaatteidesi tulee olla:
        a) Coolit.
        b) Mikä sinulle sopii.
        c) länkkärimaiset...

7. Ulkona sataa ja sinulla on tylsää, mitä teet?
        a) Lasket vesipisaroita ajan kuluksi.
        b) Laulat joululauluja, itseksesi.
        c) Pahoinpitelet tyynyä/pehmolelua, mylläät sänkysi ja lopuksi lähdet ulos viilentymään.

No niin... Laske kirjaimet ja mene vähän matkaa alas ja lue profiilisi! ; )

PROFIILI A
        Olet yhtä rauhallinen kuin Turbo, pyrit käyttämään väkivaltaa viimeisenä vaihtoehtonasi ja usein sinun ei tarvitse edes käyttää sitä. Pidät kavereistasi ja autat heitä tarpeen mukaan, olet ujo ja rohkea monissa tilanteissa! Jatka samaa rataa!

PROFIILI B
        Kuka muu voisit olla, kuin Vinski. Sinusta ei saa miltei koskaan selvää muuta, kuin että pidät hauskanpidosta ja hyvästä seurasta. Olet suosittu kaveri joka piirissä. Hyvä fiilis!

PROFIILI C
        Moto kuvastaa sinua parhaiten, ehkä olet hiukan äkkipikainen, mutta lempeä ja ystävällinen. Et huolestu kovin helposti (jollei asia ole akuutti) Pyrit selviytymään ehjin nahoin tilanteesta kuin tilanteesta! Hyvin menee, mutta väkivaltaa ei kannata käyttää joka tapaukseen...

...pitäis sopia toi huomine, ellen oo viel koulus. (meil o luokkaretki)

Siis, näkyyx sul tossa ylälaidas, ton kohan yläpuolel mis lukee "keskustelu.suomi24.fi" tommone painiki misä o kax nuolta ja paperi? mulla se tarkottaa päivittämist. :)

Prätkiksethä pakeni sielt Marssist, heti sen jälkee ku Mace oli kidnapannu Carbinen, simmosel avuruussukkulal ja teki pakkolaskun maahan. Sitä en tie mix ne tipahti maaha.

Mun tulos testist oli Throttle. (Enx mä ikinä saa Modoo???!!! byhyy)

• - Turbo -
        Tigerwolf kirjoitti:

...pitäis sopia toi huomine, ellen oo viel koulus. (meil o luokkaretki)

Siis, näkyyx sul tossa ylälaidas, ton kohan yläpuolel mis lukee "keskustelu.suomi24.fi" tommone painiki misä o kax nuolta ja paperi? mulla se tarkottaa päivittämist. :)

Prätkiksethä pakeni sielt Marssist, heti sen jälkee ku Mace oli kidnapannu Carbinen, simmosel avuruussukkulal ja teki pakkolaskun maahan. Sitä en tie mix ne tipahti maaha.

Mun tulos testist oli Throttle. (Enx mä ikinä saa Modoo???!!! byhyy)

Niin... Mutta eikö se liittyny mitenkään Leipäjuustoon??? Hyvin outoo!!! Kumminkin, sä taidat olla aika kova Moto-fani : ) kyllä sä vielä jossakin vaiheessa muistutat sitä! Mäkin tein ihan surkeen testin, enhän mä varmastikkaan ees muista millaisia ne on luonteeltaan! Muuta kuin teidän vastaustenne perusteilla! Oletko muuten tyttö vai poika?

• Oniyuri
        - Turbo - kirjoitti:

... Ole huono asia, mutta on kivempi puhua´omalla äidinkielellään : ) Olet tervetullut! Tykkäätkö Motosta ja Vinskistä? Mä tykkään eniten Turbosta, mutta Vinski ja Motokin on tosi ihania! ;)

kyl mie niist kaikist kolmest tykkään et ei sen puolee. mut mää ny satun olemaa enemmä Moto*Vinski-juttuje kannal. En tiä mix, ehkä mie oon hullu. XD

mie sain tost testist Vinskin.

• Oniyuri
        Oniyuri kirjoitti:

kyl mie niist kaikist kolmest tykkään et ei sen puolee. mut mää ny satun olemaa enemmä Moto*Vinski-juttuje kannal. En tiä mix, ehkä mie oon hullu. XD

unohdinki sanoo et kävin sun sivul Tigerwolf. Tosi hienot. Mut ei sul sattuis olee mitää kuvii Motost ja Vinskist kahestaa?

• - Turbo -
        Oniyuri kirjoitti:

Puhutaan nyt jos kerta olet täällä samaan aikaan! Onko sulla videoita?

• Oniyuri
        - Turbo - kirjoitti:

Puhutaan nyt jos kerta olet täällä samaan aikaan! Onko sulla videoita?

on vaa yx kasetti. ja siinäki oo vaa kax jaksoo.

• - Turbo -
        Oniyuri kirjoitti:

unohdinki sanoo et kävin sun sivul Tigerwolf. Tosi hienot. Mut ei sul sattuis olee mitää kuvii Motost ja Vinskist kahestaa?

... Sitten yhtään kuvaa, vaikka yritinkin päivittää. Mistäköhän se johtuu?

• Oniyuri
        - Turbo - kirjoitti:

... Sitten yhtään kuvaa, vaikka yritinkin päivittää. Mistäköhän se johtuu?

sun konees on vikaa? Tai ootix sä tarpeex kaua? se kestää jonku verra enne ku se latautuu.

• - Turbo -
        Oniyuri kirjoitti:

on vaa yx kasetti. ja siinäki oo vaa kax jaksoo.

... Yhtään : ( Eikä oo mun kavereillakaan. Entä figuureja ja ootko ala-vaiko yläasteelta? Mä oon yläasteel.

• Oniyuri
        - Turbo - kirjoitti:

... Yhtään : ( Eikä oo mun kavereillakaan. Entä figuureja ja ootko ala-vaiko yläasteelta? Mä oon yläasteel.

ylä-asteel.
        figuurei mul on kolme. tavalline Moto ja Vinski sekä urheilija Turbo.

• - Turbo -
        Oniyuri kirjoitti:

sun konees on vikaa? Tai ootix sä tarpeex kaua? se kestää jonku verra enne ku se latautuu.

