onks tietoo

nindendo fani

oisko teillä tietoja noista harvinaisist pokemoneist crystallissa?mua ihmetyttää mist saa chanseyn kato kun haluaisin vaihtaa sen aerodaktylii(meniks oikein ¨kulp¨?)
must olis hauska tietää miten sais Mewin (jos sen saa)tai mewtwon(jos sitäkään löytyy)
voiks snorlaxin viel saada muuta kuin vaihtamalla toisen pelaajan kaa jos sen on tappanu luolan suulta.voiks saada artikunon , moltresin ja zapdosin? kiitti tiedoista jo etu käteen (jos niitä tulee >:()mutta jos sulla on vastauksii voisitko antaa mulle?kiitos!!

8

303

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kimmo

Vastaukset ainakin osittain. Snorlaxia ei saa muutenkun vaihtamalla jos sen tappo sieltä ja sama pätee myös mewtwoon, mewiin ja legendaarisiin lintuihin. Chansey löytyy lavender townin ja fuchsian välistä tarkemmin silence bridgen jälkeen siinä "sokkelossa" tai siis sen sokkelon läheisessä ruohikossa ennen niitä oppilas ja opettaja joukkoa vaikka saattaa se sieltäkin löytyä oli ilo auttaa.

• nindendo fani

mä en oo nähny mewvii mewtwota ja niit lintui
        kysyin niitten olin paikkaa!

• Kimmo
        nindendo fani kirjoitti:

Kuten jo mielestäni sanoin tuohon peliin ei saa mewtwota ja mewia muuten kuin vaihtamalla mutta Redissa,bluessa ja yellowssa mewtwon saa unknown dungeonista päästyäsi pokeliigan ja mewin nintendon erikoistapahtumista. Okei?

• Kimmo
        nindendo fani kirjoitti:

Niin ja linnut siis tarkotan moltresia, zapdosia ja articunoa niitä ei saa kyseiseen peliin kuin vaihtamalla mutta redissa, bluessa ja yellowissa zapdosin saa power plantilta, articunon seafoam islandilta ja moltresin victory roadilta.

• nindendo fani
        Kimmo kirjoitti:

Niin ja linnut siis tarkotan moltresia, zapdosia ja articunoa niitä ei saa kyseiseen peliin kuin vaihtamalla mutta redissa, bluessa ja yellowissa zapdosin saa power plantilta, articunon seafoam islandilta ja moltresin victory roadilta.

mutta voisiks sää pamautaa muitakin tietoi harvinaisist?ihan miten vaa ymmärsin sun ekast viestis kun sanoit eka jos snorlaxin on tappanu ei sitä enää saa niin sekotuin asioista sorry and thanks

• Kimmo
        nindendo fani kirjoitti:

mutta voisiks sää pamautaa muitakin tietoi harvinaisist?ihan miten vaa ymmärsin sun ekast viestis kun sanoit eka jos snorlaxin on tappanu ei sitä enää saa niin sekotuin asioista sorry and thanks

No kysy jotain jos tulee mieleen koska mulla ei ainakaan tuu mieleen mitä kertois.

• nindendo fani
        Kimmo kirjoitti:

No kysy jotain jos tulee mieleen koska mulla ei ainakaan tuu mieleen mitä kertois.

tuli tänään mieleen yks juttu oliks ny saffron cityn peli cornerin vieres oleva rakennus onks siitä hyötyy ja mitä kaikkee voi ostaa sieltä kun toises voi ostaa pokei

• Kimmo
        nindendo fani kirjoitti:

tuli tänään mieleen yks juttu oliks ny saffron cityn peli cornerin vieres oleva rakennus onks siitä hyötyy ja mitä kaikkee voi ostaa sieltä kun toises voi ostaa pokei

No ainakin sieltä voi voittaa pokeja kun on saanut tarpeeks coinseja game cornerista tietenkin voit saada palkinnot ostat vain ostamalla tarpeeks coinsseja cornerin tiskilt mut se on erittäin kallis tapa ja on siitä hyötyä koska sieltä voi saada harvinaisia lajeja. Tai siis no "toisessa voi ostaa pokeja" mikä se toinen muka on.

Ai se vai siellä yhellä islandilla siellä on joku minipeli tartteet siihen muistaakseni doduon tai dodrion. Game corneri on celadon cityssa ei saffronissa mutta ihan sama.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka paiskasi vauvan betoniin Oulussa?

Nimi esiin.....
      Oulu
      126
      8897
    2. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      145
      5374
    3. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      33
      3825
    4. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      131
      3585
    5. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      35
      2634
    6. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      119
      1906
    7. Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..

...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam
      Maailman menoa
      358
      1562
    8. Oletko tyytyväinen

Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?
      Ikävä
      98
      1557
    9. Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?

Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?
      Maailman menoa
      71
      1410
    10. Jos oikeasti haluat vielä

Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚
      Ikävä
      131
      1376
    Aihe