kuinka muissa parisuhteissa seksi raskauden aikana.
seksiä raskauden aikana
14
6031
Vastaukset
- ...
niin sillon harrastetaan. ja ainoa ero oikeastaan ennen raskautta olevaan seksiin on se, että ollaan hieman enemmän hellimislinjalla. Seksi on terveellistä ja sitä kannattaa harrastaa niin paljon kuin tulevat vanhemmat vain kykenevät, läheisyys on hyvin tärkeää!
- Äiti
Tottakai seksiä voi harrastaa suht normaalisti koko raskauden ajan... Toki äidin voinnin mukaan... jos supistaa tms. niin silloin se ei tietenkään ole niin antoisaa. Mielikuvitusta vain mukaan. useinhan odottavat ovat kovasti halukkaita.
- T_____
Seksiä toki voi ja kannattaa harrastaa normaalisti raskauden aikana jos siltä tuntuu. Meillä on kuitenkin ongelmana vaimon haluttomuus. Eli raskauden aikana halut ovat aina kadonneet lähes täysin häneltä, mutta itsellä hyrrää edelleen täysillä. Siinä tilanteessa on aika vaikea olla ja esim. kun vauvalehdissä lukee miten monilla naisilla halut lisääntyy raskauden aikana niin se on kuin puukkoa kääntäisi haavassa. Mutta niin se vaan taitaa olla että homma on kovin yksilöllistä. Ja lukemani perusteella raskaus voi saada aikaan myös miehen haluttomuutta.
Itselleni nämä ajat ovat olleet vaikeita. Mutta kyllä se niin on että seksi vaatii että löytyy kaksi halukasta joten asialle ei oiken mahda mitään. Pitää vaan yrittää ymmärtää.
Yksi ilonaihe kuitenkin tulee mieleen, nimittäin synnytyksen "alkuunpano". Sitä ollaan harrastettu ahkerasti vaikka varsinaisia seksihaluja ei vaimolla silloinkaan ollut. Mutta onpa tuo ainakin hyvä tapa isälle osallistua synnytykseen:). - saa hormonit hyrräämään
ja tuleva äiti on hyvin aktiivinen.
- *odottaja74*
Meillä harrastettiin esikoista odottaessa seksiä päivittäin..joskus useammin kuin kerran päivässä ihan loppuun asti.
Nyt toista odottaessa,on halut hieman "hukassa"...tai tekee mieli,mutta kun asiaan ryhtyy,niin jotenkin tuntuu että ei niin hirveästi enään haluttaskaan. Seksiä nyt 2-5 kertaa viikossa. - perkeleesti
mieheltä hävinny rasakuden aikana lähes kaikki halut, mikä ahdistaa minua aivan sanoinkuvaamattomasti!! Olen aina ollut hyvin seksuaalinen ihminen eikä raskaus ole tähän asiaan vaikuttanut juuri olleenkaan.
Asia vaikuttaa ihan hirveästi koko elämään ja tuntuu että vanne on kireällä jatkuvasti, hermo menee yhdestä väärästä sanasta tai ilmeestä.
Itsetunto on painunut niin maan alle kuin vain voi ja tunnen itseni ällöttöväksi läskiksi, ja kömpelöksi (vaikkei mieheni mitään sinnepäin ole vihjannut tai antanut ymmärtää, sanoo minua kyllä kauniiksi).
En edes uskalla miettiä mitä seksielämälle käy synnytyksen jälkeen...olen jo miettinyt jättäväni miehen kotiin ettei vaan se enää pahentaisi asiaa.
Mies kyllä varmasti tietää tuntemuksistani, ja tiedän että keskustella pitäisi, mutta eipä se aina ole niin helppoa. Kumpa olisikin!
Mä haluisin vaan saatana soikoon saada munaa!!!- mut
Mä oon kans tosi huono keskustelemaan. Mulla on ollu itellä vähän masennusta raskauden aikana ja on ollu tosi vaikeeta olla miehen lähellä, ees jutella, saati rakastella. Mut toisaalta tuntuu, et oon tarvinnu miestäni enemmän ku ennen ja kiukutellu enemmän. On ollu ihan raskasta molemmille, mut mä välillä reagoin masennukseeni niin, etten vaan VOI harrastaa seksiä. Ehkä sun mieskin on sellanen?
- Paksu Lady!
Heips!
