Eli mitä mieltä olette World of Warcraftista??
(antakaa pisteet 1-100)
Minun mielipiteeni:
Hyvää:
Paljon pelattavaa
Hienot maisemat
Laaja rotu/luokka valikoima
Tehtäviä riittää
Huonoa:
- Kallis kuukausimaksu
Yleis arvosana: 95
Olisi mielenkiintoista kuulla teidän mielipiteenne!! 8j
Mielipide WoW:ista
26
4020
Vastaukset
- Shadow
Ai, että kallis kuukausmaksu :/ lol 13e ei oo kauheen paljo, mut käyhä se vähä hermoo.
Ite antasin pisteiks sellaset 98, muuten olis 100 jos ei olis kuukausmaksuu.- pellikurse/kulliperse
...ehkä olen oikeestaan samaa mieltä xD
- H3ntai^
VÄITTÄMÄSI MUKAAN:
"lol 13e ei oo kauheen paljo"
Oletko tosissasi?! Jos olet, olet joko sairas, tai liian piloille hemmoteltu! Itse peli maksaa jo paljon, olikos se jotain 60euroa? sitten vielä kaikki maksulliset päivitykset ja patchit... ja kuukausimaksu... 13euroa kuussa tekee 156euroa vuodessa! tarkoittaen että sillä rahallahan saisi vaikka mitä! sillä saisi tuliterän kännykän ja vaikka mitä! muutama vuosi ja saisi jo tietokoneen! sitten mopon, auton ja oman kodin! mieti jo vähän mihin rahasi tuhlaat!
Voisin kuvitella, että jos tämä ei ole provo, niin siellä on joku 14 vuotias teini selittämässä niin asiantuntevasti rahasta ja sen käytöstä! Siis ei huhhuh! Toivottavasti tajusit jo viestini idean, pentu!
-H3ntai^ on puhunut!
- Mauni
0- koska kaverini meinasi seota sitä pelatessaan
- Pietu
Kuukausimaksuhan on kalliimmanpuoleinen, mutta mieti kaikkia nüübeja ketä sinne ryntäis peeloileen jos ei maksais mitää? En oo pelannu ainakaan vielä niin en muuta arvostelua anna,
- Mage lvl 60
Annetaan pisteitä 96, huippu peli. Mitä kuukausimaksuun tulee niin eipä tuo 13eur/kk tunnu missään. Mielelläni maksan sen, että palvelun taso pysyy ennallaan ja kehitystyö voi jatkua. (omat pisteeni ennemminkin nousee kuukausimaksusta).
- viisass
wow on tooooooooosi tyhmä peli
- jootain
Jos multa kysytään selvästi PARAS netti peli ikinä ei lope tehtävät kesken ja mihinkään kohtaan ei oikeastaan jämähdä aina löytyy jotain ja totta aikas laaja rotu/luokka valikoima ainoa huono on suht kallis kuukausi maksu mutta ajatteles näin jos sulla on duuni jossa tienaat noin 1300€ kuussa ja kahen kuukauden välein pitäs maksaa 30€ ON SE SEN ARVOISTA! pisteitä antaisin täyden 100! mutta välillä piniä ongelmia välilla servuissa eli -1 pistettä yhteensä 99 pistettä!
- iloinen
Kuukausi maksu pitää runescape peelot poissa wowista (omatkin pisteet nousevat kk maksusta.)
- SadEyeSally
Heh! Ihan pakko kommentoida tätä asiaa, kun meillä ko. peliä pelataan kohta jo parisuhteen kustannuksella... Eli onhan se h-vetin hieno peli ja voittaa melkein live-elämän.*murr*
Miun avokkini on jässähtänyt siihen pahemmin kuin NWN:ääm aikaisemmin. Helposti kuluu vuorokausi pelatessa. Itsekin peliä kokeilleena voin antaa ihan täydet pisteet, ken ko. pelilajista tykkää. Upeat grafiikat, mielenkiintoiset ja haastavat tehtävät, realismia sopivasti, jännitystä sopivasti, jopa huumoria.- samppa
Noista questien haasteellisuudesta en tiedä,tapa 10 sikaa kerää 15 reisiluuta.jne..
paskimmat questit on että tapa joku nimetty pöllö hinterlandsissa,joka spawnaa minne sattuu,itsesi lisäksi sitä ettii noin 30 pelaajaa,no ihan hyvä peli se on kun pelaa porukassa kavereitten kanssa,
yksinään se alkaa käydä jo tylsäksi.10kk pelaamisen jälkeen.
