Tänään iltapäivällä ollessani kävelyllä Gammelbackassa astuin koirankakkaan! Koirankakkaa on joskus kaduilla myös Kevätkummussa, jossa asun, muttei koskaan kuitenkaan niin paljon, että olisin sellaiseen joskus astunut.
Vinkkinä sanoisin, että pitäkää niitä kondomeja taskussa. Jos koira ulostaa jalkakäytävälle, on ulosteet kätevä poistaa, kun laitatte käden kondomin sisään, poimitte kakan siihen ja sitten vedätte kondomin kätenne yli siten, että kakka jää pussiin, jonka voitte sitten kiikuttaa lähimpään roskakoriin. Näin meidän muiden ei tarvitse kävellä paskassa.
Astuin paskaan
7
1286
Vastaukset
- kiitos
Mutta ottaen huomioon, niin kamppulan, kuin kevarin pillun hinnnan, varsinkin jos tulee toimittaa omat kortsut, niin kyl mä vaan mällit siihen sprädään lasken, en mä sillä mitään skeidaa rupea kerää.
oliko isokin kasa?
- on ne
halvimmat huorat
...mahtoi olla tosi iso, kun yli piti kahlata....
- Sedu
Kamppulassako tuo tapahtui? Jostain syystä sinne on kertynyt enemmän paska-ainesta kuin muualle Porvooseen...
Sedu kirjoitti:
Kamppulassako tuo tapahtui? Jostain syystä sinne on kertynyt enemmän paska-ainesta kuin muualle Porvooseen...
kevarikaan oo kovin puhtonen mesta tai näsi.
- Sitä
Paskaa voisi muualla ollakaan,keskustalaiset
käyttää koiriaan ihmisten pihoilla,näin yleiset
paikat pysyy puhtaana.Sit on taas hyvä haukkua
kamppulalaisia kuinka pitää kahlata paskassa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persut ja Tall poppy -syndrooma
Persut ovat uhranneet käytännössä koko elämänsä lannistaakseen tai sabotoidakseen yksilöitä, jotka erottuvat joukosta ky455072Oot mahtava tyyppi
En tiedä luetko palstaa. Koitan siitä huolimatta. Oot mun mielestä tosi erityinen tyyppi. Nopeesti taisin ihastua. Jot444904Orpo: Seuraavalla hallituksella ei ole yhtään enempää rahaa
Valtiovarainministeriön virka-arvion mukaan julkisen talouden sopeutuksen tarve on noin kymmenen miljardia euroa ensi va2414124Suomen kieli hiipuu vähitellen Vantaalla
nykytahdilla jo joka kolmas vantaalainen on vieraskielinen 2030-luvun alussa. Maahanmuutto, suomalaisten alhainen synty573778Miksi vihereät ja vasemmisto haluavat tuhota tämän maan?
He halusivat, että kannabis tulisi lailliseksi? - eikö kylliksi nuoria tuhota jo nyt huumeilla? - kannabis tuhosi minun1283676Sofia servasi Pikku-Villen suvereenisti
– Ihanko tosissaan tuleva sosiaali- ja terveysministeri hyökkää oppositiopuolueen puheenjohtajaa vastaan siksi, että täm923246Kun puolustusvoimat on huolissaan nuorison huonosta kunnosta
ajatellen varusmiespalvelusta(kun moni joutuu keskeyttään), niin johan tuli joku yliopiston vasemmistonainen selittään,1342164Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.151531Ikävän karkoitukseen klassikkokysymys
Mikä biisi saa hymyn huulille ja ajatukset mukavasti siihen yhteen ja ainoaan? 🤩 Laita biisin sanat, älä linkkiä. Alo121130Elämäni rakkaus
Sitä sinä olet minulle ollut. Siksi tämä on kai niin vaikeaa. Jos sinä luopuisit niin ehkä se tulisi luonnostaan sitten631007