elikka minun kysymykseni koskee seuraavaa, usalainen poikaystavani olisi muuttamassa suomeen kanssani ja monia mutkia on matkassa. voiko han saada tyoviisumin tulonsa jalkeen, vai onko toita oltava ennen tuloa? entas jos menemme kihloihin auttaako se hanen oleiluunsa. mita muuta olisi huomioitava? olisi ihana kuulla miten muut on selvinny, ei ole kivaa matkustella maasta toiseen vain 3 kuukaudeksi kerralla.. olisin enemman kuin kiitollinen vastauksista!
usalainen poikaystava
6
1421
Vastaukset
- pakollinen
hiv testi on nykyisin pakolinen!
- Jenkki
Sama tilanne taalla, vaan enpas ole nahnyt missaan tuota HIV-testivaatimusta. Mistas sen loysit?
- HEL..TISSÄ
..tämä liittyy usa:n matkailuun?
- kysyä
neuvoa usa:ssa suomen suurlähetystöstä tai jos olet suomessa, kysy sisäministeriön maahanmuutto-osastolta. tämä palsta keskittyy enempi vapaaseen matkailuun suomi->usa...
- xyz
En ole ihan varma, löytyykö täältäkään tietoa, mutta ainakin on samanhenkistä porukkaa.
http://www.finlandforum.org/bb/index.php
Itsellänikin on amerikkalainen mies, mutta me järjestettiin asiat juuri toisinpäin, eli minä lähden Jenkkeihin. xy12345 @yahoo.com (poista väli) - tsiku123445
Kaikista helpoimmalla paasee kun menette naimisiin ennen hanen Suomeen muuttoaan, jos se on teidan tilanteenne kannalta oikea ratkaisu. Pysyvan oleskeluluvan saaminen on varma kun olette naimisissa. Kihloissa ololla ei sinansa ole mitaan merkitysta jos ette ole asunut jo kahta vuotta yhdessa. Paperiasiat hoituu helpoiten siis jos olette jo aviopari. Kaikki paperiasiat kannattaa hoitaa ennen hanen tuloaan Suomeen, tai siis laittaa vireille.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S617790- 1334494
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.323737- 213098
- 232642
- 282576
- 502276
- 252170
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3922123- 322049