... Odotin kyllä ja välillä se pysähty eikä ladannu enää ja seuraavalla kerralla, kun se latas, niin siinä oli vaan tään käden kuva eikä kuvaa... Harmi : ( Millaisia ne oli???

• - Turbo -
        Oniyuri kirjoitti:

ylä-asteel.
        figuurei mul on kolme. tavalline Moto ja Vinski sekä urheilija Turbo.

... Vaan semmonen yksisarvinen, keltane, hitusen Vinskin näköinen omituinen otus, mutta se kuuluu kyllä prätkähiiriin. Mä muuten oon tekemässä Melicen kaa kotisivuja (oletko kuullut?) niissä on prätkisasiaa (ja paljon). Vähän se on hyvä ohjelma! Harmi ettn mä viiti koskaan puhuu niistä, kun yhen tai kahen kaverini kaa, kun mä pelkään, että mua alettais kiusaamaan... Eihän sellases ois järkee?

• Oniyuri
        - Turbo - kirjoitti:

... Odotin kyllä ja välillä se pysähty eikä ladannu enää ja seuraavalla kerralla, kun se latas, niin siinä oli vaan tään käden kuva eikä kuvaa... Harmi : ( Millaisia ne oli???

kuvii siit joulujaksost, niie haavoittumisest, marssin tyypeist, niist enne haavoittumist ja tollasii.
        Santust ei muistaakseni ollu yhtäkää selvää kuvaa.

• Oniyuri
        - Turbo - kirjoitti:

... Vaan semmonen yksisarvinen, keltane, hitusen Vinskin näköinen omituinen otus, mutta se kuuluu kyllä prätkähiiriin. Mä muuten oon tekemässä Melicen kaa kotisivuja (oletko kuullut?) niissä on prätkisasiaa (ja paljon). Vähän se on hyvä ohjelma! Harmi ettn mä viiti koskaan puhuu niistä, kun yhen tai kahen kaverini kaa, kun mä pelkään, että mua alettais kiusaamaan... Eihän sellases ois järkee?

toi kuvaus sopis Rimfiren figuuriin... en oo kyl varma.
        minkä tyyppist juttuu teiä sivuil tulee olee?
        ja se riippuu iha siit mimmosii tyyppei teiä koulus o. meiä koulus o muutama joide mä tiedän kattonee prätkiksii ja tykännee niist.

• - Turbo -
        - Turbo - kirjoitti:

... Oletko kuullut sellaisesta jaksosta, kuin TERÄSSORMI? Siitä oli joku tehny kässärinkin ja se on varmaan ainut jakso josta mä tiedän. Mitkä jaksot sulla on?

• Oniyuri
        - Turbo - kirjoitti:

... Oletko kuullut sellaisesta jaksosta, kuin TERÄSSORMI? Siitä oli joku tehny kässärinkin ja se on varmaan ainut jakso josta mä tiedän. Mitkä jaksot sulla on?

semmoset ku Iso ongelma ja Shakespieren näytelmät. shake juttu o tosi hyvä jakso!

• - Turbo -
        Oniyuri kirjoitti:

ja se riippuu iha siit mimmosii tyyppei teiä koulus o. meiä koulus o muutama joide mä tiedän kattonee prätkiksii ja tykännee niist.

... Meidän luokka on täynnä kaheleita... Sellasia pikkuriiviöitä, paitsi tytöt. En oikein tiedä, mutta mä pelkään kertoo silti, vaikka mä haluaisin ja jos mä tosi kovasti haluun niin mä alan vaan jotenkin mutkan kautta kyseleen ja jos ne tykkää jutella niin siitä se lähtee ja jos ne valittaa sitä huonoksi, niin mä jätän asian sikseen... Ei se Rimfireltä näyttäny, vaikka lyhkänen se onkin... Se näyttää Macelle, mutta se on keltainen ja hiuksetoon ja sillä on samanlainen panosvyö kuin Vinskillä. Täällä on kuitenkin kiva jutella! Mä vaan oon hiukan ujo...

• Oniyuri
        - Turbo - kirjoitti:

... Meidän luokka on täynnä kaheleita... Sellasia pikkuriiviöitä, paitsi tytöt. En oikein tiedä, mutta mä pelkään kertoo silti, vaikka mä haluaisin ja jos mä tosi kovasti haluun niin mä alan vaan jotenkin mutkan kautta kyseleen ja jos ne tykkää jutella niin siitä se lähtee ja jos ne valittaa sitä huonoksi, niin mä jätän asian sikseen... Ei se Rimfireltä näyttäny, vaikka lyhkänen se onkin... Se näyttää Macelle, mutta se on keltainen ja hiuksetoon ja sillä on samanlainen panosvyö kuin Vinskillä. Täällä on kuitenkin kiva jutella! Mä vaan oon hiukan ujo...

on kaikki just sekoja. no meil kuiteski on yx prätkis fani mun lisäx(onnex) muut on antanu meil kahel prätkiksii liittyvät nimetki!
        Se on Vinsuli ja mä oon Motsu. (hyvä ettei ope oo alkanu kutsuu meit noi)

• - Turbo -
        Oniyuri kirjoitti:

• - Turbo -
        - Turbo - kirjoitti:

Tuo ei lähettäny yhtä mun viestii! Älä ihmettele, jos joku tulee pari kertaa!

• Oniyuri
        - Turbo - kirjoitti:

Tuo ei lähettäny yhtä mun viestii! Älä ihmettele, jos joku tulee pari kertaa!

sitä mielt et sun konees on kyl jotai vikaa.
        kannattais ehkä pyytää jotai vilkasemaa sitä.

By the way, ootsä likka vai jäbä? netis sitä ei ikinä tierä.

• - Turbo -
        Oniyuri kirjoitti:

on kaikki just sekoja. no meil kuiteski on yx prätkis fani mun lisäx(onnex) muut on antanu meil kahel prätkiksii liittyvät nimetki!
        Se on Vinsuli ja mä oon Motsu. (hyvä ettei ope oo alkanu kutsuu meit noi)

Mä oisin onnellinen jos mua kutsuttais, Marssiksi... Mutta Turbokin kävis!

