nii misä toi palomuuri-asetusjutut on?ku en pääsee messengeriin,koska noissa asetuksis on jotai vikaa...
missä on palomuuri-asetukset tietokoneessa?
8
497
Vastaukset
- hewlett-packard
Ja sieltä palomuuri ja palomuuriasetukset ja si
eltä laitat rastin sallittavien ohjelmien ruutuun...
T:15v poika- 15v
kiitti,et vastasit,mut en vieläkää pääse messengeriin...et miten mun pitää tehä tarkasti se juttu,et päässisin meseen?
- hewlett-packard
15v kirjoitti:
kiitti,et vastasit,mut en vieläkää pääse messengeriin...et miten mun pitää tehä tarkasti se juttu,et päässisin meseen?
No aloitetaan alusta.
Käynnistä sit
ohjauspaneeli sit
tietoturvakeskus sit
windowsin palomuuri sit
poikkeukset ja klikkaa sen ohjelman viereen olevan rastikohtaan,jota haluat että palomuuri päästää nettiin , niin tulee rasti ja paina OK, näin pitäisi toimia, jos ei on sitten asetuksissa jotain häikkää... - hewlett-packard
15v kirjoitti:
Se nimittäin vaikuttaa jos yksi palomuuri päästää mesen nettiin ja toinen ei, jos esim. Nortonissa on palomuuri kannattaa wintoosan muurin ottaa pois käytöstä...
- 15v
hewlett-packard kirjoitti:
Se nimittäin vaikuttaa jos yksi palomuuri päästää mesen nettiin ja toinen ei, jos esim. Nortonissa on palomuuri kannattaa wintoosan muurin ottaa pois käytöstä...
ok,kiitti:)
ööh...haluisikko muute iha vaa jutella kaikkee munkaa?jos kiinnostaa..jos haluut,voit vaik antaa meseossas tai e-mailis - hewlett-packard
15v kirjoitti:
ok,kiitti:)
ööh...haluisikko muute iha vaa jutella kaikkee munkaa?jos kiinnostaa..jos haluut,voit vaik antaa meseossas tai e-mailis - hewlett-packard
15v kirjoitti:
onks se mese vai e-mail ossa?
Eli ei oo meseossa...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 941659
Toivotko koskaan mies...
Että nähtäis ja aloitettais alusta, puhtaalta pöydältä tutustuminen. Olit oikeassa ei me kunnolla tunnettu. Olin hölmö.1261539Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin
Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras761345- 301272
Kyllä näin 45 vuotiaana miehenä pitää sanoo, että 40-50v naiset näyttää vanhoilta
Niin väsynyttä, silmäryppyä, harmaata hiusta jne jne1201088Lahkokasteen ja kristillisen kasteen erot
Raamatun mukaan Kristillisessä yhdessä kasteessa Jumala pesee ja puhdistaa ihmisen sydämen ja poistaa perisynnin kirouks422991Olisin valmis salaisiin tapaamisiin
Juuri sinun kanssasi mies. Olet saanut minun pääni pyörälle ja ajatukseni pyörimään ympärilläsi. Hittoon velvollisuudet46988- 22967
Olisit voinut olla...
....ihan tavallinen ihminen, terve mieleltään ja kropaltaan, hyvä seuraihminen ja luotettava kumppani. Mutta ei, olit n66848- 46773