TUFFE

meriv

Oli ihan pakko laittaa ihan isolla, ettäs varmasti näet.

Onko ihan varma, että moppi kuuluu siivousvälineistöön??

Olut kuuluu ilman muuta, mutta moppi..

Tiesithän toki liian siivoamisen olevan terveydelle haitallista?
Liika puhtaus edistää allergioiden puhkeamista ja liikkeet joita siivouksen aikana pakosta joutuu suorittamaan rasittavat niihin tarvittavia niveleitä, joskus jopa niitä vahingoittavasti?

Ole siis erittäin varovainen ja muista huolella suoritettu nestetankkaus.

Tässä muutama hyödyllinen tieto sinulle:

lattian peseminen kuluttaa 150kcal/15-20min
kylppärin siivous 120
mattojen tamppaus 120
ikkunan pesu 90
sängyn petaus 40

Että työstä siivous käy..joten se neste..

mukavaa viikonloppua sinulle *hymyilee*

19

916

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tuffe

Luulin jo että huusit mua :)

Oot muuten oikeassa, taas, se moppihan tais olla mun perjantainen tanssipartneri.. Ainoa joka kestää mun ylä-C:tä.

Ei tarvi sitten tänään lähteä lenkille kun ensin siivoan. Tiesitkö muuten että 3 minuutin suuteleminen kuluttaa noin 12 kcal? Aatteles! Puhumattakaan siitä että sen aikana ei tule lipitettyä sitä korkeakalorista urheilujuomaa..

Kiitos toivotuksista, ja hyvät viikonloput sinullekin :)

• meriv

on ollut sellainen moppi..*irvistää*
        siinä sitä kaloreita kului..

Enkä muuten huutanut..huhuilin vienosti

*hymyilee*

• kalle-p

taitaa nyt naputella nitojalla tapetteja seiniin.
      Ellei ole saanut sähköiskua niistä jouluvaloista

• (.)Y(.)

Tuffeliini maalannu seinät vihreeks?.. ;)
        Kun ei laskenut, meitäkään sinne
        maalaamaan.. ;)
        Ois, ihan eri väriset, kun porukalla ois
        vähän maalailtu.. :DD

• kalle-p
        (.)Y(.) kirjoitti:

Tuffeliini maalannu seinät vihreeks?.. ;)
        Kun ei laskenut, meitäkään sinne
        maalaamaan.. ;)
        Ois, ihan eri väriset, kun porukalla ois
        vähän maalailtu.. :DD

kerinnyt jo muuttaa mielensä. Siksi nitojalla tapetit kiinni jotta olis helpompi vaihtaa kun tympäsöö.

• (.)Y(.)
        kalle-p kirjoitti:

kerinnyt jo muuttaa mielensä. Siksi nitojalla tapetit kiinni jotta olis helpompi vaihtaa kun tympäsöö.

Hevillä muuttaa mieltään?.. ;)
        *muistaa tuffen jouluvalot*.. :D

• tuffe
        (.)Y(.) kirjoitti:

Hevillä muuttaa mieltään?.. ;)
        *muistaa tuffen jouluvalot*.. :D

Arvaa vaan onko nää letkuvalot hienot mun vihreessä olkkarissa ;)) Ne mä pakkasin ihan pumpuliin, ettei olis muuttomatkalla mennyt rikki :)))

• tuffe

Menishän tuo vähän nopeammin :)))

Vai sähköiskuko mulla olikin? Sehän selittää... miksi mun pitää poltella kynttilöitä ;)))

• (.)Y(.)
        tuffe kirjoitti:

Arvaa vaan onko nää letkuvalot hienot mun vihreessä olkkarissa ;)) Ne mä pakkasin ihan pumpuliin, ettei olis muuttomatkalla mennyt rikki :)))

Ei vaan, kerran oli yhes sisustus ohjelmassa,
        kun ne oli laitettu.. kirjahyllyn päälle
        ns. kohdevaloksi.. :) Heijasti mukavasti,
        valoo kattoonkin.. :)
        Ja, nythän nuo alkaa olemaan, taas ajankohtasetkin.. :)
        Otat sit loppiaisena pois?.. :D

• TipuJuu
        tuffe kirjoitti:

Menishän tuo vähän nopeammin :)))

Vai sähköiskuko mulla olikin? Sehän selittää... miksi mun pitää poltella kynttilöitä ;)))

kynttilänvalossa kertoo ainakin minulle kokeneelle kehäketulle jostakin muusta tunnetilasta? *kohottaa kulmaansa kysyvästi*..