• - Turbo -
        Oniyuri kirjoitti:

sitä mielt et sun konees on kyl jotai vikaa.
        kannattais ehkä pyytää jotai vilkasemaa sitä.

By the way, ootsä likka vai jäbä? netis sitä ei ikinä tierä.

Tyttö... Pitikin sanoa se joskus... Olen yrittäny olla ku poika, mutta nyt on kiva paljastaa. Entä itse?

• Oniyuri
        - Turbo - kirjoitti:

Tyttö... Pitikin sanoa se joskus... Olen yrittäny olla ku poika, mutta nyt on kiva paljastaa. Entä itse?

mä oon poika. vaik oonki kaikkie meijä luokkalaiste tyttöje mielest: "iha muija tyyppi."

• - Turbo -
        - Turbo - kirjoitti:

Hiires se vika on... Se liikkuu välillä nopeesti ja hidastelee... On vaikeeta painaa oikeesta napista... Kerro siitä shakespearennäytelmistä! : )

• - Turbo -
        Oniyuri kirjoitti:

mä oon poika. vaik oonki kaikkie meijä luokkalaiste tyttöje mielest: "iha muija tyyppi."

Miten muka? Sä oot tosi hyvä enkuski! Mä luulin, että täällä on vaa tyttö-fanei... Tai en mä tiedä. Muuten pystytkö tulee tänne huomenna klo. 18.00? Mä en tiedä pääsenkö mä, mutta ainakin yritän ja tiedän että säkin oot täällä ja Tigerwolf myös...

• Oniyuri
        - Turbo - kirjoitti:

Hiires se vika on... Se liikkuu välillä nopeesti ja hidastelee... On vaikeeta painaa oikeesta napista... Kerro siitä shakespearennäytelmistä! : )

No siin o niinku näi:
        Santul o synttärit, jäbät haluis viedä se kattoomaa mutapainii mut Santtu raahaa ne mukanaa kattoos Shakespieren näytelmii.
        aika hupaisan näkös ku jäbil o siel smokit pääl. sit sen jälkee ne menee käymää leipäjuustol ja joutuu vanhingos johonki ihme säteesee. ne joutuu Hamletin stoorii sisää ja Turbost tulee Hamlet. ne tappelee leipist vastaa ja joutuu käymää läpi niin romeon&julian ku julius cesarinki enne ku ne pääsee kotii.

• - Turbo -
        - Turbo - kirjoitti:

Mä ehkä joudun lopettaan kohta, mutta oon mä vielä jonkin aikaa... Mä sanon sitten, niin jatketaan huomenna, mutta hetki vielä! Täällä on niiiiiiiiiiiiin kiva!!!

• Oniyuri
        - Turbo - kirjoitti:

Miten muka? Sä oot tosi hyvä enkuski! Mä luulin, että täällä on vaa tyttö-fanei... Tai en mä tiedä. Muuten pystytkö tulee tänne huomenna klo. 18.00? Mä en tiedä pääsenkö mä, mutta ainakin yritän ja tiedän että säkin oot täällä ja Tigerwolf myös...

tiedäx sä onko Tigerwolf tyttö? tai A-Kisu?

mä voin selittää ton shakepiere jutun huome paremmi! :)

se on niin hyvä jakso!!!

• Oniyuri
        - Turbo - kirjoitti:

Mä ehkä joudun lopettaan kohta, mutta oon mä vielä jonkin aikaa... Mä sanon sitten, niin jatketaan huomenna, mutta hetki vielä! Täällä on niiiiiiiiiiiiin kiva!!!

meen koht. siel taas alkaa illan töllön kattomis putki! :D

• - Turbo -
        Oniyuri kirjoitti:

No siin o niinku näi:
        Santul o synttärit, jäbät haluis viedä se kattoomaa mutapainii mut Santtu raahaa ne mukanaa kattoos Shakespieren näytelmii.
        aika hupaisan näkös ku jäbil o siel smokit pääl. sit sen jälkee ne menee käymää leipäjuustol ja joutuu vanhingos johonki ihme säteesee. ne joutuu Hamletin stoorii sisää ja Turbost tulee Hamlet. ne tappelee leipist vastaa ja joutuu käymää läpi niin romeon&julian ku julius cesarinki enne ku ne pääsee kotii.

Ihania! Mutapainii! HEHEHEE! Tosi hauskaa! Oisinpa mä Santtu! Ois kiva saada sellaiset synttärit!

• - Turbo -
        Oniyuri kirjoitti:

meen koht. siel taas alkaa illan töllön kattomis putki! :D

... Kai sä hetken vielä voit? Mikä sieltä alkaa?
        Ehitkö vastaamaan?

• Oniyuri
        - Turbo - kirjoitti:

... Kai sä hetken vielä voit? Mikä sieltä alkaa?
        Ehitkö vastaamaan?

tulee frendit, kolmas kivi auringost, täydelliset naiset, siskoni on noita(nauhalt), salaiset kansiot ja mies vailla nimee.

• - Turbo -
        - Turbo - kirjoitti:

Ihania! Mutapainii! HEHEHEE! Tosi hauskaa! Oisinpa mä Santtu! Ois kiva saada sellaiset synttärit!

... Mikä se toinen jakso on? Kerro siitä!

• Oniyuri
        - Turbo - kirjoitti:

... Mikä se toinen jakso on? Kerro siitä!

huome. Ok? nyt o pakko jo juosta!

• - Turbo -
        Oniyuri kirjoitti:

tulee frendit, kolmas kivi auringost, täydelliset naiset, siskoni on noita(nauhalt), salaiset kansiot ja mies vailla nimee.

... Vaikken kovin paljoo niitä katsele, pitää lopettaa, jatketaan huomenna! MOIKKA!!! : )

• - Turbo -
        Oniyuri kirjoitti:

tiedäx sä onko Tigerwolf tyttö? tai A-Kisu?

mä voin selittää ton shakepiere jutun huome paremmi! :)

se on niin hyvä jakso!!!

... Okei! Kiiti kun vastasit!

