SUOMESSA ON MIELIPIDEVAPAUS,

nainenvm-70

Siksi kaikkien ei tarvitse olla samaa mieltä asioista ja miellyttää kaikkia, vaan saa ilmaista oman mielipiteensä asiasta! Jos tuomitsette kritiikin, niin omapa on asianne. Ja jos kaikki eivät jostain syystä ole Perttu-faneja se on heidän oma asiansa! Ja jos se jotakuta häiritsee, niin häiritköön. Luulen että yksi syy mikä herättää vihaa tässä asiassa on se, että Perttu-faneista fanaattisimmat käyttäytyvät sanallisesti todella sairaasti ja agressiivisesti täällä. Kunnioittakaa myös toisten mielipiteitä!

5

342

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • perttu.perttu

      Jos viittaat perttu.sucksin kirjoitteluun niin haluaisin nähdä yhdenkin sairaan tai häiriköivän viesti kun niistä niin kovasti hehkutetaan mutta kun yhtään ei ole vielä näkynyt.

      • paniikissa poistelee

        niitä lakituvan pelossa!! Kyllä Perttu.sucks kirjoitti taannoin Pertun jääneen yläaste tasolle ja vihjaili Pertun sairastavan ADHD:tä...
        Cesar ei välittäny niistä tippakaan mutta heti sillä käämi palaa kun laittaa jotain negatiivista Perttu.sucksista...


      • ensimmäistä..
        paniikissa poistelee kirjoitti:

        niitä lakituvan pelossa!! Kyllä Perttu.sucks kirjoitti taannoin Pertun jääneen yläaste tasolle ja vihjaili Pertun sairastavan ADHD:tä...
        Cesar ei välittäny niistä tippakaan mutta heti sillä käämi palaa kun laittaa jotain negatiivista Perttu.sucksista...

        keraa tällä foorumilla ja olen suorastaan järkyttynyt tämän sefun touhuista. Kehuskelee olleensa paljon tuomioistuimissa todistajana ja uhkailee oikeudella kirjoittajia.

        Kukahan syyttäjä lähtisi ajamaan oikeudessa noin heppoisin perustein???


      • ensimmäistä.. kirjoitti:

        keraa tällä foorumilla ja olen suorastaan järkyttynyt tämän sefun touhuista. Kehuskelee olleensa paljon tuomioistuimissa todistajana ja uhkailee oikeudella kirjoittajia.

        Kukahan syyttäjä lähtisi ajamaan oikeudessa noin heppoisin perustein???

        Syy oli taas siinä, että olet ensimmäistä kertaa tällä palstalla.Et ole nähnyt millaista tämä touhu täällä on ollut kolme kk.Kyllä palaa kellä vaan hihat jos tällaisen palstan sefuna on.Tekee sitä niin tai näin niin aina on haukut niskassa...No ehkä seriffi kohta puolin saa vähän lepoakin tästä hommasta.


      • on se että
        priestess kirjoitti:

        Syy oli taas siinä, että olet ensimmäistä kertaa tällä palstalla.Et ole nähnyt millaista tämä touhu täällä on ollut kolme kk.Kyllä palaa kellä vaan hihat jos tällaisen palstan sefuna on.Tekee sitä niin tai näin niin aina on haukut niskassa...No ehkä seriffi kohta puolin saa vähän lepoakin tästä hommasta.

        Cesar on huono sefu...siis kelvoton etten sanois!! Tuntuu poistelevan ihan mitä sattuu...


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1074
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      814
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      264
      596
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      17
      585
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      65
      531
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      93
      521
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      502
    8. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    9. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      43
      476
    10. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      437
    Aihe