Oliko tänään julkaistulla Iskelmän listalla muutoksia tällä viikolla? Oliko Yölintu vielä ykkösenä? En ehtinyt tällä kertaa kuuntelemaan ja omasta mielestäni Iskelmän sivuilla oleva lista ei ole viime viikon jälkeen päivittynyt.
Iskelmän lista
13
1179
Vastaukset
- YÖLINTU
YÖLINTU EDELLEEN ANSAITUSTI ykkösenä!!
Anne(li) MAttila toisena
jne
Mä putoan.....Jumankauta kun se on hyvä!- Kappas
Tosi tylsä biisi tuo "Mä putoan". Että osaakin olla jo ärsyttävää kuulla sitä biisiä! Sanat ei mitenkään erikoiset ja sävel jollottavan ykstotinen.
- Icie
Viikosta toiseen kaikkien tylsien iskelmien äiti "Mä putoan" vaan jatkaa ykkösenä. Joinakin päivinä tuota herkkua saa kuulla varmaan kolme kertaa päivässä...
- Tinde
Icie kirjoitti:
Viikosta toiseen kaikkien tylsien iskelmien äiti "Mä putoan" vaan jatkaa ykkösenä. Joinakin päivinä tuota herkkua saa kuulla varmaan kolme kertaa päivässä...
Oon kyllä aika eri mieltä, mutta näähän on mielipiteitä. Mä putoan on kyllä mun mielestä poikkeuksellisen hieno iskelmäkappale. En ole mikään erityinen Yölintu-fani, mutta sujuvasti yleensä kuuntelen poikien musiikkia. Tässä kappaleessa on kuitenkin jotain niin hienoa, että tuntuu kuin aika pysähtyisi kun se soi radiossa.
- ex kuuntelija
Icie kirjoitti:
Iskelmään lista perustuu siihen et mitä Vainio käskee niiden siellä pitää ja muutenkin soittaa kanavalla, tosi tylsää ku levyyhtiöt määrää mitä ne saa soittaa.Ex kuuntelija
- Make
ex kuuntelija kirjoitti:
Iskelmään lista perustuu siihen et mitä Vainio käskee niiden siellä pitää ja muutenkin soittaa kanavalla, tosi tylsää ku levyyhtiöt määrää mitä ne saa soittaa.Ex kuuntelija
Onpas taas tietämys huipussaan. Kerrohan ex kuuntelija, että mitkä kaikki kappaleet Iskelmän listalla ovat Vainion määräämiä? Aika jännää sinänsä, jos Ile määrää muiden kuin oman firmansa (Edel) artisteja kärkisijoille. Vai monentenako löydät tämän hetkiseltä listalta ensimmäisen Edelin tallin artistin/kappaleen?
- Mie.
Tinde kirjoitti:
Oon kyllä aika eri mieltä, mutta näähän on mielipiteitä. Mä putoan on kyllä mun mielestä poikkeuksellisen hieno iskelmäkappale. En ole mikään erityinen Yölintu-fani, mutta sujuvasti yleensä kuuntelen poikien musiikkia. Tässä kappaleessa on kuitenkin jotain niin hienoa, että tuntuu kuin aika pysähtyisi kun se soi radiossa.
Olen täysin samaa mieltä. SE kuului taas ja aika pysähtyi. SIINÄ on niin yksinkertaisen kaunis melodia ja "yksinkertaiset" sanat sopivat tuohon melodiaan.
- korviin
en jaksa enään kuunnella ja se hälymusiikki siinä välillä käy todella kamalasti korviin.
- Taneli
Voiko olla mitään noin naurettavaa kuin Iskelmän lista? Ottaako joku sen ihan tosissaan? Levy-yhtiöt ostavat sijoitukset ja vasta sen perusteella kuuntelijat pääsevät äänestämään suppeasta valikoimasta "mieleistään suosikkia". Kuunteleeko joku todella innolla viikosta toiseen, että mitäköhän muutoksia listalla on tapahtunut: suurin jännitys kun taitaa olla siinä, kuinka kolme laulavaa Mattilan sisarusta ovat tällä kertaa listalla sijoittuneet tai ovatko Jari Sillanpään listalla olevat kappaleet peräti vaihtaneet paikkaa? Mielestäni myös Yölinnun "Mä putoan" on todellinen tylsyyden ylistys. Liika on liikaa.