Mutta onhan se hyvä peli
- wanhapelaaja
Selkeys
Pelattavuus
lvl 1-20
Alku levelien dungeonit
Engineering :)
kk-maksu
Ensimmäinen pelikuukausi/pelin opettelu
Laadukas toteutus
Horde
- lvl 20-60
- Muut pelaajat
- lagit
- bugit
- grafiikka
- kliseisyys
- battlegrounds
- piiitkät highlvl dungeonit
- pitemmän päälle tylsä
- Oikea elämä jäi toissijaiseksi
- Allianssi
Ekan kuukauden jälkeen olisin voinut antaa jopa 90 pojookin, mutta n.10 kk pelanneena annan vain 75 pojoo. Ja tämän kuukauden jälkeen lopetan pelaamisen, kiitos ja hyvästi.- warcraft vihaaja
amerikkalaiset huijas mua kun palautin pelin ja
sitten ne kusipäät vie mun visalta joka kuukaus 13 euroo j a ne väittää että oo hiljaa paska housu - mielestä
yli 20level on tyhmää?? Noh, 60lvl on kyllä tylsää (menet vain oikeisiin instoihin ja toivot että tippuisi oikeita kamoja) Ja sitä paitsi minusta BG:t on todell hyvä idea!!!
- ei näin
5 pistettä.. Suurta addiktiivisuutta aiheuttava peli jossa ei ole pitkän päälle mitään järkeä. Itse lopetin noin 5kk kohdalla kun meinasi elämä jäädä sivuun ja WoW astua kokonaan tilalle. Kun näin unta miten aimed shot crittas ja miten vihree örkki hyppii kissan kaa aattelin että nyt riittää.. en oo katunu päätöstäni yhtään. kavereita näkee vieläkin pelaamassa peliä kaiken vapaa-ajan ja sen ajan mitä ne on koulussa ne puhuu vaan wowista. Jotkut jopa ovat lopettaneet koulun wowin takia. sairasta sanon minä. Onko oman characterin tulevaisuus tärkeämpi kuin oma ja onko EpiXillä tärkeempi asema elämässäsi kun omalla varallisuudellasi.. sitä voi miettiä.
- ei näin
mutta jos jotain hyvää pitää sanoa wowista niin se on ehdottomasti Horde!!! x)
- nuub
ei näin kirjoitti:
mutta jos jotain hyvää pitää sanoa wowista niin se on ehdottomasti Horde!!! x)
joo ehdottomasti, meil oli alluje kaa eile hauskaa ku ml oli vähä väsyny ja anto sen caster backing yhel roguelle :D:D:D:D:D:D:DD:D
- hghghjj
nuub kirjoitti:
joo ehdottomasti, meil oli alluje kaa eile hauskaa ku ml oli vähä väsyny ja anto sen caster backing yhel roguelle :D:D:D:D:D:D:DD:D
100 pojoo..kuolema kuittaa univelat
- sama
hghghjj kirjoitti:
100 pojoo..kuolema kuittaa univelat
For The Horde!!! die lolliance lolliadin!!!
UD rouge rocks! - Joku....
Eihän Wowia tarvii pelata jos tollanen fantasia on muka täyttä paskaa... itse pidän plistä hyvin paljon!!
- ksngogr
En kyllä nyt tiedä onko peli niin addiktiivinen kuin puhutaan... minä en ainakaa ole jäänyt siihen niin koukkuun että pelaisin koko päivän (en väitä tällä lauseella kuitenkaan sitä etä peli olisi huono). ja sitä paitsi on se minunkin mielestä kyllä aika typerää lopettaa koulu jonkun pelin takia (en edelleenkään väitä että pelaaminen pitäis lopettaa koko naan)!!
