Lukkojen kauko-ohjaus

zafira 1.8 elegance -99

Vaihdoin paristot lukkojen kauko-ohjaimeen ja ohjelmoin siten kuten ohjekirjassa neuvottu: eli virta päälle ja painetaan avaimen kauko-ohjainta, ovet käy lukossa ja aukeaa. Tällätavalla kauko-ohjain toimii muutaman kerran ja taas pitää ohjelmoida. Sama homma molemmissa kauko-ohjaimissa. Missä vika?

2

756

Vastaukset 2

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • erikoiselta

Tarviko avain tosiaan uudelleen ohjelmoinnin. Olen vaihtanut paristoja useastikin, enkä koskaan ohjelmoinut.
      Silloin kyllä jouduin käymään pajalla kun hukkasin toisen avaimen ja tilasin uuden. Uuden avaimen ohjelmointi vei pajalla puoli tuntia ja maksoi melkein satkun, plus vielä avain....

• Opelixi

Sellanen homma oli minun astran kaukoohjaimessa että oli irronnut patterin miinus vastineen nastan juotos piirilevyltä. Ymmärsitköhän mitä mää tarkootin? Juotin sen kiinni niin johan alkoi toimimaan.

Miksi se oli irti? Minua mietitytti ja kun olin yhden salattujen elämien ajan sohvalla maannut se ratkesi minulle. Ilmeisesti useasti on avaimet minulta mämmikouralta tippuneet maahan ja kun tämä on tapahtunut useasti. On irronnut juotos hyvinkin looginen jutska.

Ei muuta kun tinaamaan.
      t:Obelixi

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Liikenneonnettomuus kuhmo

Taisi Audi mennä lunastukseen ja pemari kilometritehtaalle
      Kuhmo
      36
      2032
    2. Olen pahoillani kun olen satuttanut

Välillä kiukuttaa paljon.
      Ikävä
      41
      630
    3. Olen aivan hajalla yhden

Naisen takia😞
      Ikävä
      40
      593
    4. Mitä oikeasti haluat?

🥹
      Ikävä
      42
      470
    5. Naurettavia provoja ja lavastuksia täällä

Saa olla aika harhainen jos uskoo juttuja täällä faktoina 😆😆😆 ihmiset matkii toisia jne
      Ikävä
      60
      470
    6. Miten sä jaksat

Pitää susta huolen.
      Ikävä
      61
      459
    7. Mitä näät

Siinä miehessä?
      Ikävä
      44
      438
    8. T.h tuomio

Onko tämä lainvoimainen vai onko tästä valitettu? Mitenhän on mennyt linnassa joko pehmennyt pää täysin
      Suomussalmi
      6
      427
    9. Pientä pintaremonttia

Mistä löytää kirves sähkö putkimiestä tai lasin asentajaa rässä hyrynsalmen pitäjässä, kun eiole puhelinluetteloa eikä k
      Hyrynsalmi
      14
      423
    10. Hyvää yötä mies

Kulta söpöliini 🥺❤️
      Ikävä
      40
      401
    Aihe