• Suskuu

Ei, en tullu tänne mollaamaan. Mutta kun lueskelin näitä juttuja, tuntuu siltä että suurin osa porukasta on aivan hakoteillä mitä tulee esim. hiirten vammoihin. Olipa kerran Marsissa ykkösessä näytetään, kuinka Rasvis laukasee vahingossa ohjuksen, joka lentää suoraan kolmikkoa päin. Räjähdys, tuskanhuutoja, sitten pöly laskeutuu ja hiiret makaa verisinä maassa. Ja taitaa muuten olla ainoa kerta kun tässä sarjassa näkyy verta.

Sarjakuva on sitten asia erikseen, siinä hiiriä kidutetaan Nuikin labrassa.

Ja itse olen siis ehdoton Modo-fani

• olenjärkevämpikuinmuut

olet täysi kusipää ja väärässä.
        Mene kotiisi kasvamaan, mulkku.

• - Turbo -
        olenjärkevämpikuinmuut kirjoitti:

olet täysi kusipää ja väärässä.
        Mene kotiisi kasvamaan, mulkku.

Tää palsta ei oo sitä varten, että tänne tullaan haukkumaan toisia!!! Älä välitä tuosta! Sä olet tervetullut! Mutta toi "olenjärkevämpikuinmuut" et ole jollet siivoa suutasi!!! Mä palaan tänne vielä klo. 18.00, joten en kaipaa haukkujia!!!

• olenjärkevämpikuinmuut
        - Turbo - kirjoitti:

Tää palsta ei oo sitä varten, että tänne tullaan haukkumaan toisia!!! Älä välitä tuosta! Sä olet tervetullut! Mutta toi "olenjärkevämpikuinmuut" et ole jollet siivoa suutasi!!! Mä palaan tänne vielä klo. 18.00, joten en kaipaa haukkujia!!!

sinäkin olet kusipää.
        Vähän paskoja tyyppejä täälläkin käy hieromassa persettä.

• - Turbo -

sinäkin olet kusipää.
        Vähän paskoja tyyppejä täälläkin käy hieromassa persettä.

Jos sulla ei oo muuta sanottavaa niin hei hei!!! Mä luulen, että saan kohta apuvoimiakin!!! Ja muista, että joku voi milloin tahansa ilmoittaa noista sun viesteistäs!!! Mikä motiivi, sulla on tulla tänne haukkumaan? Oot varmasti joku winx tai Turtles-fani totta kai!

• - Turbo -
        - Turbo - kirjoitti:

Jos sulla ei oo muuta sanottavaa niin hei hei!!! Mä luulen, että saan kohta apuvoimiakin!!! Ja muista, että joku voi milloin tahansa ilmoittaa noista sun viesteistäs!!! Mikä motiivi, sulla on tulla tänne haukkumaan? Oot varmasti joku winx tai Turtles-fani totta kai!

Jos Tigerwolf tai Oniyori (sori jos kirjoitin väärin) Ootte täällä, niin jatkettaisko? Mä ootan vielä kymmenen minsaa. Ja voin olla täällä tunninkin.

• - Turbo -

Ei sun tarvi anteeksi pyydellä! Kmala varmaan se eka jakso! Ihan alan säälimään, kun sun viestiä lukee! Oletko tullut just tänne? Olethan jo testannut itsesi Testi3:ssa? Jos olet, niin mikä susta tuli? Tai jos et, niin testaa ihmeessä!!! Mä oon muuten Turbo-fani, mutta Moto ja Vinskikin on tosi hyvii : )
        Sarjakuvaa ois varmaan kiva lukee, jos mä sellaisen jostai onnistuisin löytämään ja se ois harvinaista! Onko sulla videoita tai figuureja?

• Suskuu
        - Turbo - kirjoitti:

Jos Tigerwolf tai Oniyori (sori jos kirjoitin väärin) Ootte täällä, niin jatkettaisko? Mä ootan vielä kymmenen minsaa. Ja voin olla täällä tunninkin.

Sainpas hyvät naurut olenjärkevän viesteistä (ei kovinkaan kuvaava nicki sillä). Mutta eniweis, kuten sanoin, ite en tullu haukkumaan ketään. Diehard-fanina, joka tietää sarjasta yhtä ja toista ajattelin vaan tulla korjaamaan virhekäsityksiänne näistä hiiristä. ^^

No sepäs kuulosti kohteliaalta. :D

• - Turbo -
        Suskuu kirjoitti:

Sainpas hyvät naurut olenjärkevän viesteistä (ei kovinkaan kuvaava nicki sillä). Mutta eniweis, kuten sanoin, ite en tullu haukkumaan ketään. Diehard-fanina, joka tietää sarjasta yhtä ja toista ajattelin vaan tulla korjaamaan virhekäsityksiänne näistä hiiristä. ^^

No sepäs kuulosti kohteliaalta. :D

... Jääthän jutteleen? Kun Oniyuri ei oo vielä tullu, vaikka se aiko kyllä tulla 18.00. Niist figuureist ja videoist?

• Suskuu
        - Turbo - kirjoitti:

Ei sun tarvi anteeksi pyydellä! Kmala varmaan se eka jakso! Ihan alan säälimään, kun sun viestiä lukee! Oletko tullut just tänne? Olethan jo testannut itsesi Testi3:ssa? Jos olet, niin mikä susta tuli? Tai jos et, niin testaa ihmeessä!!! Mä oon muuten Turbo-fani, mutta Moto ja Vinskikin on tosi hyvii : )
        Sarjakuvaa ois varmaan kiva lukee, jos mä sellaisen jostai onnistuisin löytämään ja se ois harvinaista! Onko sulla videoita tai figuureja?

Tarkotit siis Olipa kerran Marsissa ykköstä vai? No täytyy myöntää, että hiukan vatsaa käänsi kun ekan kerran näin sen räjähdyskohdan. Mutta loistavia jaksoja OKM:t kyllä on.

Ja jeps, eilen juuri kirjauduin tänne. Prätkis-videoita mulla on metrinen rivi hyllyssäni, omistan muistaakseni 58 jaksoo, kaikki tosin ei oo kokonaisia.

Siitä sarjakuvasta sen verran, että netissä on, tai ainakin oli, monta sivua sitä luettavana. Piirrosjälki on kyllä kamalaa niissä... mutta onhan niitä silti ihan kiva lukee.

