Moi!
Totesin itse itselläni virtsatulehduksen viime maanantaina ja sain puhelimessa antibioottikuurin, oireet oli niin selvät ilmeisesti.
Kuuri on auttanutkin, mutta jäljellä on alavatsa kipu ja painontunne alavatsalla, ei kovin pahana, mutta vähän häiritsevä ja jonkinlainen aavistus kutinasta tuolla alapäässä ja lisääntynyt valkovuoto.
Eli siis onko jollakin ollut hiivatulehduksen yhteydessä alavatsa kipuilua? Minulla ei ole ennen ollut hiivaa.
Toisaalta olen kyllä jonkin verran huomannut alavatsa kipuja myös kierron puolivälissä, joskus yhden päivän todella kova kipua ja muutamia kertoja lievää kipua, mutta monta päivää.
Kiitos kaikille, jotka viitsii vastata
Pliis auttakaa!
*Shannon*
2
355
Vastaukset
- korva
kannattaisi mennä antamaan näyte terkkarille, että antibiootit on auttanu. itelläni on ollut jo useamman kerran virtsatientulehdus ja kaikki antibiootit eivät ole auttaneet, jos ei ole auttaneet niin tunne on jännä... en osaa selittää... mutta kannattaa mennä antamaan pissi näyte..
- aasi
meikäläisellä aina antibiooteista tuleepi tuo hiivatulehdus, kaikilla vähän erityyppisiä oireilut, jotkut tulee tosi kipeiks jotkut taas ei juuri ollenkaan...parempi kuitenkin ois varmistaa lääkäriltä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p455000Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?1121570Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "481129- 131063
81-vuotias Frederik avoimena - Ei omasta mielestä kelpaa tästä syystä realityihin: "Veemäinen..."
Junttidiscon kuninkaana tunnettu Frederik, 81, on esiintymislavoilla suvereeni tekijä. Mies on viihdyttänyt ympäri Suome17987Muusikko yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan
Karu epäily: Muusikko, 32, yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan Oulussa. IS:n selvityksen perusteella miestä ei ole syy75950Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella8947Kulukusuunnat
Eikö kuhmolaiset iha oikiasti tiiä kumpi o vasen ja kumpi oikia? Tuolla ku liikennemerkissä näkyy nuolet ylös ja alas, v2852Tynkä Eläintarha ei ole enää visiitin väärti
Ähtärin MesiZoo on vajonnut alas. Näytillä olevien eläinten määrä on romahtanut lähemmäs -40%. Paikat ovat päässeet pah56751Junan alle
Kuka päätti tai yritti päättää päivänsä jäämällä junan alle ja aiheutti sen takia veturikuskille ja muille traumat..?27713