Suomen BB1 oli aivan erinomainen,tuskin sitä kukaan voi kieltää..Anteeksi,varmasti voi sillä valitettavaa aina löytyy..Mutta mitä odotat BB2:lta? Ehkä tässä vaiheessa vaikeeta ajatella BB2:sta mutta se tulee,ready or not:) Itse odotan BB2:lta että erittäin erillaisia ihmisiä on ohjelmassa,ja että jossain vaiheessa tulee täysin uusi kilpailija "sekoittamaan pakkaa"..Niinhän varmasti jokaisessa maassa missä BB on tullut(ja niitä on monta) on ajateltu että ei voi tulla yhtä hyvää BB:tä kuin BB1 oli,mutta toisin on käynyt..Tottakai 1. BB on aina 1.BB mutta jatkoa tulee,onneksi:)
Mitä odotat BB2:lta?
10
1057
Vastaukset
- Pasi
sitä, että sitä EI tule!! Ihmettelen ihmisiä ketä jaksaa ja kiinnostaa noi? Taitaa olla jo kulunnu lause etteikö ole olemassa omaa elämää?
- LaureliaN
vaan,olet varmasti huomannut että ihmisiä kiinnostaa BB..Se on aivan turhaa sanoa että niitä ihmisiä kiinnostaa BB joilla ei ole omaa elämää..Hei,tosi-tv on 2000-lukua jos et tiedä!
- Pasi
LaureliaN kirjoitti:
vaan,olet varmasti huomannut että ihmisiä kiinnostaa BB..Se on aivan turhaa sanoa että niitä ihmisiä kiinnostaa BB joilla ei ole omaa elämää..Hei,tosi-tv on 2000-lukua jos et tiedä!
Olen huomannu, et ihmisiä katselee tuota. En osannut ajatella tolta kantilta (elämää). Jos täytyy katsella ilman "elämää", ni silloin vois vähän miettiä, mikä on omassa elämässä pielessä.
Olen sinua 10v. vanhempi ja olen tällä vuosituhannella.
Minusta se on niin turhanpäivänen ohjelma. Jokainenhan pitää mistä pitää. - LaureliaN
Pasi kirjoitti:
Olen huomannu, et ihmisiä katselee tuota. En osannut ajatella tolta kantilta (elämää). Jos täytyy katsella ilman "elämää", ni silloin vois vähän miettiä, mikä on omassa elämässä pielessä.
Minusta se on niin turhanpäivänen ohjelma. Jokainenhan pitää mistä pitää.että ihmiset katselee BB:tä huolimatta siitä että niillä on oma elämä,hyvä! Ihmiset katselee mm. Kotikatua tai Se on siinä ohjelmaa tai JOPA BB:tä mutta onko se niin ihmeellistä että heillä on myös oma elämä vaikka katsovatkin BB:tä?? Sen kyllä myönnän että jos elämässä ei ole mitään muuta kuin BB niin sitten asiat pielessä.
- ja oon sua 10v
Pasi kirjoitti:
Minusta se on niin turhanpäivänen ohjelma. Jokainenhan pitää mistä pitää.vanhempi PASI.Ihan hyvä toi BB oli joka jakso tuli katottua ja katon vastakin.taitaa Pasia vituttaa kun ei oma suosikki voittanu..hehe
- Pasi
ja oon sua 10v kirjoitti:
vanhempi PASI.Ihan hyvä toi BB oli joka jakso tuli katottua ja katon vastakin.taitaa Pasia vituttaa kun ei oma suosikki voittanu..hehe
Ehkä yhteensä katsoin koko ohjelmaa n. 1h. En eres tierä ketä sen voitti. Ei minua vituta (ei ollut suosikkia kun en edes katsonut).
- taukki
Pasi kirjoitti:
Ehkä yhteensä katsoin koko ohjelmaa n. 1h. En eres tierä ketä sen voitti. Ei minua vituta (ei ollut suosikkia kun en edes katsonut).
V...n idiootti,jos et kato ohjelmaa ,niin miksi sit löysit kuitenkin tien tänne aukomaan päätäsi vaikkei kukaan pyydä?
Sua 10v.vanhempi
- BigBrotherFanatic
Tietysti BB2:ssa olisi hyvä jos kilpailijoita oli enemmän ja pudotuksia useammin. Tietysti uusi talodesign isompi. Palkintohuone olisi myös hyvä saada. Kilpailijoiksi sitten ihmisiä ympäri suomen, eikä pelkästään etelä-suomesta. Toivottavasti BB2:sta nousee jälleen joku persoona ylitse muiden, vaikka se on epätodennäköistä, koska Pertun tapaista ainutlaatuista persoonaa ei tulla enää näkemään Big Brotherissa, mutta sen asian korvaisi että kilpailijat olisi hieman värikkäämpiä ja mukana tietysti muutama eri ryhmän edustaja. Mutta toivotaan että BB2 parantaa.
- bb fani
Mä ootan bb2:lta erilaisii ihmisiä. Sitten olis kans kiva, et kun on enää vaik 5 kilpailijaa jäljellä niin tulis JO aiemmin tippunut kilpailija mukaan joka EI enää kuitenkaan pystyisi kilpailemaan voitosta mutta sekoittaisi pakkaa. Näin nähtiin mm. kai brittiläisessä BB :D
- bbwatcher
Rohkeasti erilaisempia ihmisiä eri ääripäistä. Kauniimpia, rumempia, fiksumpia, tyhmempiä, röyhkeämpiä, nössömpiä, pohjoisesta, etelästä, idästä, lännestä. Tämä siksi että saataisi kunnolla ihailla ja vihata täällä ruudun takana. Ekassa BB:ssä oli sittenkin liian vaisuja tyyppejä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h644231- 674181
Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1072900Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv552782Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.551992Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p211989Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska151669- 321503
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1091343- 1801271