lapsettomuus

henki

Kysyttävää. Meillä sippatestin tulos oli nopeasti eteenpäin liikkuvia 7% ja epämuodostuneita 93%. Elikkä miten lääkärit yleensä toimii tälläisessa tilanteessa? Meillä on lääkäriin aika vasta 12.12 olis hyvä ku tietäis jotain etukäteen. Toivoisin vastauksia nopeaan epätietoisuus hermostuttaa.

7

1321

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

Meillä oli vielä huonompi tulos, 0% nopeasti eteenpäin liikkuvia. Tuloksesta huolimatta minä jouduin käymään myös testit eli tutkittiin mm. munanjohtimien aukiolo. Ei löytynyt mitään vikaa. Tämän jälkeen kokeiltiin pari kertaa inssiä ja tämän jälkeen olisi ollut vuorossa koeputkihedelmöitys mutta ukko löi haskat tiskiin.
      Eli jos sinua ei ole vielä tutkittu niin ehkä tekevät sen, tai sitten suoraan ehdottavat inssiä tai koeputkihedelmöitystä.

• henki

Kiitoksia tiedosta. kauanko aikaa tähän koko hommaan teillä meni?

• kaisa81
        henki kirjoitti:

Kiitoksia tiedosta. kauanko aikaa tähän koko hommaan teillä meni?

meillä eläviä&terveitä&liikkuvia siittiöitä oli 4% joten hoitomuotona heti,mitään muita vaihtoehtoja pohtimatta oli icsi(mikrohedelmöitys).kysyin lääkäriltä että tutkitaanko minua,ei tutkita enempää,kun se olisi täysin turhaa.(otettiin papa ja hormooniarvot ja sisätutkimus tehtiin)meitä hoidetaan kunnallisella,itseasiassa huomenna eka aika,jossa keskustelemme alkavien hoitojen aikataulusta,alkavat jossain vaiheessa tammikuuta näillä näkymin.olen todella yllättynyt jos teille ei anneta joko ivf hoitoa tai icsi:tä.muita hoitoja kuin noita voisin pitää mielestäni teidän tapauksessa ajanhaaskauksena.
        toivottavasti kaikki onnistuu ja hoituu..

• henki
        kaisa81 kirjoitti:

meillä eläviä&terveitä&liikkuvia siittiöitä oli 4% joten hoitomuotona heti,mitään muita vaihtoehtoja pohtimatta oli icsi(mikrohedelmöitys).kysyin lääkäriltä että tutkitaanko minua,ei tutkita enempää,kun se olisi täysin turhaa.(otettiin papa ja hormooniarvot ja sisätutkimus tehtiin)meitä hoidetaan kunnallisella,itseasiassa huomenna eka aika,jossa keskustelemme alkavien hoitojen aikataulusta,alkavat jossain vaiheessa tammikuuta näillä näkymin.olen todella yllättynyt jos teille ei anneta joko ivf hoitoa tai icsi:tä.muita hoitoja kuin noita voisin pitää mielestäni teidän tapauksessa ajanhaaskauksena.

Kiitoksia.(mistäpäin suomea olet? missä saat hoitoa.)

• kaisa81
        henki kirjoitti:

Kiitoksia.(mistäpäin suomea olet? missä saat hoitoa.)

hämeenlinnasta ollaan,hoitoihin ollaan menossa tays:iin.ihan vieläkin olen onneni kukkuroilla siitä kuinka nopeita kuitenkin ovat julkisen puolen hoidot,vaikka moni on niitä hitaiksi sanonut.

• henki
        kaisa81 kirjoitti:

Ajattelen teitä ja toivon teille sylin täydeltä onneaa.Toivotaan, että meillä täällä ollaan yhtä nopeita, että saisin pian syliini tuudittaa pikku nyyttiä.Onneaa yritykseen ja hyvää joulua. Ilmoitteletko itsestäsi onko onnistunu. Hyvät uutiset piristävät aina mieltä ja antaa uutta voimaa.

• kaisa81
        henki kirjoitti:

Ajattelen teitä ja toivon teille sylin täydeltä onneaa.Toivotaan, että meillä täällä ollaan yhtä nopeita, että saisin pian syliini tuudittaa pikku nyyttiä.Onneaa yritykseen ja hyvää joulua. Ilmoitteletko itsestäsi onko onnistunu. Hyvät uutiset piristävät aina mieltä ja antaa uutta voimaa.

joo kiitoksia.toivon että teilläkin hoidot tosiaan alkaisit pian,toisaalta sekin jo helpottaa jos tietää edes suurinpiirtein milloin jotain tapahtuu asiassa etiäppäin.kyllä minä täällä pyörin,joten jutellaan ku "nähään".
        Itsellä on hyvä tunne tästä ekasta hoidosta ja sen lopputuloksesta,mieskin jo minua toppuutteli asian suhteen ja sanoi ettei ihan varmaksi sitä positiivista tulosta usko,ettei sitten pettyisi niin pahasti.hyvää joulua ja rauhallista uuttavuotta teillekkin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka paiskasi vauvan betoniin Oulussa?

Nimi esiin.....
      Oulu
      104
      6724
    2. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      87
      5057
    3. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      111
      3309
    4. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      32
      3180
    5. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      27
      2348
    6. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      119
      1716
    7. Oletko tyytyväinen

Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?
      Ikävä
      96
      1351
    8. Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..

...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam
      Maailman menoa
      339
      1302
    9. Jos oikeasti haluat vielä

Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚
      Ikävä
      131
      1206
    10. Eihän se tietysti minulle kuulu

Mies, mutta missä olet? 🤨 😠
      Ikävä
      48
      984
    Aihe