Onko kokemusta seuraavan merkkisistä kannettavista
HP Pavilion zv6253EA Notebook PC, AMILO M1437G,
Sony VAIO VGN-FS395VP tai sitten Acer Aspire 1654WLMi??? Mikä olisi kotikäyttöön hyvä nuorelle pelaamista ja netissä surffailua varten ja ehkä musiikin imurointiinkin??
Onko kokemusta?
7
1179
Vastaukset
- Enkeliini92
Sony on hyvä kone ja mä haluisin ehottomasti sen!! :DDDD :) xD
- hewlett-packard
Mitä konetta kysyjälle valittsisit hyväksi koneeksi, käyttökokemuksien perusteella!!!Mutta jos ei ole mistään kokemusta, niin pysy muualla tästä keskustelusta!!!
KIITOS!
Minä suosittelen lämpimästi Hp:n koneita, sillä minulla on HP Pavilion ja on toiminut mainiosti jo 2 kk, pelit pyörittää mainiosti.SUOSITTELEN!!!
T:Hewlett-Packard - Niinpä niin
hewlett-packard kirjoitti:
Mitä konetta kysyjälle valittsisit hyväksi koneeksi, käyttökokemuksien perusteella!!!Mutta jos ei ole mistään kokemusta, niin pysy muualla tästä keskustelusta!!!
KIITOS!
Minä suosittelen lämpimästi Hp:n koneita, sillä minulla on HP Pavilion ja on toiminut mainiosti jo 2 kk, pelit pyörittää mainiosti.SUOSITTELEN!!!
T:Hewlett-PackardJoistakin tuntuu tulevan oikea asiantuntija jopa parissa kuukaudessa ja vieläpä yhden koneen perusteella......
- jo...
hewlett-packard kirjoitti:
KIITOS!
T:Hewlett-Packardperäti kaksi kuukautta. No, on ne todella lujia vehkeitä nuo hoopeet. UPEETA, MAHTAVAA!
- omistaja
Fujitsu on kyllä hyvä kone, vuoden käyttänyt ja tyytyväinen olen ollut. Kaikki koneethan jo pelejä pyörittää tiettyyn pisteeseen asti (kannettavista), mutta kyllä uudet pelit jo vaativat pöytäkoneen tehoja tai ihan huippukannettavia. Eipä läppärit mitään pelikoneita olekkaan.
Noista valitsisin silti Sony VAIO:n, olisin itsekin ostanut mutta vielä vuosi sitten olivat huomattavasti kalliimpia kuin Fujitsuni(1100€). - 3.0V6
Minä olen tyytyväinen Amilo M1425 käyttäjä, kaverittareni on tyytyväinen HP Pavilion ZE5610EA käyttäjä ja itse ihastui viikko sitten Mikromajalla Sony VAIOn keveyteen, tiukkaan, mutta muoviseen olemukseen. Minun FS on aika vetelärunkoinen, nitisee ja natisee.
- 123
ZV6150EA (lähes vastaava kuin ZV6253EA) on toiminut ihan hyvin viimeiset puoli vuotta.
Pelaamista varten kannattaa osta pöytäkone.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1087070
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h945183Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv1143443Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p333342Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska352484Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1191826Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?961461Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3391412Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚1311316- 481084