Teille Naisille...
Olen jo vuosia ollut ihastunut töissä työkaveriini. Hän elää parisuhteessa, enkä halua pilata mitään. Ikäeroa meillä on n. 15 vuotta, nainen vanhempi. Uskallanko kertoa tunteistani???
Salainen ihastus
9
1146
Vastaukset
- vm -58
Tottakai uskallat! ..ja jos vielä vuosia olet tilanteessa ollut kiinni, niin sitäkin rohkeammin vaan ottamaan selvää! Minä ainakin olisin ihan onnesta mykkänä moisesta! ..no, eihän sitä koskaan tiedä.. :)
- TreeltaM
Olet asiallinen Ihminen, voisitko kirjoitella... T: Esa
- lampaankielo
kertomaan. Arvostan sitä, että olet jaksanut olla asiasta hiljaa ja kunnioittaa toisen parisuhdetta. Jos kertoisit, siitä voisi seurata heidän parisuhteelleen todella vahinkoa, enkä usko että itsekään olisit silloin tyytyväinen. Olen itse erittäin onnellisessa parisuhteessa, jossa meistä kumpikaan ei vilkuile muita ja olemme kohta kultahäävaiheessa. Jos minulle joku mies kertoisi ihastuksestaan, olisin vain vaivautunut, muttei se muuttaisi parisuhdettamme, mutta jollekin toiselle tuollainen tunnustus voisi rikkoa liiton.
- rosalii
Tunteillesi
Kysymyksesi sisälsi jo vastauksen "en halua pilata mitään"
eli olet ilmeisesti pohtinut jo asiaa ja tullut jonkinlaiseen ratkaisuun ?
jos ihastuksesi vaikuttaa täysin tietämättömältä,,, eihän siinä voi olla molemminpuolista tunnetta
kun noin pitkää olet ollut ihastunut
Kannattaa ennemminkin nauttia siitä, että vielä on löytänyt rakkauden tunteen
kohde vain täytyy tarkistaa
vai mitä? - työkaveruus
siinä ensteksi kärsiä. Vai oletteko samalla niin sanotusti"hihnalla"? Mä ainaki olisi aika vaivautunu, oliks tämä joku provo?
Miksi ihmeessä et voisi kertoa hänelle ihailevasi häntä?
Miksi ihmeessä ilmaisisit ihailuusi liittyviä "sopimattomia" ajatuksia ja toiveita?
Ehdotan, että kasvat vihdoin aikuiseksi ja alat katsella ympärillesi löytääksesi ihastumisellesi oikean kohteen, joka voisi varauksetta vastata tunteisiisi.
Ainakin minulle työtoverit ja liiketuttavat ovat aina olleet tabuja riippumatta siitä elänkö parisuhteessa tai sinkkuna. Luulen sen lisänneen mahdollisuuksiani solmia hyviä, lämpimiä kaverisuhteita ikään ja sukupuoleen katsomatta. Kun työtoverit ovat oppineet tuntemaan tapani ja arvostamaan vakaumustani, olen säästynyt monenlaisilta ikäviltä jälkipuheilta liikkuessani miesten kanssa "miesten maailmassa".
Ehdotan, että nautit edelleenkin itsekkäästi ja salassa siitä piristyksestä, jota työskentely ihailemasi naisen kanssa työpäivääsi tuo. Jos kerrot hänelle ihailusi laadusta, se saattaa tehdä hänet vaivautuneeksi ja varautuneeksi. Ethän sellaista haluaisi?
Hyvää jatkoa sinulle.- Kokemusta on
Ei suhdetta työtoveriin. Siitä ei hyvä seuraa.
- Rosamunda
kuormasta ei saa koskaan syödä!
- Anonyymi
Kiitos Miksi luulleet pelastaa avioliittomme.Rosalinan Akat luulevat oleva enkeleitä itse asiassa he ovat pirullisia joten yrittävät tuhota litommeEn anna anteksiKiitos
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 449341
- 785872
Jouluinen bonus VB:ltä 250 ilmaiskierrosta 0x kierrätys min 20e talletuksella
No nyt pätkähti! Ainutlaatuinen tarjous VB:ltä. 250 ilmaiskierrosta peliin Blue Fortune, 0x kierrätys ja minimitalletus14810Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon414356- 583875
Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella563578Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme313469- 472668
- 342192
- 402000