• Suskuu
        - Turbo - kirjoitti:

... Jääthän jutteleen? Kun Oniyuri ei oo vielä tullu, vaikka se aiko kyllä tulla 18.00. Niist figuureist ja videoist?

Eihän mulla kiire ole. ^^ Ootko ite nähny montakin jaksoo?

• - Turbo -
        Suskuu kirjoitti:

Tarkotit siis Olipa kerran Marsissa ykköstä vai? No täytyy myöntää, että hiukan vatsaa käänsi kun ekan kerran näin sen räjähdyskohdan. Mutta loistavia jaksoja OKM:t kyllä on.

Ja jeps, eilen juuri kirjauduin tänne. Prätkis-videoita mulla on metrinen rivi hyllyssäni, omistan muistaakseni 58 jaksoo, kaikki tosin ei oo kokonaisia.

Siitä sarjakuvasta sen verran, että netissä on, tai ainakin oli, monta sivua sitä luettavana. Piirrosjälki on kyllä kamalaa niissä... mutta onhan niitä silti ihan kiva lukee.

... Höh! Mulla ei oo videon videota! Kumpa saisin joululahjaks... Mä oon nähny vaan kuvia sarjiksesta. Tuuthan sä tänne vakiovieraaksi? Meinaan, tänne kyllä riittää vierailijoita ja löysitkö viestin siitä missä mä mainitsen tulevista kotisivuista? Mitä ajattelet?

• olenjärkevämpikuinmuut
        - Turbo - kirjoitti:

Vitut minä mikään vitun lesbo winx fani olen! Tai joku hinkki hinttari turtlesin!
        Prätkähiiri fani henkeen ja vereen enkä kestä katsoa kun tuollaiset oppimattomat kusipäät jauhaa siitä paskaa!!

• - Turbo -
        Suskuu kirjoitti:

Eihän mulla kiire ole. ^^ Ootko ite nähny montakin jaksoo?

... Joskus miljoona vuotta sitten... Muistan vain Leipäjuuston syöneen matoja ja jutelleen Niukkiksen kanssa ja sitten lopusta, kun prätkähiiret kaahas (takaa viistoon kuvattuna) Chicagon kujien yöhön. Ja joitakin kuvia mulla on ohjelmista sen ruskea turkkisesta hiirestä (tytöstä) jonka hiukset oli saman väriset kuin turkki ja kiharat.

• - Turbo -

Vitut minä mikään vitun lesbo winx fani olen! Tai joku hinkki hinttari turtlesin!
        Prätkähiiri fani henkeen ja vereen enkä kestä katsoa kun tuollaiset oppimattomat kusipäät jauhaa siitä paskaa!!

Kuka suakin on pakottanu täällä oleen!!! Kerro syy, tai mee puhuu ******* jonnekin muualle!!!

• Suskuu
        - Turbo - kirjoitti:

... Höh! Mulla ei oo videon videota! Kumpa saisin joululahjaks... Mä oon nähny vaan kuvia sarjiksesta. Tuuthan sä tänne vakiovieraaksi? Meinaan, tänne kyllä riittää vierailijoita ja löysitkö viestin siitä missä mä mainitsen tulevista kotisivuista? Mitä ajattelet?

Harmi, ettei videolta löydy muita kun ykköskauden jaksoja...

Kyllä mä nyt jonkin aikaa ajattelin täällä viipyä, etten sentään ihan turhan päiten menettäny hermojani tän rekisteröitymisen kans eilen.

Ja kyllä mä jotain mainintaa näin kotisivuista... en osaa sanoo mitään, kysy kunhan ne on valmiit.

• olenjärkevämpikuinmuut
        - Turbo - kirjoitti:

Kuka suakin on pakottanu täällä oleen!!! Kerro syy, tai mee puhuu ******* jonnekin muualle!!!

Mikä vittu sinun ongelmasi on? Mene hieroo pilluusi äläkä selitä paskaa minulle.

• Suskuu
        - Turbo - kirjoitti:

Anna sen olla. Varmaan tuli tänne vaan ärsyttääkseen muita. Parempi keskittyä olennaiseen, eli hiiriin.

• olenjärkevämpikuinmuut
        Suskuu kirjoitti:

Anna sen olla. Varmaan tuli tänne vaan ärsyttääkseen muita. Parempi keskittyä olennaiseen, eli hiiriin.

Anna minun jo olla ja ota isältäsi poskeen.

• - Turbo -
        Suskuu kirjoitti:

Harmi, ettei videolta löydy muita kun ykköskauden jaksoja...

Kyllä mä nyt jonkin aikaa ajattelin täällä viipyä, etten sentään ihan turhan päiten menettäny hermojani tän rekisteröitymisen kans eilen.

Ja kyllä mä jotain mainintaa näin kotisivuista... en osaa sanoo mitään, kysy kunhan ne on valmiit.

Mä ilmoitan! Mä yritin kerran rekisteröityy, mutta eí se onnistunu, jotakin valitti... Onko mitään hilpeää prätkähiiri jaksoa???

• A-Kisu

Anna minun jo olla ja ota isältäsi poskeen.

nähny jossaa aikasemminki.
        Ootsä ikinä käyny Telkku.comis?

• Suskuu
        - Turbo - kirjoitti:

... Joskus miljoona vuotta sitten... Muistan vain Leipäjuuston syöneen matoja ja jutelleen Niukkiksen kanssa ja sitten lopusta, kun prätkähiiret kaahas (takaa viistoon kuvattuna) Chicagon kujien yöhön. Ja joitakin kuvia mulla on ohjelmista sen ruskea turkkisesta hiirestä (tytöstä) jonka hiukset oli saman väriset kuin turkki ja kiharat.

Sen proffan nimi on Nuikki, ei Niukkis.^^ Ja puhut siis Annista? Ihan jees likka, mitä nyt ääni on aika... damn, haluisinpa kuulla sen alkuperäisäänen. Carbinella on ainakin todella nätti ääni enkuks, mun mielestä.

• olenjärkevämpikuinmuut
        A-Kisu kirjoitti:

A-Kisu, kappas vain pikku huoran penikkaa! Mitä vittua sinä täällä pyörit?

