nii eli olin nytte torstaina leikkauksessa ja mulle laitettii aika paljon suuhun tikkejä ja lääkärit sanoivat että ne ovat sulavia..eli kuinka nopeesti teiltä on sulanut tikit yleensä ja mistä sen tietää että tikit on sulaneet ja sattuuko se jotenkin kun ne sulavat?
TIKKIEN SULAMINEN SUUSTA
4
1316
Vastaukset
- tietää!
Tunnet sen itse, kun ompeleet ovat sulaneet pois. Suusta ne sulavat n. parin viikon sisällä.
Ei satu. Langan päät tuntuvat jonkin aikaa ja niitä tulee varmasti kielellä imeskeltyä, mutta kipua ei ole.
Ole huoleti.- Mary
Oli mukamas sulavat tikit mutta kolmen viikon jälkeen kävin poistamassa ne kun eivät minnekään suostuneet lähtemään.
- ikenissä tikkei
Mary kirjoitti:
Oli mukamas sulavat tikit mutta kolmen viikon jälkeen kävin poistamassa ne kun eivät minnekään suostuneet lähtemään.
joo no sekin riippuu
ite olin hammaslääkärissä ja ikenissä tikkei useammassakin kohdassa..
edessä on valkoiset tikit ja takana siniset
sinisiä oon kielellä näpränny jonku verran ja viikon jo ollu tikit nii ainakin on huomattavasti löystyneet että jotain on tapahtunu sinisiin tikkeihin..
valkoiset taas ovat vielä yhtä kiinni kuin viikko sitten
who knows
- tee.se itse;)
Oli valkoiset tikit. Ei sulaneet millään. Poistin itse, valopinsettien ja ratkojan kanssa.
Leikkauksesta 3 viikkoa.:)))
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874188Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293163No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452340- 351348
- 10929
- 134921
- 6894
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12832Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124776- 11770