Mie näitä Tälläsiä etiskelin joskus kyselin että tietääkö kukaan mistä näitä saisi siis totuuksia lasten suusta ja kaikenmaailman mölöytyksiä. mutta nyt niille on oma palstansa :D Pitääpä näitä Lueskella :D
OijJoij
6
1327
Vastaukset
- ihan
Ja mun mielestä koko palsta pitäisi lopettaa. Onko typerämpää aihetta edes keksitty? Tekohauskoja "sutkautuksia" penskojen suusta. Kukaan ei näitä pidä hauskoina, paitsi omat vanhemmat.
- itsekin lapsia
niin johan alkaa nämäkin jutut aueta ja naurattaa. Tai tarkemmin ajatellen, ÄLÄ hanki.
- tiuhti
onneksi kaikki ei ole noin huumorintajuttomia tiukkapipoja ;D Hauskahan näitä juttuja on lukea.
tiuhti kirjoitti:
onneksi kaikki ei ole noin huumorintajuttomia tiukkapipoja ;D Hauskahan näitä juttuja on lukea.
Ihme tiukkapipoja liikenteessä ..
Hauska palsta kiva lueskella ..
Kyllä sitä näitä juttuja mielellään lukee :D- ...sullekkin!!
Kyllä on kuule sellainen palsta että on ihan vatsalihakset kipeenä kun on hauskoja juttuja. En ymmärrä miksi sinua nyt haittaa tämmönen. Pysy poissa täältä jos olet noin tosikko. Kyllä nämä jutut naurattaa monia, myös minuakin vaikkei omia lapsia olekkaan.
- kyllä
...sullekkin!! kirjoitti:
Kyllä on kuule sellainen palsta että on ihan vatsalihakset kipeenä kun on hauskoja juttuja. En ymmärrä miksi sinua nyt haittaa tämmönen. Pysy poissa täältä jos olet noin tosikko. Kyllä nämä jutut naurattaa monia, myös minuakin vaikkei omia lapsia olekkaan.
Oon nyt istuskellu varmaan tunnin ja lueskellu vaan näitä juttuja. Ihan sika hauskoja. monessa tarinassa on paljon samaa mitä on ite kuullu/tehny lapsena.
Ja löytyyhän täältä palstoja myös heille jotka eivät näistä aiheista ole kiinnostuneita, jotenka sinne kaikki joita ei kiinnosta =)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Puoluebarometri: Marinin hallituksella 7 parasta mittaustulosta
Orpon hallitusta pitää huonona 2/3 kansalaisista, joka on aika hyvin linjassa hallituspuolueiden yhteenlasketun kannatuk754081Pride-rautu korvaamaan kirjolohi
Kekkosen saatanan tunari meni muuttamaan aikoinaan sateenkaariväen kalan nimen. Unkarin vallankumouksen innoittamana n232205Purran aikaisemmat kannattajat siirtyneet Lindtmanin leiriin
Melkoinen muutos on käynnissä Suomen politiikan kentällä. Tulevista häviäjistä on hirmuinen kiire päästä ajoissa voittaj371989Olen parasta a-luokkaa
Kerron nyt teille, että olen äärimmäisen utelias, ja iitserakas ihminen. Teen paljon aloituksia itseäni koskien ja tunge361314- 271239
Se mua jotenkin harmittaa
Et ko sulla ollu näin paljon selvästi mielenpäällä ollut kaikkea, kysymyksiä, neuvoteltavia asioita ja huolenaiheita, et111053Oot tosi epätavallinen
ja erikoinen nainen. Tykästyä ikihyviksi sun kaltaiseen naiseen, mitä tästä pitäis edes ajatella.43889Shakki ja matti
Toivoisin, että olisit läsnä ja tukena arjessani. Et edes tietäisi, että se olen minä tässä ja täällä vain. Olisi asioit73881- 40761
Peuran liikenne ajovaloissa
Haittaako se jos bussit on romuja ja käyttökiellossa? https://www.ilkkapohjalainen.fi/avi-loysi-kahdeksan-puutetta-kaup28752