Sanoit rakastavasi
ja minä uskoin
ilmassa lentäviin lauseihin
Sanoja tuhansien joukossa
vailla merkitystä
Pettymyksen maljan
juoda sain
Ei mikään saa
minua koskaan
uskomaan
tyhjiin lupauksiin
Otan itseäni
niskasta kiinni
kävelen pois
pää pystyssä
Niinkuin ikinä
en kuullut
olis
Ilmassa lentäviä
lauseita
Ilmassa lentäviä lauseita
4
300
Vastaukset
- TöllinLiisa
Nauran,,me molemmat nyt mietitään? sinulla lentäviä lautasia ja minulla joulupukki!!!!
Mitäs myytäs tarina,lähettäs jonnekki,missä ei yltäis nää,nakertavat ajatusket? Oikein hyvää iltaa sinne,missä nyt katselet lentäviä lautasia. Minä ootan ,koska ovelleni koputellaan?- Lio
Ilmassa voi lentää mitä milloinkin, lauseita tai lentäviä joulupukkeja, naurusi on tarttuvaa
Hyvää illanjatkoa!
- Aikuinen nainen
sanoessaan rakastavansa sitä tarkoittaa
sillä hetkellä...mutta ikävästi se rakkaus
vain joskus loppuu,jostain syystä...
En usko että kukaan koskaan
tarkoittamatta voisi sanoa
jotain niin kaunista..
Olenkohan sinisilmäinen :)- Lio
minäkin olen "sinisilmäinen" vaikka oikeasti vihreäsilmäinen. Silmät ehkä muuttaa väriään
kun uskoo sanoihin mitä sydän odottaa
Itse en usko enää että rakkaus iskee ihmiseen
kertaheitolla, vaan se tarvitsee aikaa kypsyäkseen
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "984446Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293303No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452370- 351378
- 341113
- 321036
- 121033
- 158997
- 6924
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12862