Vaihdoin paristot lukkojen kauko-ohjaimeen ja ohjelmoin siten kuten ohjekirjassa neuvottu: eli virta päälle ja painetaan avaimen kauko-ohjainta, ovet käy lukossa ja aukeaa. Tällätavalla kauko-ohjain toimii muutaman kerran ja taas pitää ohjelmoida. Sama homma molemmissa kauko-ohjaimissa. Missä vika?
Lukkojen kauko-ohjaus
2
660
Vastaukset
- erikoiselta
Tarviko avain tosiaan uudelleen ohjelmoinnin. Olen vaihtanut paristoja useastikin, enkä koskaan ohjelmoinut.
Silloin kyllä jouduin käymään pajalla kun hukkasin toisen avaimen ja tilasin uuden. Uuden avaimen ohjelmointi vei pajalla puoli tuntia ja maksoi melkein satkun, plus vielä avain.... - Opelixi
Sellanen homma oli minun astran kaukoohjaimessa että oli irronnut patterin miinus vastineen nastan juotos piirilevyltä. Ymmärsitköhän mitä mää tarkootin? Juotin sen kiinni niin johan alkoi toimimaan.
Miksi se oli irti? Minua mietitytti ja kun olin yhden salattujen elämien ajan sohvalla maannut se ratkesi minulle. Ilmeisesti useasti on avaimet minulta mämmikouralta tippuneet maahan ja kun tämä on tapahtunut useasti. On irronnut juotos hyvinkin looginen jutska.
Ei muuta kun tinaamaan.
t:Obelixi
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .734258Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen503075Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631323040Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi3952126Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2131231Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito111193- 731162
Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde291034- 611022
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että111973