Vime aikojen sato

noin

25 miljoonaa ihmistä on jo kuollut AIDSiin, ja sairastuneita on lisäksi vielä saman verran.

7

361

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Pikkupoikana kuulin lääkärin kertovan, että se on osoitettu selvästi, ketä Jumala rakasta, kun flunswsaan ei ole lääkettä, mutta kaikkiin sukupuolitauteihin on.
      Nyt on tämäkin sääntö kumottu eikä iloisiin antajiin voikaan luottaa!

    • oma vika

      AIDS on onneksi vielä sellainen tauti, joka ei tartu kuten flunssa. Joku harva tietysti voi sen vahingossa saada, hoitohenkilökunta, verensiirrossa jne. Mutta suurin osa on itsehankittuja. En oikein jaksa heitä sääliä, pysyisivät toisistaan viiden metrin päässä, ei tulisi Aidsia eikä eitoivottuja lapsia. Laitettaisiin terveydenhoitoon menevät varat sellaisille, jotka ovat sairastuneet ilman omaa syytään!

      • kyllä sellaisesta

        luonto antaa takaisin.
        ei voi mitä vaan tehdä ilman rangaistusta, vaikka niin on vähän aikaa luultukin.


      • Afrikan orvot

        Miljoonat hiv-positiiviset äidit ovat tartuttaneet vauvansa hiviin Afrikassa. On todella kyynistä väittää, että hiv ja aids ovat siellä ns. itsehankittuja tauteja.
        Kun Etelä-Afrikan presidenttikin on niin valistumaton, että kielsi hiv-lääkityksen, niin on viisainta, että me länsimaissa pidättäydymme päivittelemästä kansan sairastumista.

        Kuinkahan paljon aids-orpoja siellä mahtaakaan olla ainoana hoitajanaan isoäiti, joka ennen aidsin aikaa jo oli jäänyt leskeksi.
        Miehethän aidsin maaseuduille toivat oltuaan kuukausia matkojen päässä kotoaan kaupungeissa työn perässä.

        Valistaa ei ole saanut.

        Kai sielläkin jo on asenteet muuttumassa eikä sairaita enää pidetä kirottuina. Tuomitsemisella tuskin eteenpäin aidskysymyksessä päästään.


      • voimme tuomita
        Afrikan orvot kirjoitti:

        Miljoonat hiv-positiiviset äidit ovat tartuttaneet vauvansa hiviin Afrikassa. On todella kyynistä väittää, että hiv ja aids ovat siellä ns. itsehankittuja tauteja.
        Kun Etelä-Afrikan presidenttikin on niin valistumaton, että kielsi hiv-lääkityksen, niin on viisainta, että me länsimaissa pidättäydymme päivittelemästä kansan sairastumista.

        Kuinkahan paljon aids-orpoja siellä mahtaakaan olla ainoana hoitajanaan isoäiti, joka ennen aidsin aikaa jo oli jäänyt leskeksi.
        Miehethän aidsin maaseuduille toivat oltuaan kuukausia matkojen päässä kotoaan kaupungeissa työn perässä.

        Valistaa ei ole saanut.

        Kai sielläkin jo on asenteet muuttumassa eikä sairaita enää pidetä kirottuina. Tuomitsemisella tuskin eteenpäin aidskysymyksessä päästään.

        ne äijät, jotka käyvät Virosta tai Venäjältä hakemassa "tuliaiset" vaimolleen.

        Tauti ja taudit ovat siellä tuplaantuneet neljässä vuodessa, eli vauhti HIVin leviämisessä Suomen lähialueilla on maailman nopeinta Afikan lisäksi.

        Hyvä, että puhut asiasta!

        Se aivan yleisesti torjutaan: ei minulle, ei lapsilleni tapahdu niin pahaa... Mutta HIV ei alkuun anna mitään oireita, voi mennä vuosikausia, ennenkuin oireet alkavat.


      • oma vika

        Jos luit lehdestä kiinalaislasten katoamisesta Ruotsissa - sitä tapahtuu koko Euroopassa. Ei yksin kiinalaisia vaan köyhistä maista "kotiapulaiseksi" tuotettuja tyttöjä, joista sitten tehdään ilotyttöjö. Ensimmäinen vastaanpanija ryhmästä hakstaan henkihieveriin tai hengiltä ja lopuille kerrotaan mitä seuraa jolleivat tottele tai menevät poliisin puheille.
        Oma vika!


      • ilman aidsiakin
        voimme tuomita kirjoitti:

        ne äijät, jotka käyvät Virosta tai Venäjältä hakemassa "tuliaiset" vaimolleen.

        Tauti ja taudit ovat siellä tuplaantuneet neljässä vuodessa, eli vauhti HIVin leviämisessä Suomen lähialueilla on maailman nopeinta Afikan lisäksi.

        Hyvä, että puhut asiasta!

        Se aivan yleisesti torjutaan: ei minulle, ei lapsilleni tapahdu niin pahaa... Mutta HIV ei alkuun anna mitään oireita, voi mennä vuosikausia, ennenkuin oireet alkavat.

        Ne äijät voidaan tuomita, vaikka eivät tuo aidsiakaan välttämättä.
        Ala-arvoista käytöstähän se on. Ilmeisesti aikaisempina aikoina yhteisöllä on ollut tiukempi kontrolli ihmisten yli. Silloin sanottiin paheksuen, että ihmisiä holhotaan.
        Nyt, kun on vähän höllätty ohjaksia, ei vastuuta olekaan, vaan sitä mennään kuin vuohipukit naapurin kaalimaalle.

        Sieltä tuodaan sitten se hankittu tauti, mutta ei pidä tuomita vaimoa, joka on turvaton tartunnalle.
        Ei hän voi ajatella SELLAISTA ukkokullastaan.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      112
      1226
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      120
      1081
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      136
      979
    4. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      96
      812
    5. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      303
      777
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      81
      686
    7. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      616
    8. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      592
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      579
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      75
      514
    Aihe