missä on palomuuri-asetukset tietokoneessa?

15v

nii misä toi palomuuri-asetusjutut on?ku en pääsee messengeriin,koska noissa asetuksis on jotai vikaa...

8

497

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hewlett-packard

Ja sieltä palomuuri ja palomuuriasetukset ja si
      eltä laitat rastin sallittavien ohjelmien ruutuun...

T:15v poika

• 15v

kiitti,et vastasit,mut en vieläkää pääse messengeriin...et miten mun pitää tehä tarkasti se juttu,et päässisin meseen?

• hewlett-packard
        15v kirjoitti:

kiitti,et vastasit,mut en vieläkää pääse messengeriin...et miten mun pitää tehä tarkasti se juttu,et päässisin meseen?

No aloitetaan alusta.

Käynnistä sit
        ohjauspaneeli sit
        tietoturvakeskus sit
        windowsin palomuuri sit
        poikkeukset ja klikkaa sen ohjelman viereen olevan rastikohtaan,jota haluat että palomuuri päästää nettiin , niin tulee rasti ja paina OK, näin pitäisi toimia, jos ei on sitten asetuksissa jotain häikkää...

• hewlett-packard
        15v kirjoitti:

Se nimittäin vaikuttaa jos yksi palomuuri päästää mesen nettiin ja toinen ei, jos esim. Nortonissa on palomuuri kannattaa wintoosan muurin ottaa pois käytöstä...

• 15v
        hewlett-packard kirjoitti:

Se nimittäin vaikuttaa jos yksi palomuuri päästää mesen nettiin ja toinen ei, jos esim. Nortonissa on palomuuri kannattaa wintoosan muurin ottaa pois käytöstä...

ok,kiitti:)
        ööh...haluisikko muute iha vaa jutella kaikkee munkaa?jos kiinnostaa..jos haluut,voit vaik antaa meseossas tai e-mailis

• hewlett-packard
        15v kirjoitti:

ok,kiitti:)
        ööh...haluisikko muute iha vaa jutella kaikkee munkaa?jos kiinnostaa..jos haluut,voit vaik antaa meseossas tai e-mailis

[email protected]

• 15v

• hewlett-packard
        15v kirjoitti:

onks se mese vai e-mail ossa?

Eli ei oo meseossa...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Onko kaivattusi ulkonäkö

tarpeeksi miellyttävä? 🥕
      Ikävä
      94
      1659
    2. Toivotko koskaan mies...

Että nähtäis ja aloitettais alusta, puhtaalta pöydältä tutustuminen. Olit oikeassa ei me kunnolla tunnettu. Olin hölmö.
      Ikävä
      126
      1539
    3. Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin

Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras
      Maailman menoa
      76
      1345
    4. Svty paska työpaikka

Elekää kukaan hakeku sinne töihin.
      Suomussalmi
      30
      1272
    5. Kyllä näin 45 vuotiaana miehenä pitää sanoo, että 40-50v naiset näyttää vanhoilta

Niin väsynyttä, silmäryppyä, harmaata hiusta jne jne
      Ikävä
      120
      1088
    6. Lahkokasteen ja kristillisen kasteen erot

Raamatun mukaan Kristillisessä yhdessä kasteessa Jumala pesee ja puhdistaa ihmisen sydämen ja poistaa perisynnin kirouks
      Kaste
      422
      991
    7. Olisin valmis salaisiin tapaamisiin

Juuri sinun kanssasi mies. Olet saanut minun pääni pyörälle ja ajatukseni pyörimään ympärilläsi. Hittoon velvollisuudet
      Intohimo
      46
      988
    8. Onko viisikko aktivoitunut

Taas ruumis !! Viisikko ryskää kukaan ei pärjää
      Seinäjoki
      22
      967
    9. Olisit voinut olla...

....ihan tavallinen ihminen, terve mieleltään ja kropaltaan, hyvä seuraihminen ja luotettava kumppani. Mutta ei, olit n
      Ikävä
      66
      848
    10. Olet ihana mies

Mun söpöliini 🙊😘
      Ikävä
      46
      773
    Aihe