Hei!
Pieni kysymys, eli voiko Tukholman Arlandalla ja Kööpenhaminan lentokentällä maksaa euroilla tax free liikkeissä ja muissa lentokentän kaupoissa? Matkustan ko. maiden kautta ja joudun odottamaan jatkolentoja joten ajattelin kysyä asiasta. Luulisi eurojen kelpaavan, mutta kertokaa kokemuksista. Eikä kiitos mitään paasaamista "tohonki vastaus ois löytyny sieltä ja sieltä ja blaablaa..."
Kiitos vastauksista!
Euroilla maksaminen Tukholman kentällä
4
1709
Vastaukset
- Micco
...muuttavat kruunuissa olevat hinnat euroihin todella surkeaan kurssiin ja yleensä vaihtorahana saat takaisin kruunuja. Suosittelen luottokortin käyttämistä sekä ostoksissa että ravintoloissa. Tulee halvimmaksi ja on kätevintä.
- Canario
Eksyn nyt hieman alkuperäisestä aiheesta,
Ymmärtääkseni myös VISA Electron käy useimmilla kentillä. Suomessa kun on tapana että luottokortteja myönnetään lähinnä "luotettaville henkilöille" ( = vakinainen työsuhde), joihin itse en kuulu.
Tarkoitan sitä, että varaa kyllä on matkustaa, mutta kun vakiduunia ei ole, niin voin vain haaveilla Masterista, Visasta, Dinersista ja AmExista.
Olen kerran käynyt Yhdysvalloissa ja pärjäsin hyvin ilman muovia, mutta kohde olikin New York, jossa moni asia pelasi käteisellä hyvin.
Happy Landing!- Valuutan vaihto?
Mutta kun kysyjä eli minä olen köyhä opiskelija vailla luottokorttia...
- Anonyymi
Voiko Tukholman ja Amsterdamin lentokentällä maksaa tax free kaupoissa euroilla
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Lataus pakkaskelissä
En olisi koskaan ostanut sähköautoa jos olisin tajunnut että ne eivät lataa pakkasissa suurteholatauksella vaan istut tu1575219Kun väestö ikääntyy ja veronmaksajat vähenee, mitä sitten vasemmistolaiset?
Maahanmuutto ei vaan ole ratkaisu väestön ikääntymiseen. Maahanmuutto lykkää ja hidastaa väestön ikääntymistä ja työv852763Miksei Trump ole kiinnostunut Suomen valloittamisesta?
Täällähän on enemmän turvetta kuin Norjalla öljyä. Eikö Ttump ole turvenuija?871752Kyllä mä suren
Sitä että mikään ei ole kuten ennen. Ei niitä hetkiä ja katseita. Toisaalta keho lepää eikä enää tarvitse sitä tuskaa ko91216- 49986
- 66912
Olet mies aika ailahteleva luonteeltasi
Olen nähnyt kuinka olet iloinen, sosiaalinen ja osallistuva. Autat ja kannustat muita. Ja sitten olen nähnyt kuinka istu122893- 21893
Mitä tarkoitat
”Silti koen sinulta puuttuvan jotain, joka kutsuu minua antamaan sinulle juuri sitä.”23878Yhteen hiileen velanottoveljet V P K
Tytäryhtiöissä palaa julkista rahaa ja vastuuttomuuden takia -ei pakollisten -kuntalain edellyttämien asioiden takia! N75873