nii eli olin nytte torstaina leikkauksessa ja mulle laitettii aika paljon suuhun tikkejä ja lääkärit sanoivat että ne ovat sulavia..eli kuinka nopeesti teiltä on sulanut tikit yleensä ja mistä sen tietää että tikit on sulaneet ja sattuuko se jotenkin kun ne sulavat?
TIKKIEN SULAMINEN SUUSTA
4
1349
Vastaukset
- tietää!
Tunnet sen itse, kun ompeleet ovat sulaneet pois. Suusta ne sulavat n. parin viikon sisällä.
Ei satu. Langan päät tuntuvat jonkin aikaa ja niitä tulee varmasti kielellä imeskeltyä, mutta kipua ei ole.
Ole huoleti.- Mary
Oli mukamas sulavat tikit mutta kolmen viikon jälkeen kävin poistamassa ne kun eivät minnekään suostuneet lähtemään.
- ikenissä tikkei
Mary kirjoitti:
Oli mukamas sulavat tikit mutta kolmen viikon jälkeen kävin poistamassa ne kun eivät minnekään suostuneet lähtemään.
joo no sekin riippuu
ite olin hammaslääkärissä ja ikenissä tikkei useammassakin kohdassa..
edessä on valkoiset tikit ja takana siniset
sinisiä oon kielellä näpränny jonku verran ja viikon jo ollu tikit nii ainakin on huomattavasti löystyneet että jotain on tapahtunu sinisiin tikkeihin..
valkoiset taas ovat vielä yhtä kiinni kuin viikko sitten
who knows
- tee.se itse;)
Oli valkoiset tikit. Ei sulaneet millään. Poistin itse, valopinsettien ja ratkojan kanssa.
Leikkauksesta 3 viikkoa.:)))
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Silmienvääntelijä-persut pääsivät Japanissa sarjakuvaan
Torille! https://www.hs.fi/kulttuuri/art-2000011943173.html1875075Nato kaatamassa Petterin haaveileman Tunnin junan?
Nato edellyttää pohjoisessa Jäämereltä Rovaniemelle saakka kapearaitesta suoraa rautatieväylää, joka maksaa paperirahaa,244465Donald Trump pääsi samalle listalle Sanna Marinin kanssa
Eli vasemmistolaisen Time-median top 100 jännäihmisten listalle. https://time.com/collections/time100-next-2021/593769993137Älkää vaan sairastuko syöpään Suomessa
Tilaston mukaan Suomi, Slovakia ja Latvia lääkitsee aivan pohjamudissa syöpää. Sairastunutta hoidetaan edelleen vanhana2593039Kyllä, maata ei halua puolustaa nimenomaan punavihreän puolen edustajat
"Esimerkiksi maanpuolustushenki on keskimääräistä alempana naisten, arvoliberaalien, heikossa taloustilanteessa olevien1442934- 522531
- 271939
- 561873
- 771814
- 221787