Iltoja miten saan toimimaan AAPELI sivulta biljardipelin ku se lataa javan ja lataa kuvat ja sit jää lukemaan odota hetki....vaikka odottaisi vuoden putkeen niin mitään ei tapahdu: käytössäni on Normanin virustorjunta ja palomuuri.
Kaikkia olen yrittänyt ja tutut yms mut ei toimi!!
MISTÄ JOHTUU ETTÄ PELIT EI TOIMI???VASTATKAA JOS JOKU TIETÄÄ???
jippiissä pelit toimii hyvin
kiitos avusta!!!
Miten saan toimimaan???AAPELIN PELIT
14
1858
Vastaukset
- ?????????????
Sillä hetkellä serveri nurin, hyvin tyypillistä aapelissa.
- pelaamaan :(
eli mullakin on ongelmana firefox, ku en pääse pelaamaan aapeliin. flashit sun muut on asennettu ja poistettu sata kertaa mutta ei niin ei! torjuntana käytän norton internet securityä.. auttakoon ken tietää!
- kvx
Luulen että kaikki johtuu Nortonista....se on maailman huonoin virustorjunta ohjelma....olen yrittäny kaikel taval mutta turhaa...
- kumpiko
kvx kirjoitti:
Luulen että kaikki johtuu Nortonista....se on maailman huonoin virustorjunta ohjelma....olen yrittäny kaikel taval mutta turhaa...
..norton, norman, norton..... hohhoijaa.
- Norman
kvx kirjoitti:
norman
- ...
Mene oma tietokone,
kirjoita osoitteeksi %appdata%\Sun
ja poista Java kansio, niin sen asetukset ja tempit nollautuu.- Toimii sillä
Ei toimi mullakaan Aapelin pelit Firefoxilla. Vanha kunnon IE pelittää..
- opera toimii toisin kuin ...
Toimii sillä kirjoitti:
Jaa kyllä mulla vaan Aapelin pelit toimi operalla.
- hyvin toimii
Toimii sillä kirjoitti:
enkä edes pelaa..tuolla, puolivälissä sivua, ohjeita
http://www.aapeli.com/faq/ - firefox...
Toimii sillä kirjoitti:
Ja virusohjelmana F-secure, kaikki pelittää tosi hyvin :) ei mitään ongelmia
- minäsevaanolen
Itselläni on koneella ie ja firefox, kummallakaan ei toimi aapelin pelit. Kaikki javat ja flash-playerit on asennetty ja virustorjuntaohjelmani on f-secure. En keksi miten saisin pelit toimimaan. Selaimet vain kaatuvat vaikka nettiyhteyden nopeuden pitäisi riittää leikiten ja edellisessä koneessa oli melkein puolta huonompi prossu ja hyvin toimi. Missä vika?
- onitselläni
Toimii ainakin internet explorel selaimella.
- onitselläni
... tai sitten ei
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sanna Marin kysyi hämmästyneenä: Onko Suomessa jäänmurtajia?
Nettilehden toimittaja kysyi Sanna Marinilta suoraan, että sovittiinko nuo jäänmurtajien kaupat jo 2019, jolloin Marin k764058- 1053574
SDP haluaa 40 000 nettomaahanmuuttajaa
SDP:n Suunnanmuutos-vaihtoehtobudjetissa, käy ilmi, että demarit itse asiassa vaativat räjähdysmäistä ”työperäisen” maah833383Mikä tuota vasemmistolaisista jankkaavaa vaivaa?
Pahasti on ihon alle, siis korvien väliin, päässeet kummittelemaan. Ei ole terveen ihmisen merkki jankata yhdestä asia382809- 1251683
Nyt meni lopulliset lämmöt.
Alan käyttäytymään yhtä kylmästi miehiä kohtaan kuin mua kohtaan on käyttäydytty ja vain käytetty viimeiset pari vuotta361536Orpo loukkaantui fasismiin viittaavasta sanavalinnasta
Mutta miksi loukkaantui? Orpohan on tehnyt yhteistyötä fasistien kanssa jo vuonna 2019, siis jo neljä vuotta ennen loukk141191Sulla on avaimet ja keinot
Jos haluat jatkaa tutustumista. Itse olen niin jäässä etten pysty tekemään enää mitään. Pidempi keppi johon on helpompi191174Meitä ei tule
Koska periaatteemme ovat rakkautta vahvempia. Tämä on siis koettelemus, jonka tarkoitus on vahvistaa meitä yksilöinä 😌221134Onko erityinen paikka jossa haluaisit nyt olla
Onko joku spesiaali lempipaikka missä mieluiten olisit?421130