Mulla on vähän samat fiilikset kun sulla. Olen viikolla 20 ja seksiä olemme viimeksi harrastaneet ehkä viikolla 10. Mieheni ei vaan halua, syyksi on sanonut että saattaa vahingoittaa vauvaa, vaikka edellisessä suhteessaan on harrastanut seksiä koko raskausajan.
Tunnen itseni ällöttäväksi lihapullaksi, jolta kaikki naisellisuus ja seksikkyys on kadonnut. Tähän täytyy kai sitten vaan tottua, vaikka tuntuu yksinäiseltä ja kurjalta, mutta kiva tietää, että on muitakin kohtalotovereita!
Eli ihan normaalisti.
- Mona-Henrika
Tosin kovin raju meno aiheutti ainakin itselläni supistuksia loppuraskauden aikana.
- ---------
Me ollaan viimeksi sekstailtu silloin kun hedelmöittyminen tapahtui... ja siitä on nyt 5kk! Miestä ei huvita.
- Sanda
Minua ihmetyttää alan lehdet, joissa kerrottaan enimmäkseen siitä, että millaisissa asennoissa ym raskauden aikana voi harrastaa seksiä.Ja jossain lehdessä esiteltiin raskaana olevia naisia seksikkäissä alusasuissa. Pitääkö naisen olla seksuaalinen olento raskaana ollessaankin, kun vatsa painaa ja saattaa olla vaikka minkälaisia vaivoja ?
Eipä juuri puhuta siitä, että limakalvot voivat kuivua ja halut kadota viimeistään sen myötä. Itse saan vauvan pian ja viimeksi rakastelimme heinäkuussa. Sitten sanoin miehelleni, että nyt loppui. Limakalvot ovat ärtyneet ja liukasteita en ala vielä käyttämään. Onhan tässä elämässä muutakin kuin seksiä. Mieheni ei ole mitenkään osoittanut, että asia häntä vaivaisi. On mm. näin tukenut vaikean raskauden aikana (henkisesti raskas).
- juttu-->
meillä meni että seksiä harrastettiin irvistellen. Minä siis irvistelin kun mieli teki kyllä mutta limakalvot oli niin kuivat että malkein kipinöi, eikä edes liukkarit auttaneet. Ja kun oli se pallo edessä sitä tunsi ittensä mikskä muuks tahansa paitsi seksikkääks, vaikka mies sanoikin mun olevan sillon tosi hot. Nyt liki kolme kuukautta meni synnytyksestä ja seksi maistuu paljo paremmalta kun ennen vauvaa. Nyt kun sitä ei ehdi harrastaa koska huvittaa ja muutenkin. olin ennen tätä ns.ylitiukka joten seksi sattui ja nyt sellanen sopiva että tuntuu senkin takia niin hyvältä :)
- Papsu86
Me harrastimme päivittäin seksiä odotukseni aikana. Itse olisin halunnut enemmän mutta mies ei aina jaksanut. Lopetimme raskaudenlopussa seksin harrastamisen. Asennot jotka kävi miehelleni sattui minua ja taas asento joka kävi mulle niin oli miehen mielestä vatsa edessä. Mutta muuten oli railakas seksi elämä raskauden aikana ja sen jälkeen. Onnea odotukseen:)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Näin kun katsoit salaa ja
Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku665555Povipommi, ex-Playboy-malli Susanna Penttilä avoimena - Paljastaa suhteestaan miehiin: "Olen..."
No nyt! Susanna Penttilä on OnlyFans-vaikuttaja ja yrittäjä sekä yksi uuden Petolliset-kauden kisaajista. Onpa 53-vuoti932882- 2742581
Katu täyttyy...
Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt362439Korjaa toki jos...
Koet että ymmärsin sinut kuitenkin aivan väärin. Jännittäminen on täyttä puppua kun et muitakaan miehiä näköjään jännitä212140Ympäristötuhoministeri Multala: "Olin humalassa"
Ruisrockin rokkimimmi myöntää: https://www.is.fi/politiikka/art-2000011407835.html Nämä ministerikuvatukset saavat ilm2611734Taas joku junan alle
Piltolan tasoristeyksessä: https://www.tilannehuone.fi/ Uutinen Iltalehdessä, Iltasanomissa, MTV:llä, Ylellä jne. Jossai571313Harmittaa...Lampsiinjoen sillat
Tulva vei toisen ja toinenkin hajosi. Mielellään korjaisin molemmat, mutta ei ole resursseja siihen hommaan. Ikää jo 72v131193- 881155
- 901136