Ostin vähän aikaa sitten Nokia 3230:n ja siihen Bluetooth-palikan, asensin kaikki ohjelmat ja asensin uuden version ajurista (latasin netistä pakkauksessa mainitulta sivulta) XP SP2:ta varten. En saanut kuitenkaan yhteyttä toimimaan, jos yhteys muodostuukin, (ei yleensä muodostu) syötin molempiin saman koodin, kun yhteyttä muodostetaan, heti tulee, että yhteyttä ei voitu todentaa tai jsp. Tai jos yhteys muuten toimii, explorer.exe kaatuu, kun yritän selata laitteita. Palikka on MSI Bluetooth USB Dongle BToes ver. 365. Kokeilin myös XP:n omalla ajurilla, mutta ei toiminut.
Bluetooth ei toimi
4
7680
Vastaukset
- 6600
Sama ongelma esiintyy 6600 kanssa. PC Suite on uusin versio 6.7 ja Widcommin BTW 1.4.2.1 versio
bluetoothista, XP Pro SP2. Puhelin kyllä löytyy, muutta salasanan antamisen jälkeen tulee vain tyly ilmoitus - PUHELINTA EI VOI TODENTAA. Olen asennellut kaikki ohjelmat uudestaan moneen kertaan, mutta ei vain saa toimimaan. Puhelimen
bluetooth kyllä toimii GPRS-palikan kanssa, joten ei liene tekninen vika. Auttakaa nyt ongelmaista ongelmissaan.- Eera
Nokia 6600 vaatii oman PCsuitensa, versio 1.1. 6.x eivät toimi 6600:n kanssa.
- Asian todennut
mRouterin uudempi versio..
http://developer.intuwave.com/Home
Eikä mitään muita ohjelmia niin voi XP:n kanssa jopa toimiakkin. (PC-suite sotkee vain) - Kissanennainen
Mä ostin kk sitten 6085 ja bloottoot tikun,aluksi kaikki toimi heti niin kuin pitääkin.Nyt viikko sitten se lopetti toimimasta,yhteyden saan koneeseeni mutta mitään ei voi tehdä....kuvat ei siirry kännykästä,vaikka yhteys pelaa. Osaatko auttaa tässä tapauksessa ? Mulla on xp pro ja olen tehnyt just samnallalailla eka kerran kuin nyt viikko sittenkin.
Ja mä niin olen luottanut uuteen tekniikkaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h624088- 654055
Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062871Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv552722Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.551982Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p211909Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska151659- 321503
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1061327- 1801261