poket..

johnny

Missä lahden parhaimmat/paskimmat poket sijaitsee?...

8

3102

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • TBP

yleensä baarin ovella. Molempii plaatui löytyy..

• et sit muuta

keksiny perjantaipullos kanssa ääliö? onko tarkotus
      lähtee kiertää joka baarin ovella aukomas
      hampaatonta kitaas?

• Onnenlan möky

Montako syytöntä heitit ulos tai mukiloit viime vkonloppuna? Ootko ny kova jätkä?

Onneksi porukka menee pian vaihtoon, johto on saanut mukavaa palautetta. Olis ehkä syytä kuitenkin palauttaa mieliin se, että ootte ensisijaisesti asiakaspalvelussa, ette salilla!

• .....

Ainakaan minulla ei koskaan ole pokejen kanssa ollut ongelmia. Tokihan ne on paskoja jätkijä jos alaikäisenä/liian jurrissa pääse sisään..tai sitten vaan tekevät duuninsa siinä missä muutkin.

• Kai the Koi

Aivan törkeää toimintaa, kuuluu ihan tänne Tampereelle asti! Nuijivat viattomia mössö-agressioissaan. Pitävät kuulemma mainosjonoja vielä sunnuntaisinkin.

Itse en Lahden reissuilla tuohon paikkaan mene, enkä kaiken kuulemani mukaan suosittele kenellekään muulle hengestään välittävälle!

• Baarityttö

Onnelassa on ehkä mukavimmat poket ja TenDollarissa ehkä vähemmän mukavia.
      Poken työ nyt ei ole aivan helpon näköistä, kun monet aukoo niille päätään aivan turhaan. Itselläni ei ole ollut ongelmia niitten kanssa, aina on kaikki sujunut hyvin.

• joo

kyl mä ainakin tiedän kumman firman pokejen ollessa paikalla mä oloni turvallisemmaksi tunnen...

• serkkupoika

kyl joo siel onnelas o paskimmat. pahimmat(paljastavimmat ja kauneimmat)pissikset (joista on helpoin saada aamuyöseuraa) ja rahakkaimmat trendipellet sekä tämä meiän kylän ihana pahapoikaliiga saa vaan norm. palvelua. ole sitten tavan tavis, tai hiukan erilainen, niin ku sua tullaa turpaa vetää ni sä sielt lennät pihalle ja ne oikeet pukarit jää hakkaa lisää pikkupoikia. kato ku se taitaa olla vähä nii et ei kyseisen yrityksen pokeilla ole joko pokkaa pitää asiakkaita turvassa oman hyvin vointinsa takia tai sitten niilläKIN o yhteydet alamaailmaan. Onpa sentään muutama paikka lahdessa jossa on turvallinen olla ja kun hauskaa lähdetään pitämään niin ei tartte pelätä että istuutuko väärien tyyppien pöytään ja tuliko illasta sittenkin sairaala reissu. mainosjonot pitää paikkansa mielestäni ja kyseisen ravintolan päällikkö tällä kalastaa hiljaisten iltojen juhlijat itselleen ku näyttää että talo on täysi ja sinnehän sitten tyhmispäissään mennään. ikinä ei itsellä ole ainakaan hauskaa ollut ko. ravintolassa. eikä järin turvallinen olo. on siellä nii sekavaa sakkia. mutta kai niistäkin löytyy inhimillinen puoli. sehä o vaa vähä sillee et ei kaikkien kaa voi tulla juttuu. Nii se o muussakin ihmisten kanssakäymisessä. tää oli mun mielipide ja voinha mä olla monessakin jutussa väärässä ja saada tänää turpaa siel "turvallisen oloses" pubis. ;)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka paiskasi vauvan betoniin Oulussa?

Nimi esiin.....
      Oulu
      91
      5846
    2. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      80
      4762
    3. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      91
      2988
    4. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      26
      2770
    5. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      25
      2026
    6. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      119
      1486
    7. Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..

...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam
      Maailman menoa
      335
      1047
    8. Oletko tyytyväinen

Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?
      Ikävä
      85
      1018
    9. Jos oikeasti haluat vielä

Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚
      Ikävä
      125
      940
    10. Eihän se tietysti minulle kuulu

Mies, mutta missä olet? 🤨 😠
      Ikävä
      48
      744
    Aihe