Onkohan eminemin oma tytär tässä videossa?
When im gone video
7
1732
Vastaukset
- onmaybe
luulen että on koska ei se ny varmaa laittais muutakaa paitsi, että Kim nyt ei ainakaan ole.
- enoovarma
en oo varma, katoin parii kuvaa eikä näyttäny siltä. Mut voi olla tai sitten ei.
- shafali
Seelevä.. :D
- ~night_shadow~
mä en usko..
en usko et emi haluu tuua hailieta kauheesti julkisuuteen, vaik mockingbird videol oli kyl oikee hailie.. xD
Eminem Is Cute!!- asdsad
ja sinähä sen tiiät
- em in em
Tota.. etikkääpä googlesta hailie jade nimel kuvia nii tuutte huomaamaan et ei se,se oo. Hailie on nyt 10 ja se aika paljon pojan näkönen. Ja muistuttaa itse eminemiä niin näöltään kuin vaatevalinnaltaan.
- Rabbit
Anteex mut niissä googlen kuvissa on eminemin pikkuveli, vaikka kuin siinä lukee et daughter hailie jade, mut se on kyl eminemin veli!!!!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 713075
- 922855
- 512095
Mietin että
Onko tästä enää paluuta entiseen? Ainut asia joka päiviini toi taannoin iloa, oli meidän yhteinen hassuttelu ja huumorin201555- 151339
Nyt rupeaa löytymään talonmiestä ja muuta sankaria hallipaloon
Kyllä on naurettavia juttuja tuossa paikallislehdessä, että saa tosiaan nauraa niille..51318Aaamu on täällä taas!
Hyvää ja rauhallista työpäivää rakkauteni. Kunpa vaan hymyilisit enemmän. Toivon, että joku kaunis päivä kanssani et vaa131291Tajusin vaan...
Että olen pelkkä kroonistunut mielisairas. Olen sairauspäissäni luullut itsestäni liikaa. Luulin, että olen vain korkein131263- 181230
Noin ulkonäkö-jutut ei multa
Nainen, koskaan en ole kirjoittanut siitä mitään ilkeää. Ei kuulu tapoihin241222