Että sitä on tällävälin jo ruvettukin itselliseksi? saako tulla kylään jo , vai joudunko varauslistalle. Ei haittaa, vaan kunhan pääsen ryhmä-Hjumorin mukana, jossa vaikka Kalle-p pitää meistä siipielätiestään huolta...>Aij, ja Sikokooonlääkäri pitää pyytää messiin repetsejään kirjottamaan jo kirkastuaine luppuu..

Muut on sitten vissiin jo ilimottautunut etukäteen ja myö kauasnukkuneet oomme vähän hitaammalla sytytyksellä varustettuja,,

• tuffe
        (.)Y(.) kirjoitti:

Ei vaan, kerran oli yhes sisustus ohjelmassa,
        kun ne oli laitettu.. kirjahyllyn päälle
        ns. kohdevaloksi.. :) Heijasti mukavasti,
        valoo kattoonkin.. :)
        Ja, nythän nuo alkaa olemaan, taas ajankohtasetkin.. :)
        Otat sit loppiaisena pois?.. :D

loppiainen heinäkuussa? Kyllä se sitten käy :)))

• tuffe
        TipuJuu kirjoitti:

kynttilänvalossa kertoo ainakin minulle kokeneelle kehäketulle jostakin muusta tunnetilasta? *kohottaa kulmaansa kysyvästi*..

Että sitä on tällävälin jo ruvettukin itselliseksi? saako tulla kylään jo , vai joudunko varauslistalle. Ei haittaa, vaan kunhan pääsen ryhmä-Hjumorin mukana, jossa vaikka Kalle-p pitää meistä siipielätiestään huolta...>Aij, ja Sikokooonlääkäri pitää pyytää messiin repetsejään kirjottamaan jo kirkastuaine luppuu..

Muut on sitten vissiin jo ilimottautunut etukäteen ja myö kauasnukkuneet oomme vähän hitaammalla sytytyksellä varustettuja,,

Pitääkö ne kynttilät sytyttääkin :P

Ihan issekseni tässä polttelen vaihteeksi muuta kuin päreitä :) Ja ilman muuta Tipu lentää kylään! Tuossa tulikin Kallelta niin hyvät ohjeet remonttiin, että kaik tänne vaan :))

• (.)Y(.)
        tuffe kirjoitti:

loppiainen heinäkuussa? Kyllä se sitten käy :)))

Poltella niitä koko vuotta.. ;))
        Noup, tammikuun alkupuolella, otat sit valot pois.. :))

• (.)Y(.)
        tuffe kirjoitti:

Ihan issekseni tässä polttelen vaihteeksi muuta kuin päreitä :) Ja ilman muuta Tipu lentää kylään! Tuossa tulikin Kallelta niin hyvät ohjeet remonttiin, että kaik tänne vaan :))

Nitojan mukaan?.. ;))
        Yläpäästä nuo tapeetit, vois naulata kiinni,
        viiden tuuman nauloilla, eivät oo aamulla, rullalla seinän vieres.. ;)
        *lähtee ettimään nauloi ja vasaraa*.. :D

• MysNa
        (.)Y(.) kirjoitti:

Poltella niitä koko vuotta.. ;))
        Noup, tammikuun alkupuolella, otat sit valot pois.. :))

vahtimaan, jotta pakkaat ne vihreet letkut tammikuussa takas sinne pumpuliin :DDD

Tätä sinä tuffeliini et vaan nyt voi välttää, osuu niin sopivasti.... ;)))

• tuffe
        MysNa kirjoitti:

vahtimaan, jotta pakkaat ne vihreet letkut tammikuussa takas sinne pumpuliin :DDD

Tätä sinä tuffeliini et vaan nyt voi välttää, osuu niin sopivasti.... ;)))

Täällä ei ole yhtään hämppyä, mutta hiiri sen sijaan. Ajatelkaas jos se on purrut reiän valoihin ja saan sätkyt kun menen koskemaan... En uskalla...