Kyllä minun nuoruudessani oli toisin. Silloin kuunneltiin radiosta Tapani Ripatin vetämää Jokamiehen listaa ja siihen sentään äänestettiin perinteisillä kirjeillä ja postikorteilla - eikä ollut mitään rajoitteita ketä sai äänestää. Reilu peli se olla pitäisi eikä huijata kuuntelijoita.- paalupaikka
Tapani Ripatti oli jees-tyyppi! Sitä oli mukava kuunnella. Rupeaa tosiaan jo ärsyttämään tuo Yölinnun voittokulku. Tulee mieleen menneiltä vuosilta Aikamiesten Iltatuulen viesti, joka roikkui suosittuna silloisella listalla viikosta toiseen. Ei mitään, hyviä kappaleita molemmat...On totta että Iakelmässä soitetaan vain tiettyjen artistien tiettyjä biisejä, vaikka tuotannosta löytyy monia hyviä soittamisen arvoisia kappaleita! ...ja tietenkin tällä hetkellä Iskelmä soittaa Yölintua ja kappale on Mä putoan...putoan...putoan...p-u-t-o-a-n...*kops*
- Se on
paalupaikka kirjoitti:
Tapani Ripatti oli jees-tyyppi! Sitä oli mukava kuunnella. Rupeaa tosiaan jo ärsyttämään tuo Yölinnun voittokulku. Tulee mieleen menneiltä vuosilta Aikamiesten Iltatuulen viesti, joka roikkui suosittuna silloisella listalla viikosta toiseen. Ei mitään, hyviä kappaleita molemmat...On totta että Iakelmässä soitetaan vain tiettyjen artistien tiettyjä biisejä, vaikka tuotannosta löytyy monia hyviä soittamisen arvoisia kappaleita! ...ja tietenkin tällä hetkellä Iskelmä soittaa Yölintua ja kappale on Mä putoan...putoan...putoan...p-u-t-o-a-n...*kops*
edelleen ykkösenä? MEhän sitä äänestämme!
Mä putoan...En ole erityisemmin Yölintu-fani, mutta "Mä putoan.." on jotakin erityisen kaunista - Taitaa olla
No tätä just kyselinkin tuolla yleisellä palstalla että näinkö se homma toimii että kappaleet myydään radiolle ja siksi samat soivat illasta toiseen. Joku kommetoi että olisi ehkä laitonta. Onko se? Iskelmäradion, ja jonkin toisenki katsomani aseman tosiaankin toimii samalla tavalla että on tietyt kappaleet vain mitä voi listalla äänestää. Aivan naurettavaa!
- Taneli
Taitaa olla kirjoitti:
No tätä just kyselinkin tuolla yleisellä palstalla että näinkö se homma toimii että kappaleet myydään radiolle ja siksi samat soivat illasta toiseen. Joku kommetoi että olisi ehkä laitonta. Onko se? Iskelmäradion, ja jonkin toisenki katsomani aseman tosiaankin toimii samalla tavalla että on tietyt kappaleet vain mitä voi listalla äänestää. Aivan naurettavaa!
laitontahan se, mutta kuka tuollaista valvoo. Amerikassahan Sony-BMG joutui hiljattain korvauksiin jäätyään kiinni siitä, että oli ostanut ylimääräistä soittoaikaa oman levy-yhtiönsä tuotoksille. Ihan sama meininki se on täälläkin ja olen nähnyt ihan konkreettisesti että noin se todellakin menee :(
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työsuhdepyörän veroetu poistuu
Hallituksen veropoliittisen Riihen uutisia: Mitä ilmeisimmin 1.1.2026 alkaen työsuhdepyörän kuukausiveloitus maksetaan2236965Pakko tulla tänne
jälleen kertomaan kuinka mahtava ja ihmeellinen sekä parhaalla tavalla hämmentävä nainen olet. En ikinä tule kyllästymää421249Fuengirola.fi: Danny avautuu yllättäen ex-rakas Erika Vikmanista: "Sanoisin, että hän on..."
Danny matkasi Aurinkorannikolle Helmi Loukasmäen kanssa. Musiikkineuvoksella on silmää naiskauneudelle ja hänen ex-raka271042- 75891
Hävettää muuttaa Haapavedelle.
Joudun töiden vuoksi muuttamaan Haapavedelle, kun työpaikkani siirtyi sinne. Nyt olen joutunut pakkaamaan kamoja toisaal48845Katseestasi näin
Silmissäsi syttyi hiljainen tuli, Se ei polttanut, vaan muistutti, että olin ennenkin elänyt sinun rinnallasi, jossain a61837Työhuonevähennys poistuu etätyöntekijöiltä
Hyvä. Vituttaa muutenkin etätyöntekijät. Ei se tietokoneen naputtelu mitään työtä ole.93794Toinen kuva mikä susta on jäänyt on
tietynlainen saamattomuus ja laiskuus. Sellaineen narsistinen laiskanpuoleisuus. Palvelkaa ja tehkää.38791Tietenkin täällä
Kunnan kyseenalainen maine kasvaa taas , joku huijannut monen vuoden ajan peltotukia vilpillisin keinoin.14756- 43733