• - Turbo -
        A-Kisu kirjoitti:

Säkin olet täällä!!! Jätetään toi rauhaan ja jutellaan kolmistaa prätkähiiristä!!!

• A-Kisu

A-Kisu, kappas vain pikku huoran penikkaa! Mitä vittua sinä täällä pyörit?

joo mähän se. omassa persoonassaan! kerros nyt mitä sulla on mielessäs tääl pyöriessäs?

• Suskuu
        - Turbo - kirjoitti:

Mä ilmoitan! Mä yritin kerran rekisteröityy, mutta eí se onnistunu, jotakin valitti... Onko mitään hilpeää prätkähiiri jaksoa???

Jaa että onko mitään? Sanoisin, että aika pitkälti kaikki :D Mutta yksi jakso on kyllä hauskuudessa ylitse muiden, ja se on Ylös alas. Meinasin kirjaimellisesti tippua tuolilta kun kattelin sitä ekoja kertoja, nauratti niin pirusti.

• - Turbo -
        Suskuu kirjoitti:

Sen proffan nimi on Nuikki, ei Niukkis.^^ Ja puhut siis Annista? Ihan jees likka, mitä nyt ääni on aika... damn, haluisinpa kuulla sen alkuperäisäänen. Carbinella on ainakin todella nätti ääni enkuks, mun mielestä.

... Ehkä... Mutta Carbine on kuulemma aika ärsyttävä likka.

• - Turbo -
        Suskuu kirjoitti:

Jaa että onko mitään? Sanoisin, että aika pitkälti kaikki :D Mutta yksi jakso on kyllä hauskuudessa ylitse muiden, ja se on Ylös alas. Meinasin kirjaimellisesti tippua tuolilta kun kattelin sitä ekoja kertoja, nauratti niin pirusti.

Lyhyesti ja hauskoja yksityis kohtia myös!!!

• olenjärkevämpikuinmuut
        A-Kisu kirjoitti:

joo mähän se. omassa persoonassaan! kerros nyt mitä sulla on mielessäs tääl pyöriessäs?

katsomaan mitä täällä helvetin perseessä tiedetään prätkähiiristä ja huomasin ettei niin vitun hiiren kyrpääkään! Vitun lesbot ei tiedä mistään mitään! Missä nekin mahtavat elää? Germaani rotan pillussa vai?
        Hah mitä luusereita!

• - Turbo -

katsomaan mitä täällä helvetin perseessä tiedetään prätkähiiristä ja huomasin ettei niin vitun hiiren kyrpääkään! Vitun lesbot ei tiedä mistään mitään! Missä nekin mahtavat elää? Germaani rotan pillussa vai?
        Hah mitä luusereita!

... *huokaisee*

• A-Kisu

Hah mitä luusereita!

...jatkaa tätä keskusteluu jossai muual ja kertoo mitä tietoi sul sit on prätkiksist?

• olenjärkevämpikuinmuut
        A-Kisu kirjoitti:

...jatkaa tätä keskusteluu jossai muual ja kertoo mitä tietoi sul sit on prätkiksist?

toimiiko sinun mese jo? Minun toimii.

• Suskuu
        - Turbo - kirjoitti:

Lyhyesti ja hauskoja yksityis kohtia myös!!!

No se jaksohan pitää nähdä ennen kun siitä saa irti mitään todella hauskaa... mutta sen sijaan voin kertoo aivan loistavan vuoropuhelun jaksosta Saalistajat. Revettiin kaverin kanssa aivan täysiä sille.

Nainen istuu meikkaamassa poikaystävänsä autossa, odottaen liikennevalojen vaihtumista, kun auton viereen pysähtyy Turbo prätkineen. Turbon mentyä nainen jää huokaileen Turbon perään, ja kun Vinski ja Moto ajaa Turbon vierelle:

Vinski: Hehehei, veikka! Kohtalokasta... toi leidi katto sua sillä silmällä. Tosin mä seisoin taustalla...
        Moto: *iskee silmää* Jee, Turbo... se oli sänkykamarikatse.
        Turbo: Siihen tottuu ajan mittaan.

• A-Kisu

toimiiko sinun mese jo? Minun toimii.

mä tuun sinne koht. ok?

• olenjärkevämpikuinmuut
        A-Kisu kirjoitti:

mä tuun sinne koht. ok?

Ok, mutta missä vitussa nuo kaksi luuraavat?

• - Turbo -
        A-Kisu kirjoitti:

Kyllä täälläkin sietää vielä olla. Ois kiva jutella vaikka sähköpostilla, mutta, kun se ei toimi... Kai mä saan uuden joku päivä... Muuten, Mitä sulle kuuluu? Kokeet on onneksi meiltä loppu! : )

• Tigerwolf

Ok, mutta missä vitussa nuo kaksi luuraavat?

joo-o oon jo pidemmän aikaaki ollu mutten oo pystyny sanoo mitää. vaa tarkkailu mikä o meininki.

• - Turbo -
        Suskuu kirjoitti:

No se jaksohan pitää nähdä ennen kun siitä saa irti mitään todella hauskaa... mutta sen sijaan voin kertoo aivan loistavan vuoropuhelun jaksosta Saalistajat. Revettiin kaverin kanssa aivan täysiä sille.

Nainen istuu meikkaamassa poikaystävänsä autossa, odottaen liikennevalojen vaihtumista, kun auton viereen pysähtyy Turbo prätkineen. Turbon mentyä nainen jää huokaileen Turbon perään, ja kun Vinski ja Moto ajaa Turbon vierelle:

Vinski: Hehehei, veikka! Kohtalokasta... toi leidi katto sua sillä silmällä. Tosin mä seisoin taustalla...
        Moto: *iskee silmää* Jee, Turbo... se oli sänkykamarikatse.
        Turbo: Siihen tottuu ajan mittaan.

Et oo tosissas? Ton takii mä just tykkään niistä! Mitä hulluttelijoita! Onko muita hauskoja juttuja?

• A-Kisu
        - Turbo - kirjoitti:

Kyllä täälläkin sietää vielä olla. Ois kiva jutella vaikka sähköpostilla, mutta, kun se ei toimi... Kai mä saan uuden joku päivä... Muuten, Mitä sulle kuuluu? Kokeet on onneksi meiltä loppu! : )

...sä puhut?

