Kun tuon koodin laittaa ja painaa shiftin pohjaan ja näppää vaikka postilaatikkoa ja siihen tulee niitä ihme toimintoja englanniksi mistä en ymmärrä puoliakaan niin kysymys on että eihän peli ala sekoilemaan kun niitä toimintoja tekee?
Pelini ei muutenkaan toimi kunnolla esim. jos tilaa puutarhurin peli tilttaa kun puutarhuri tulee, postinkantaja ei tuo laskuja vaan jää moneksi päiväksi seisoskelemaan talon eteen. Olisi heti alussa kai pitänyt poistaa ja asentaa uudestaan, mutta en jaksanut, ei ne mua haittaa :)
Boolprop testingcheatsenabled true -koodi
5
328
Vastaukset
- Jalopallo
Tuotaa..Ei se siitä sekaisin mene. Ainakaan minulla ei ole mennyt. En usko että sellainen koodi olisi keksitty josta peli menee sekaisin! :D
- the-piste
No joitain juttuja siellä kyllä on ,joita ei kannata mennä hutaisemalla laittamaan.Esim.npc creator tms. teki mulla jonkun ihme sekojutun.
force errorista varmaan tiiätkin.- ---
En tiedä.
Tapahtukohan siitä se, kun siitä painoi tuli se joku ikkuna siihen auki, missä luki cancel, reset ja delete. En oikein ymmärrä mitä sen idea on...?
- Lopultakonesekaisin
Suosittelen, että ette käytä koodia, koska mulla ainakin siitä koodista (testingcheatsenabled true/false) tulee tallennuksista bad-tiedostoja ja peliä/perhettä ei voi tallentaa. Koodi tuhosi ensin tallennuksen, sitten pelin ja kiinto/kovalevyn ja lopuksi kone sekaisin. Mulla se siis tuhosi pelin ja sen jälkeen riekaloitti kovalevyn. Hyvä koodi, haluaisin käyttää sitä, mutta enään en uskalla.
- AlSimhara
Uskoisin että syy on jossakin muualla. Tuo itse koodi ei aiheuta mitään tuollaista, vaan ainoastaan ja mahdollisesti ne toiminnot jotka se vapauttaa jos niitä käyttää väärin. Tosin nekään eivät kyllä kiintolevyä tuhoa, vaan mahdolliset viat rajoittuuvat itse peliin.
Itse käytän Twallanin Master Controller -modia (yksi suosituimmista ja käytetyimmistä modeista lukemattomien pelaajien kesken) jonka ansiosta testingCheatsEnabled koodi on pysyvästi päällä. Olen käyttänyt sitä jo lähes vuoden ilman minkäänlaisia ongelmia. ;-)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h644231- 674181
Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1072900Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv552782Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.551992Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p211989Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska151669- 321503
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1091343- 1801271