eli kuinka kauan tämä malli on vielä markkinoilla? Onko tämä kyseinen malli hyvä? plussia ja miinuksia? toivottavasti ees joku vastaisi.. ^^
SGH-E330?
7
1150
Vastaukset
- e330
Puhelin on ihan hyvä mutta akku hiukka kehno jos puhuu paljon
- mä...
en kyllä puhu puhelimessa paljon. silloin kun on jotain tärkeää asiaa. kavereillekkaan en nykyään soittele kuin tosi harvoin kun meses tulee jonkin verran juteltua. kännykkä kyllä vaikuttaa hyvältä. :)
- mä...
mä... kirjoitti:
en kyllä puhu puhelimessa paljon. silloin kun on jotain tärkeää asiaa. kavereillekkaan en nykyään soittele kuin tosi harvoin kun meses tulee jonkin verran juteltua. kännykkä kyllä vaikuttaa hyvältä. :)
Jos E330 malliin tilaa aitoja soittoääniä niin kuinka kauan ne soivat? tai siis loppuuko kappale jostain kohtaa yhtäkkiä vai kuuluuvatko ne sen verran kuin "näytteet" buumi.net:issä?
- mmmaaaaannnnn
mä... kirjoitti:
Jos E330 malliin tilaa aitoja soittoääniä niin kuinka kauan ne soivat? tai siis loppuuko kappale jostain kohtaa yhtäkkiä vai kuuluuvatko ne sen verran kuin "näytteet" buumi.net:issä?
buumin soittoäänet ei ainakaan soi loppuun asti, mutta muut on kyllä soinu ihan loppuun asti..
ihan kiva puhelin tuo, on siinä huonojakin puolia (niinkuin kaikissa muissakin puhelimissa) - mä...
mmmaaaaannnnn kirjoitti:
buumin soittoäänet ei ainakaan soi loppuun asti, mutta muut on kyllä soinu ihan loppuun asti..
ihan kiva puhelin tuo, on siinä huonojakin puolia (niinkuin kaikissa muissakin puhelimissa)mikään kännykkä ei ole täydellinen. Kaikissa kännyköissä on jotain aina vikana. No mut kai tuo kännykkä tulee nyt sitten hankittua ja tuli ainakin selväksi ettei buumista kannata tilata ainakaan soittareita jos niitä aikoo tilata.
- myyjä
mä... kirjoitti:
mikään kännykkä ei ole täydellinen. Kaikissa kännyköissä on jotain aina vikana. No mut kai tuo kännykkä tulee nyt sitten hankittua ja tuli ainakin selväksi ettei buumista kannata tilata ainakaan soittareita jos niitä aikoo tilata.
buumin aidot äänet ovat tosi lyhyitä pätkiä. tuo 330:n on kyllä mainio puhelin, ja sitä on saatavilla vielä tämän vuoden loppuun, tosin aika rajoitetusti.
- mä...
myyjä kirjoitti:
buumin aidot äänet ovat tosi lyhyitä pätkiä. tuo 330:n on kyllä mainio puhelin, ja sitä on saatavilla vielä tämän vuoden loppuun, tosin aika rajoitetusti.
kyseinen kännykkä on nyt hankittu minulle, mutta saan sen käyttööni vasta jouluna kun saan sen lahjaksi :)
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h603679- 473679
Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062841Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv512569Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.541973Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska151639Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p211609- 321503
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1061317- 1801261