• - Turbo -
        - Turbo - kirjoitti:

Ihanaa, kun olet täällä *tuulettaa* Kuis huiskii?

• - Turbo -
        A-Kisu kirjoitti:

...sä puhut?

... Kaikille, tai äsken sulle, viestit ei mee oikeisiin koloihin välttämättä (hiireni ei tottele) se hidastelee.

• Tigerwolf
        - Turbo - kirjoitti:

Ihanaa, kun olet täällä *tuulettaa* Kuis huiskii?

aika kohtuullisest. :)
        Entä itelläs?

• - Turbo -
        Tigerwolf kirjoitti:

aika kohtuullisest. :)
        Entä itelläs?

Hyvin! Juttelin eilen Oniyurin kanssa! Mukava tyyppi se! Vaikka aluksi mä vähän epäilin... Tulis sekin tänne! Miksi sä et auttanu mua kuuden aikaan?

• Suskuu
        - Turbo - kirjoitti:

Et oo tosissas? Ton takii mä just tykkään niistä! Mitä hulluttelijoita! Onko muita hauskoja juttuja?

Kyllä mä olen täysin tosissani. Arvaa meinattiinko kamuni kans uskoo korviamme ku kuultiin toi.

Hauskoja juttuja löytyy vaikka millä mitalla. Ja nimenomaan näitä häröyksiä, joita ei ihan heti kuvittelis löytyvän lastenohjelmasta. Jakso Takaisin Marsiin, osa 2:

Santtu on myyty Aavikkoraidereille orjaksi, ja yks niistä käskee Santun pukee päälleen jokseenkin... no, pornahtavan asun. Jolloin Santtu kiskasee irti maasta kiilan, jossa se on kahleineen kiinni, ja paiskaa sillä kettingillään kyseisen raiderin kalliolta alas, ja tiputtaa vielä sen asun tyypin päähän. Ja huutaa perään: "Iha oikein sulle, senki seksiaddikti!"

Tämän jälkeen Santtu lähtee karkuun, ja kun kolmikko näkee Santun juoksevan kahle kädestä roikkuen erästä "siltaa" pitkin:

Vinski: Hei jätkät, Santtu on tuolla!! *ovelasti*...Hei, sehän näyttää hyvältä kahleissa...

• - Turbo -
        Suskuu kirjoitti:

Kyllä mä olen täysin tosissani. Arvaa meinattiinko kamuni kans uskoo korviamme ku kuultiin toi.

Hauskoja juttuja löytyy vaikka millä mitalla. Ja nimenomaan näitä häröyksiä, joita ei ihan heti kuvittelis löytyvän lastenohjelmasta. Jakso Takaisin Marsiin, osa 2:

Santtu on myyty Aavikkoraidereille orjaksi, ja yks niistä käskee Santun pukee päälleen jokseenkin... no, pornahtavan asun. Jolloin Santtu kiskasee irti maasta kiilan, jossa se on kahleineen kiinni, ja paiskaa sillä kettingillään kyseisen raiderin kalliolta alas, ja tiputtaa vielä sen asun tyypin päähän. Ja huutaa perään: "Iha oikein sulle, senki seksiaddikti!"

Tämän jälkeen Santtu lähtee karkuun, ja kun kolmikko näkee Santun juoksevan kahle kädestä roikkuen erästä "siltaa" pitkin:

Vinski: Hei jätkät, Santtu on tuolla!! *ovelasti*...Hei, sehän näyttää hyvältä kahleissa...

... Naisten miehii... Oliko ne Marssissa vai maassa? Kerro lisää palan halusta kuulla!!!

• Suskuu
        - Turbo - kirjoitti:

... Naisten miehii... Oliko ne Marssissa vai maassa? Kerro lisää palan halusta kuulla!!!

Kyllä ne siinä vaiheessa oli Marsissa, siellähän niitä aavikkoraidereita mellastaa. Ennen mulla oli vaikeuksia sietää TM-jaksoja (lähinnä Minnin äänen takia, aivan hirvee) mutta kun sain ne enkuks... nyt rakastan niitä. :D Mulla on muuten tusinoittain mp3ia eri jaksoista, suomeks sekä enkuks, jos joku haluaa kuulla.
        *sulaa Modon äänelle*

Ja mistä haluut mun kertovan lisää?

• olenjärkevämpikuinmuut

Missä vitussa sinä olet kuppaillut? Hieroskelemassa taas kyrpää vai?
      Mitä vitun väliä. Vedä nyt kuitenkin party-hattu päälle ja tule mukaan!

• Tigerwolf

olen taas lueskellu prätkissarjiksii ja kattonu pari jaksoo niist. (käyx kateex? heh heh)
        se jakso nimelt Graver´s gravy ni mitä sä tiet siit? mult taas puuttuu se!!!

• - Turbo -
        Tigerwolf kirjoitti:

olen taas lueskellu prätkissarjiksii ja kattonu pari jaksoo niist. (käyx kateex? heh heh)
        se jakso nimelt Graver´s gravy ni mitä sä tiet siit? mult taas puuttuu se!!!

Ei rueta riitelemään! Please? Juteltais nyt kivoja asioita! : ) Se ois tälle tytölle ihan JEES...

• olenjärkevämpikuinmuut
        - Turbo - kirjoitti:

Ei rueta riitelemään! Please? Juteltais nyt kivoja asioita! : ) Se ois tälle tytölle ihan JEES...

riidellä. Tätä kutsutaan keskustelemiseksi.
        Siis Graver´s gravy vai? Sehän on se jakso kun Limburger hautaa Throttlen elävältä ja vangitsee Vinnien jonnekin ihme vankilaan ja Modo joutuu pelastamaan ne molemmat.

• Tigerwolf

Siis Graver´s gravy vai? Sehän on se jakso kun Limburger hautaa Throttlen elävältä ja vangitsee Vinnien jonnekin ihme vankilaan ja Modo joutuu pelastamaan ne molemmat.

entä sen jälkee tuleva jakso? mikä sen nimi oli? Ja mitä siin tapahtus????

