Käyttääkö joku? Ovatko hyviä? Onko kokemuksia pirkan värjätyil hiuksil tarkoitetust shampoosta ja hoitoaineesta?
Pirkka, linna, erittäin hieno
4
1144
Vastaukset
- kokeiltu on
Pirkalla on ihan hyvät shampoot ja hoitoaineet,
mutta linna shampoota en suosittele kenellekään,
siitä meillä sai myös lapset hilsettä.- sanoi
että Linna on vähän turhan tehokas hiustenpesuun, vie rasvan päänahastakin. Samanlaista kuin laitoksissa käytettävät samppoot, halpaa muttei hellävaraista.
- Rima
sanoi kirjoitti:
että Linna on vähän turhan tehokas hiustenpesuun, vie rasvan päänahastakin. Samanlaista kuin laitoksissa käytettävät samppoot, halpaa muttei hellävaraista.
Olen tykännyt isossa pullossa myytävästä keltaisesta Pirkka-sitrusshampoosta. Sopii rasvoittuvalle tukalle, tekee runsaaksi.
Ja Erittäin Hieno suomalainen- on hyvä perussampoo, pesee hyvin ja tekee hiukset säyseiksi ja runsaiksi.
Muuta en osaakaan sitten kehua, paitsi että hyvän ja halvan Daily-sarjan (S- kaupat ainakin) shampoo normaaleille hiuksille on ollut paras, mitä itse olen vuosiin löytänyt. Mulla on hento hius, mutta dailyn normaalin tukan shampoolla hiuksiin tulee volyymiä seuraavaksi päiväksi tosi hyvin. Siis mulla.
- shampoota
Minä käytän Erittäin hienoa suomalaista. Se on hyvää.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.
Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse704505Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"
Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky1053759Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä1273426Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.351958Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575691911Mitä on tullut
Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.891209- 94979
Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle
Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.125922- 55905
Mikä homma?
https://share.google/NvruSS4P4EzjTWPov Poliisilla oli keskiviikkona 4. maaliskuuta yksityisasunnossa Saarijärvellä tehtä25827