RUNESCAPE KAMAA!!!!

juumorooooooooooskitsdf5

14

2034

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • lahha

aika selvä huijaus

• Juhlamokka666

Itseasiassa ei ole.
        Minä ja mun luokkalainen saatii sielt kummatki membu aikaa.

• vou

voi jeesus se toimi .mulla on rune fullit ja oon membu!koetakaa laitoin mun huonoimman ukon joten tehkää teki niin!luoja!

• Simsboy

Joka tuohon lankeaa on kyllä täysi idiootti. Höhläkin ymmärtää, että salasanalla, jonka annoit, huijaaja varastaa accounttisi.

• tuohon

pätkääkään

• pure 00o00

witun paska mä halun kamani takas!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! huijari!!!!!!!!!!!

• pentti131

mita kamaa menetit?? voin auttaa jos autat tehtavisa

• Nikita

Saaks sielt kans niit rainbow fishejä ko niit ei saa muualta ko Karamjan tulivuorest sielt Lesserin lähelt. Niist saa 100K jos ottaa ekaks yhen magic dickin ja tunkee sen velhon sinne ja sit se ostaa niitä.

• thanhvan2

Ei toimi.

• ei-keksi.nimee

Laitoin ainakin itse myös ukkoni salasanan ja nimen. Kylläkin loin just sen (3 levelisen :)) ukon jutskat, niin odotetaan toimiiko... :S

• joku2

Eihan se toimi. Makin tein uuden jatkan lvl 3 nimella roryra eikä ne antanu niita kamoja.

• Nimetön

varmaaa joku uskoo sua taytyy kyl ol taytyy ol aika mielisairas jos kertoo oman nimensa ja salasanansa

• LOLOOLOLOLOLOLO

TUOHON EI KUKAAN USKO TUOLTA SAA VAAN VIRUKSIA KONEELLE

• rune fani joka menetti kamaa

ei sielt löytyny mitaa kamaaa.huijari

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka paiskasi vauvan betoniin Oulussa?

Nimi esiin.....
      Oulu
      92
      5951
    2. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      80
      4772
    3. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      95
      3017
    4. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      26
      2790
    5. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      26
      2065
    6. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      119
      1496
    7. Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..

...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam
      Maailman menoa
      335
      1057
    8. Oletko tyytyväinen

Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?
      Ikävä
      85
      1028
    9. Jos oikeasti haluat vielä

Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚
      Ikävä
      125
      960
    10. Eihän se tietysti minulle kuulu

Mies, mutta missä olet? 🤨 😠
      Ikävä
      48
      764
    Aihe