- Punch2
ksngogr kirjoitti:
En kyllä nyt tiedä onko peli niin addiktiivinen kuin puhutaan... minä en ainakaa ole jäänyt siihen niin koukkuun että pelaisin koko päivän (en väitä tällä lauseella kuitenkaan sitä etä peli olisi huono). ja sitä paitsi on se minunkin mielestä kyllä aika typerää lopettaa koulu jonkun pelin takia (en edelleenkään väitä että pelaaminen pitäis lopettaa koko naan)!!
No Pelihän on Hyvin Toteutettu mutta Esim Grafiikat Eivät olleet parasta huutoa Ja Toistan samaa asiaa kuukausimaksusta se pitää peelot sun muut hakkerit poissa ja mitä tohon idlaamiseen tulee niin Wowin sivuilt saa aikalukon et voit vaan pelata vaikka 5h päiväs
- Petteri O.
Onko sitä sitten pakko olla niin saatanan tyhmä, että pelaa peliä aivan liikaa? Ei se nyt pelistä huonoa tee, jos se tuntuu niin mukavalta että mielellään enemmänkin pelaa. Kyllä vika on pelaajassa jos ei kohtuus käy.
- Hyvinmeniseki
Petteri O. kirjoitti:
Onko sitä sitten pakko olla niin saatanan tyhmä, että pelaa peliä aivan liikaa? Ei se nyt pelistä huonoa tee, jos se tuntuu niin mukavalta että mielellään enemmänkin pelaa. Kyllä vika on pelaajassa jos ei kohtuus käy.
Entä jos on nuori, masentunut ja yksinäinen?
Itselleni ainakin tuotta mielihyvää olla edes jossakin hyvä ja saada edes jossain maailman kolkassa - vaikka sitten nettipelissä - arvostusta ja kunnioitusta. Oikea elämä menee päin helvettiä kokoajan niin sitä pääsee päivittäin pakoon. Ja ei, yrityksen puute ei ole syynä tähän. Ihmiset eivät vain pidä minusta, ja minä en heitä voi pakottaakaan olemaan kanssani. Koulu vaihtuu ens vuonna, toivottavasti myös elämä. - asdasdasdasda
Hyvinmeniseki kirjoitti:
Entä jos on nuori, masentunut ja yksinäinen?
Itselleni ainakin tuotta mielihyvää olla edes jossakin hyvä ja saada edes jossain maailman kolkassa - vaikka sitten nettipelissä - arvostusta ja kunnioitusta. Oikea elämä menee päin helvettiä kokoajan niin sitä pääsee päivittäin pakoon. Ja ei, yrityksen puute ei ole syynä tähän. Ihmiset eivät vain pidä minusta, ja minä en heitä voi pakottaakaan olemaan kanssani. Koulu vaihtuu ens vuonna, toivottavasti myös elämä.mietitääs mistä johtuu jos olet masentunut ja yksinäinen nuori, siihen varmasti löytyy ihan järkevät syyt, kannattais alkaa tarkkailee mitä sä oikee teet. Ja sun pitää olla todella masentunu jos sä helvetti haet jotain mielihyvää ku onnistut pelis -.- mee vaikka saatana töihin koulun jälkee. Kannattais alkaa laihduttaa samalla, ei oo kivaa ku haiseva 110kg painava kasipallo istuu ruokalassa
- höhöhöhöhöhö
0 pistettä, koska se ei ole strategiapeli ja tämä on strategiapelipalsta!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä602047Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1661698Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on701408Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2431379Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.
Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda2331321Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk3421185- 811156
- 1281155
IL - VARUSMIEHIÄ lähetetään jatkossa NATO-tehtäviin ulkomaille!
Suomen puolustuksen uudet linjaukset: Varusmiehiä suunnitellaan Nato-tehtäviin Puolustusministeri Antti Häkkänen esittel3481097Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että3181086