Jouni Annala, mikä mies?

Oulussa surmattu

Mikä mies oli Jouni Annala? ammattirikollinen?

13

4237

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hemppa

      Jouni Annalalla oli ollut poliisien kanssa tekemistä aikoinaan. Kyseessä oli pieniä omaisuusrikoksia, ei muuta!!!! Ja minä sen tasan tiedän. Tuntuu pahalta, kun ihmiset jauhaa ja puhuu paskaa. Tuntuu muutenkin ihan tarpeeksi. Sattuu. Ja lujaa!

      • Lähiomainen

        Kiitos sinulle Hemppa kirjoituksestasi.Kaikki ne jotka todella tunsivat meidän Jounin tiesivät millainen hieno ihminen hän oli.Hän oli meille läheisille hyvin RAKAS ja tulee aina olemaan,emme unohda Jounia koskaan.Toivomme että rikos selviää ja tekijät joutuvat vastaamaan lain edessä teoistaan.Vetoamme teihin kaikkiin jotka mahdollisesti jotain asiasta tiedätte,ilmoittakaa tietonne poliisille.Tällainen järjetön väkivalta ei saa jäädä selvittämättä,tällaista ei saa tapahtua kenellekkään ihmiselle.Suru repii tällä hetkellä meitä Jounin läheisiä.Mutta onko kukaan turvassa, yhtenä kauniina päivänä tällainen voi koskettaa ketä tahansa.Te jotka jotain tiedätte AUTTAKAA !!!


      • Hemppa
        Lähiomainen kirjoitti:

        Kiitos sinulle Hemppa kirjoituksestasi.Kaikki ne jotka todella tunsivat meidän Jounin tiesivät millainen hieno ihminen hän oli.Hän oli meille läheisille hyvin RAKAS ja tulee aina olemaan,emme unohda Jounia koskaan.Toivomme että rikos selviää ja tekijät joutuvat vastaamaan lain edessä teoistaan.Vetoamme teihin kaikkiin jotka mahdollisesti jotain asiasta tiedätte,ilmoittakaa tietonne poliisille.Tällainen järjetön väkivalta ei saa jäädä selvittämättä,tällaista ei saa tapahtua kenellekkään ihmiselle.Suru repii tällä hetkellä meitä Jounin läheisiä.Mutta onko kukaan turvassa, yhtenä kauniina päivänä tällainen voi koskettaa ketä tahansa.Te jotka jotain tiedätte AUTTAKAA !!!

        Jouni oli ja tulee aina olemaan minulle rakas. Nyt ja aina.


      • toni p
        Lähiomainen kirjoitti:

        Kiitos sinulle Hemppa kirjoituksestasi.Kaikki ne jotka todella tunsivat meidän Jounin tiesivät millainen hieno ihminen hän oli.Hän oli meille läheisille hyvin RAKAS ja tulee aina olemaan,emme unohda Jounia koskaan.Toivomme että rikos selviää ja tekijät joutuvat vastaamaan lain edessä teoistaan.Vetoamme teihin kaikkiin jotka mahdollisesti jotain asiasta tiedätte,ilmoittakaa tietonne poliisille.Tällainen järjetön väkivalta ei saa jäädä selvittämättä,tällaista ei saa tapahtua kenellekkään ihmiselle.Suru repii tällä hetkellä meitä Jounin läheisiä.Mutta onko kukaan turvassa, yhtenä kauniina päivänä tällainen voi koskettaa ketä tahansa.Te jotka jotain tiedätte AUTTAKAA !!!

        jone kaikilla meillä on iso ikävä SUA,sinusta jäi kaunis muisto joka ei kuole KOSKAAN.R.i.p. Ystäsi Toni P.


      • Hemppa
        toni p kirjoitti:

        jone kaikilla meillä on iso ikävä SUA,sinusta jäi kaunis muisto joka ei kuole KOSKAAN.R.i.p. Ystäsi Toni P.

        Kiitos Toni P.
        Uskon, että kaikille jäi kova ikävä ja kauniit muistot. Mutta muistoissani rakkaani elää aina ja ikuisesti, vaikka tuntuu että se ei tätä tuskaa yhtään helpota. Ehkä joskus..


      • jussi ja piia
        toni p kirjoitti:

        jone kaikilla meillä on iso ikävä SUA,sinusta jäi kaunis muisto joka ei kuole KOSKAAN.R.i.p. Ystäsi Toni P.

        lepää rauhassa jone, koskaan sun ystävät ei sua unohda. hennalle voimia ja osanotot..


      • Henna..
        jussi ja piia kirjoitti:

        lepää rauhassa jone, koskaan sun ystävät ei sua unohda. hennalle voimia ja osanotot..

        Kiitos. Se on vaan jaksettava, tavalla tai toisella. Käsittämättömältä tuntuu! Ei voi tajuta.. Vaan onneks meillä on kaikilla ihania muistoja ja ne ei kuole koskaan, ei silloin kuole meidän rakas Jonekaan.


      • Hemppa
        Hemppa kirjoitti:

        Jouni oli ja tulee aina olemaan minulle rakas. Nyt ja aina.

        Jooh, on ihmisiä kuultu ja kuulusteltu, mutta ketään ei ole ollut pidätettynä. Kaleva nyt on muutenkin kirjoitellut ko. aiheesta mitä sattuu.


      • -j-
        toni p kirjoitti:

        jone kaikilla meillä on iso ikävä SUA,sinusta jäi kaunis muisto joka ei kuole KOSKAAN.R.i.p. Ystäsi Toni P.

        missapain toni vaikuttaa tana paivana ? jotenkin tuntuu omituiselta etta pussinen ois vailla sivuilla.. vaikkakin "oikean" tonin kaipaus Jounia kohtaan on iahn varmasti aitoa ja hyva kaveri meni. Voimia Tonille !!


      • Anonyymi

        Jone Annala oli huippu mies 🙏🙂c


    • Nimetön

      Pari ollut pidätettynä vähän aikaa mutta ovat laskettu vapaaksi.
      Oli juttua tämän päivän kalevassa.

      • Nameless

        Milloin nämä kaksi oli ollut pidätettynä? Lukiko sitä?


    • Anonyymi

      Meitä oli aikoinaan Neljän kopla ketkä touhuttiin 👍👍👍👍 Jouni oli meistä vanhin. Me muut ollaan vielä elossa ja ollaan synnytty vuonna - 77 En ikinä unohda sua Jone olit huippu tyyppi oikea ystävä 🙏❤️ Olit myös isä ja ylpeä siitä 🙏❤️ Rehelliset siniset silmät niihin moni nainen rakastui 😁 R. I. P. YSTÄVÄ. T. Minä kenet hyväksyit porukkaan kun olin aloittelija 🙏😁 T. Nykyään menee hyvin niin kuin ehdit sen näkemäänkin ja olit siitä ylpeä❤️🙏

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      585
      3879
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3318
    3. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2801
    4. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2759
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2144
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2091
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      1967
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1865
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1810
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1759
    Aihe