Sitä paitsi sinä et taida olla liikuntakykyinen tammikuussa ;)))))

• meriv
        tuffe kirjoitti:

joten avaahan ovi valmiiksi, tohvelit tulosuuntaan, olunen auki ja pizza uuniin.

Ai ja sohva vapaaksi minun köllöttää *hymyilee*

Minä voin aivan hyvin uhrautua remontoimaan ne oluset ja pitelemään sohvaa paikallaan siinä pizzaa syödessäni.
        Äläkä laita turhaan niitä herkkusieniä äläkä missään nimessä oliiveja siihen pizzaan, että ei sormeni rasitu nyppiessäni niitä pois.
        Säästyy sinultakin tuota aikaa vähemmän tärkeisiin juttuihin..kuten remonttiin...

HYVÄÄ ITSENÄISYYSPÄIVÄÄ

eikä sitten polteta verhoja niillä kynttilöillä

• tuffe
        meriv kirjoitti:

joten avaahan ovi valmiiksi, tohvelit tulosuuntaan, olunen auki ja pizza uuniin.

Ai ja sohva vapaaksi minun köllöttää *hymyilee*

Minä voin aivan hyvin uhrautua remontoimaan ne oluset ja pitelemään sohvaa paikallaan siinä pizzaa syödessäni.
        Äläkä laita turhaan niitä herkkusieniä äläkä missään nimessä oliiveja siihen pizzaan, että ei sormeni rasitu nyppiessäni niitä pois.
        Säästyy sinultakin tuota aikaa vähemmän tärkeisiin juttuihin..kuten remonttiin...

HYVÄÄ ITSENÄISYYSPÄIVÄÄ

eikä sitten polteta verhoja niillä kynttilöillä

Ja sohva vapaa :) Mutta varo, mulla on ihka oikea sohvanalusmörkö, teräväkyntinen riiviö... kuka lie tuollaiseksi kasvattanut..

Olutkin loppui, join vimpan eilen, käykö whiski? Ihan saman väristä. Ei ole kyllä buranaakaan, mutta vasara on hyvä lääke krapulaan. Oikein mojovasti kun osuu peukaloon, pieni päänsärky ei tunnu missään.

Hyvää itsenäisyyttä sinullekin :)

• MysNa
        tuffe kirjoitti:

Täällä ei ole yhtään hämppyä, mutta hiiri sen sijaan. Ajatelkaas jos se on purrut reiän valoihin ja saan sätkyt kun menen koskemaan... En uskalla...

Sitä paitsi sinä et taida olla liikuntakykyinen tammikuussa ;)))))

on sulla nyt ilonasi :)) Jätä ihan varmuuden vuokis ne letkut rauhaan - eiks joo?

Heh hee, hyvin liikun vielä loppiaisen aikoihin.... älä yritä! :DD

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      60
      3679
    2. Kuka paiskasi vauvan betoniin Oulussa?

Nimi esiin.....
      Oulu
      47
      3679
    3. Jos vedetään mutkat suoraksi?

Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar
      Sinkut
      106
      2841
    4. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      51
      2569
    5. Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia

Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.
      Maailman menoa
      54
      1973
    6. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      15
      1639
    7. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      21
      1609
    8. Miten must tuntuu

et sä ajattelet mua just nyt
      Ikävä
      32
      1503
    9. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      106
      1317
    10. Kun et vain tajua että

sua lähestytään feikkiprofiililla :D Hanki aivot :D m-n
      Ikävä
      180
      1261
    Aihe