• - Turbo -
        Tigerwolf kirjoitti:

... Frendei vai? Ensin yks haukkuu ja yhtäkkiä oollaan sovussa. No kannatan sopua, mutta en pysyny kärryillä!

• olenjärkevämpikuinmuut
        Tigerwolf kirjoitti:

simmone on jakson nimi. keskityy pääasiassa Modon ympärille. Se aluksi tappelee Throttlen kanssa jostain ja lähtee sitten yksinään jonnekin. Limburger saa sen kiinni ja alkaa kiduttaa siltä tietoja. Sitten Vinnie ja Throttle saapuu paikalle ja vapauttaa sen. Ei siinäkään jaksossa siis mitään toimintaa ollut.

• Suskuu

Oisin utelias kuulemaan, mikä hemmetti on Graver's gravy.

• Tigerwolf

siis auttanu missä? Sori en kauheest pysy nyt oikeen kärryil. :/
      Juttelit Oniyurin kaa vai? No, mitäs se? mul ei näy muit kun tän päivän viestei.

• - Turbo -

Videoista, figuureista ja että se on poika. Kaikkee mahdollista prätkiksist ja yhestä Shakespearin näytelmät jaksosta, josta se aiko kertoo vielä lisää! Vähän kuulosti hyvältä!!!

• Suskuu
        - Turbo - kirjoitti:

Videoista, figuureista ja että se on poika. Kaikkee mahdollista prätkiksist ja yhestä Shakespearin näytelmät jaksosta, josta se aiko kertoo vielä lisää! Vähän kuulosti hyvältä!!!

Jakson nimi on Ollako vai eikö olla. Mielestäni yks parhaista.

Onko kukaan nähny Verminaattoria?

• Tigerwolf
        - Turbo - kirjoitti:

tarkoottaax se niinku jotai minkä Shake on ite kirjottanu? Vai että se kertoo Shakest?

Ja Oniyuri on POIKA? wou. mä en tienny tota.

• - Turbo -
        Suskuu kirjoitti:

Jakson nimi on Ollako vai eikö olla. Mielestäni yks parhaista.

Onko kukaan nähny Verminaattoria?

... Kuullutkaan : /

• Suskuu
        Tigerwolf kirjoitti:

tarkoottaax se niinku jotai minkä Shake on ite kirjottanu? Vai että se kertoo Shakest?

Siinä jaksossa hiiret matkustaa Leipiksen perässä Shakespearen näytelmiin, Leipis kun varastaa maata niistä, mikä taas uhkaa kadottaa ne ikiajoiksi. Sarjassamme selvimmät selitykset.

Ja uuuu, siellä teatterissa kun niillä on smokit päällä...

• - Turbo -
        Tigerwolf kirjoitti:

... kimma... Entä sä? Ja A-Kisu? Se kysy tota. Mä en oikein muista miten se sen kirjoitti, tää keskustelu on mun konees oikea labyrintti!

• fani pienestä asti....

moi.mä en oikeen tiiä.mut mun mielest niis vanhois jaksoissa niillä on paremmat duppaajat ku uusis jaksois.vanhat jaksot muute pyörii nykyää mtv3,aamulla klo 08:50.katon aina joskus niit.oon tykänny niistä jo ku mä olin 6v.nykyään tykkään siitä ohjelmast ku siinä on niin kertakaikkisen hyvä kitara.on ne ukot kyl myös tosi siistejä,mut niis uusis jaksois ei...ainakaa hirvee.mut vanhois jaksois niil on a:hyvät duppaajat b:musa on aivan loistavaa c: jaksot on hyvin ideoitu ja D: äänitehosteet on nii viimesen päälle. :-)

• Uusi fani

Hei kaikki olen usi fani mutta ne tulee vain lauan taisin klo 10.5 tulee eka jakso site klo 10.30 tulee toka.

• _Minä_Vaa_

Ketjusta on poistettu 13 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Olet hirvein ihminen kenet olen tavannut.

Olet järkyttävä.
      Ikävä
      199
      4346
    2. Kamalaa! Ketä tappoi vanhempansa Huittisissa? Ketkä tapettiin?

Kamalaa! Ketä tappoi vanhempansa Huittisissa? Ketkä tapettiin? Shokki!
      Huittinen
      42
      1996
    3. Haluan sua ihan vtullisen paljon

Kokonaan ja seksuaalisesti. Pää räjähtää kohta
      Ikävä
      61
      1647
    4. Ymmärrätköhän nainen

Etten halua että ottaisit sitä suuhusi. Minusta se on ällöttävää, vaikka kivalta se kai tuntuisi, mutta vain minusta. Mi
      Ikävä
      133
      1343
    5. Martina on käynyt puhumassa viisauksia

Iltalehden artikkelissa Martinan viisaudet.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      358
      1327
    6. Ajattelen sinua iltaisin, aamulla, päivittäin

Ehkä siinä jo pientä vinkkiä. Oot jäänyt pahasti mieleen. Sun katse on niin syvä ja oot niin lempeä. Hyvä olla sun kanss
      Ihastuminen
      93
      959
    7. SDP:läinen lähettiläs Titta Maja-Luoto RAIVOAA lähetystössä -?

SDP:n puolueen Maja-Luoto on Portugalissa noussut Median otsikoihin, koska RAIVOAA työntekijöille ja pitää Heitä lähinnä
      Yhteiskunta
      26
      913
    8. Mitä alkoholijuomaa on myyty sekä Linda Lampeniuksen että Matti Nykäsen nimellä? Testaa tietosi!

Mikähän alkoholijuoma se mahtoi olla…? Tule pelaamaan kivaa Testerin Juomavisaa! Kuinka monta saat oikein? Tästä pääse
      Juomat
      10
      879
    9. Sinkkujen lapset ja kesäloman pituus

Tuli mieleeni kysyä oletteko huolissanne lasten ja nuorten tulevaisuudesta, tai siitä mitä he nyt joutuvat kokemaan yhte
      Sinkut
      170
      818
    10. Voiko vauva uskoa ?

Lohkoissa väitetään ettei vauva voi uskoa. Tässä näet vauvan uskon. https://youtube.com/shorts/QhFbPSdjpnA?si=Zb2BCRST9
      Helluntailaisuus
      186
      696
    Aihe