Onkohan Kymenlaakson seudulla sellaista aromaterapeuttia, joka tekee tätä aromaterapiaa ihan ns. amatöörinä??? Eli ihan itseoppinutta ja omaksi ilokseen. Tällaisesta olis kiinnostunut miespuoleinen alle 30v urheilija.
Vastaukset 3
- taina
Mitähän varten itseoppinut pitäisi olla?Ei taida olla normaalit aikeet sinullakaan mielessä.Toivottavasti tulee elämäsi "hoito"
- keskustelun aloittaja
Ajatuksena lähinnä kohtuullinen hintataso. Tuppaa oleen kohtuu kallista tuo "täysin oppineiden" hoito. Ja varmasti ihan hyviä löytyy harrastelijoista eli ns. amatööreistäkin.
Tiedän mitä tarkoitit tuolla kirjoituksellasi.... keskustelun aloittaja kirjoitti:
Ajatuksena lähinnä kohtuullinen hintataso. Tuppaa oleen kohtuu kallista tuo "täysin oppineiden" hoito. Ja varmasti ihan hyviä löytyy harrastelijoista eli ns. amatööreistäkin.
Tiedän mitä tarkoitit tuolla kirjoituksellasi....Öljyt ja muut tarvikkeet ovat samanhintaisia myös amatööreille ja se on hierontaa eli fyysistä työtä..miksi se ei saisi maksaa? koulutuksen saanut terapeutti tietää, mitä öljyjä käyttää, koska niillä saa vahinkoa yhtä lailla aikaan kuin kouluja käymätön lääkäri pelkän lääkärikirjan avulla
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ampuminen kylpylässä
Onko vornasen timbe käynyt hiukan kylpemässä vai mikä tämä ampumatapaus on kylpylässä? Tuntuu aika villi meno olevan naa741670- 231172
Kemijärvellä vesionnettomuus
Pitkänsillan ja taiteilijanniemen välillä nähty henkilön painuvan veden alle. Mitä on tapahtunut? Onko vesihiisi taas as321073Hei, voitko kuunnella
Voisitko auttaa minua selvittämään asioita? En halua ajaa sinua hulluuteen kanssani, en sitoa sinua, en esittää vaatimu134906Joku porukka lähtenyt täältä
Ihmeen hiljainen on palsta nyt. Yleensä tänne tulvii aloituksia yms, mutta nyt on kyllä erikoisen hiljaista.189826- 64694
Olipa yllätys
Kuten hyvin moni tiesi/arvasi että valetta alusta loppuun toi *olemme ystäviä* satu. Instassaan käsi kädessä kuva kertoo192619On todella ikävää
Todella ikävää, että asiat ovat menneet tällaisiksi. Tämä ei ollut missään vaiheessa tarkoitukseni. Olen tehnyt virheit79598- 49561
- 71547
Se kun olit pitkästä aikaa silmieni edessä
Oli kyllä sykähdyttävää. Tiedätkö, mikä laittaa minut ikävöimään sinua? Kun palautan mieleeni valtavan ihanan olemuksen,32518- 55507
- 57485
Oletteko koskaan torjuneet kaivattuanne?
Minä olen, kun en silloin tajunnut vielä ihastuneeni. Yritin paikata tapahtunutta, mutta ei onnistunut enää.25457Kai sä mies ymmärrät..
..ettet jättänyt vaihtoahtoa. Tottakai toivon vielä, että pystyisit toimimaan niin että asiat korjaantuisivat. Vahvast28432- 34424
- 33423
- 40417
- 16409
- 82398