Euroilla maksaminen Tukholman kentällä

Valuutan vaihto?

Hei!

Pieni kysymys, eli voiko Tukholman Arlandalla ja Kööpenhaminan lentokentällä maksaa euroilla tax free liikkeissä ja muissa lentokentän kaupoissa? Matkustan ko. maiden kautta ja joudun odottamaan jatkolentoja joten ajattelin kysyä asiasta. Luulisi eurojen kelpaavan, mutta kertokaa kokemuksista. Eikä kiitos mitään paasaamista "tohonki vastaus ois löytyny sieltä ja sieltä ja blaablaa..."

Kiitos vastauksista!

4

1717

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Micco

...muuttavat kruunuissa olevat hinnat euroihin todella surkeaan kurssiin ja yleensä vaihtorahana saat takaisin kruunuja. Suosittelen luottokortin käyttämistä sekä ostoksissa että ravintoloissa. Tulee halvimmaksi ja on kätevintä.

• Canario

Eksyn nyt hieman alkuperäisestä aiheesta,

Ymmärtääkseni myös VISA Electron käy useimmilla kentillä. Suomessa kun on tapana että luottokortteja myönnetään lähinnä "luotettaville henkilöille" ( = vakinainen työsuhde), joihin itse en kuulu.

Tarkoitan sitä, että varaa kyllä on matkustaa, mutta kun vakiduunia ei ole, niin voin vain haaveilla Masterista, Visasta, Dinersista ja AmExista.

Olen kerran käynyt Yhdysvalloissa ja pärjäsin hyvin ilman muovia, mutta kohde olikin New York, jossa moni asia pelasi käteisellä hyvin.

Happy Landing!

• Valuutan vaihto?

Mutta kun kysyjä eli minä olen köyhä opiskelija vailla luottokorttia...

• Anonyymi

Voiko Tukholman ja Amsterdamin lentokentällä maksaa tax free kaupoissa euroilla

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä on sun mielestä suurin kusetus maailmassa?

Mikä on sun mielestä suurin kusetus maailmassa?
      Ikävä
      335
      32350
    2. Voima biisejä, mikä antaa hyvää mieltä ja vomaannuttaa

Mikä antaa voimaa ja hyvää mieltä, jos tuntuu hankalalta ja vaikealta, voima biisi tai biisejä?
      Ikävä
      60
      2556
    3. Hallitus pyrkii rajoittamaan kaupan omien halpamerkkien myyntiä

Helsingin Sanomien mukaan hallitus valmistelee lakihanketta, joka suitsii kaupan valtaa ja rajoittaa omien halpamerkkien
      Yhteiskunta
      74
      2008
    4. Kysy jotain kaivatultasi

Tämä ketju on sitä varten.
      Ikävä
      207
      1777
    5. Huomenna sähkö maksaa jo yli 60 snt/kWh. Milloin ALV putoaa?

Kysynkin persuilta, että milloin aiotte pudottaa sähkön arvonlisäveron kuten Marinin hallitus teki sähkön hinnan noustes
      Maailman menoa
      168
      1678
    6. Varmaan koet, ettet ole tehnyt mitään väärää

Mutta olet sinä tehnyt.
      Ikävä
      49
      1481
    7. Persut päättivät hiilivoimaloiden alasajosta

Persut ovat Suomen kansan vastainen putinistiporukka, josta nyt maksamme kovaa hintaa.
      Maailman menoa
      96
      1254
    8. Mitä ajattelet hänestä

Millaisena pidät kaivattuasi?
      Ikävä
      122
      1068
    9. Sinkkusiskoni pliis kertokaa

Sinkkunaisena haluaisin joskus normaalia läheisyyttä ja yhdessäoloa, ilman velvoitteita. Olen vapaa ja lapseton, eikä ex
      Sinkut
      103
      1021
    10. Huomioon ottaminen

Oletko osannut ottaa kaivattusi tai hänen (mahdolliset) tunteet huomioon? Oletko sivuuttanut ne tarkoituksella tai vahin
      Ikävä
      31
      974
    Aihe