Missä tapasit oman kultasi?

pö.ö

Elikkäs, mistäs te tyttöset ja poikaset olette löytäneet seurustelukumppaninne? Tuntuu ihan mahdottomalta että itse löytäisi mistään sitä omaa ihanaa tyyppiä. Tuskin se kuitenkaan mahdotonta on jos niin monella on :) Mietityttää siis missä Te olette siihen tyttöön/poikaanne törmänneet? :)

13

1382

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tyttöihminen

hänen kotonaan...

• blackmagictiger

Joitain olen tavannut koulun kautta Mutta Haluaisin tavata esim joskus monia Tyttöjä Joista Tulisi Yhdestä se rva j esim Jossain Matkoilla vaikkapa JOISSAIN KUTSUILLA JOSSAIN MÖKILLÄ TAI VAIKKA JOSSAIN KOUVOLASSA TAI VALKEALASSA TAIKKA JOSSAIN JUNAMATKALLA TAMPEREELLA..

• pienienkeli1

mä tapasin kultani ekan kerran meillä kotona. Se on mun veljen avopuolison serkku ja oli käymäs meillä mun veljen kaa. Siitä se sit lähti...:)

• lillajou

kaveriporukoitten kautta. kun on samoja tuttuja...

• homopoika*

Tapasin oman kultani baarissa. Ja kyllä mä ainakin uskon että säkin löydät sen oman kullan viä joku päivä, eihän tässä mihinkään mikään kiire ole!:)

• tyttttönen

netissä tapasin ensirakkauteni. hänen jälkeensä tutustuin koulussa erääseen jätkään

• tyttönen---

Nykynen kulta muutti pihoille n. vuos sitten. Olin viemässä roskia ja juuri kun avasin sen oven niin mun jätkä (ei tunnettu vielä) pamahti just ulos sieltä ja pelästyin ihan kuoliaaks. Sit vaan alettiin juttelemaan ja kiinnostuttiin toisistamme melkein heti ;) nyt ollaan onnellisesti yhessä ;) roskikset rokkaa :D

• blackmagictiger

MUTTA SANOTAAN ETT KOULUN KAUTTA < TULI AINAKIN 2000-2001 TAVATTUA YKS ANNE..JOKA PISTI ETTÄ TON KANSSA MÄ MEEN NAIMISIIN..NO MÄ IHAILEN MONIA TYTTÖJÄ.OLISI IHANAA TAVATA JOSKUS SE OMA KULTA ESIM JOSSAIN MATKALLA < VAIKKAPA NIIN ETTÄ SE OLISI SEN JA SEN TUTTU

• blackmagictiger

OIS KIVA TAVATA JOKU ANNE.SINI.TARJA.ANNIKA.HANNELE.MARIANNE.MARIKA.KATJA.SAARA.
        ANNIKA.ANNIINA.NIINA.SINI.TARJA.SINI.NIMISIÄ TYTTÖJÄ JA OIS KIVAA TUTUSTUA SANOTAAN JOSSAIN SANOTAAN TÄN TYTÖN SUKULAISTEN LUONA JOSSAIN MUURLASSA TAI HIIDENVEDELLÄ TAI JOSSAIN VALKEALASSA.SAATI SITTEN TAMPEREELLA OLISI MYÖS KIVA TAVATA JOKU TYTTÖ TAI VAMMALASSA < KYLLÄ MÄ IHAILIN YHTÄ RIIKKAA JOKA 2001-2002 TULI JUURI JÄRVENPÄÄHÄN HÄN KUN OLI KOTOISIN VAMMALASTA..SIELLÄ OIS KANSS KIVA TAVATA MONIA TYTTÖJÄ < JOUKOSSA SINI.ANNE.JA ANNIKA NIMISIÄ.SITTE OIS KIVAA KU OIS KOIRA TAI TÄLLÄ TYTÖLLÄ KOIRIA < 2 IRLISTÄ JA 1 BERNHARDILAINEN.KULTSU KAUTTA SIIS KOIRAPOLUILLA.JA SITTE OIS UPEETA JOSKUS MENNÄ NAIMISIIN ASTI JA ELÄÄ ELÄMÄNSÄ LOPPUUN SAAKKA.

• memmu

tapasin nykyisen kultani yhellä mökillä mihin sen kaveri oli mut alunperin kutsunu.. :> noenpä vielä tiedä onko se oikea mutta onhan tässä vielä elämässä aikaa.. varmasti myö sinulla, onnea etsintöihin.. :)

• Juuso

Harrastuspiireistä. Helpompi mennä myös juttelemaan, kun on ainakin yksi yhteinen harrastus =)

• mää

Usein se löytyy sillon ku sitä vähiten etsii. Itse löysin hiihtoladulta kun kaverini kaatoi minut. Hän tuli auttamaan ylös.

• lizzie

Itse tapasin oman kultani meillä eräänä uudenvuodenyönä.

Hänen perheensä oli meillä käymässä (hän on isäni kaverin siskon poika) kuten myös serkkupoikani oli meillä käymässä. Noh, sattuipa sitten niin että serkkuni ja kultani olivatkin todella hyviä kavereita jo ennestään, ja serkkuni tutustutti meidät keskenämme.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa

Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m
      Maailman menoa
      108
      4559
    2. Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki

Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o
      Maailman menoa
      101
      3890
    3. Mistä se kertoo

Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä
      Ikävä
      36
      3549
    4. Eräs on taas viettänyt kokoyön täällä!!

Etkö sä nuku koskaan??
      Ikävä
      51
      3270
    5. Kohdataanko me

Enää?
      Ikävä
      43
      2962
    6. Nyt on sanottava että sattuu kipeästi

Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu
      Ikävä
      18
      2539
    7. Rakkaalle miehelle

Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest
      Ikävä
      22
      2442
    8. Olipa turha tämä

Rakkaustarinamme
      Ikävä
      23
      2186
    9. UMK-juontajakaksikon pari isoa "mokaa" ihmetyttää - Mitäs tykkäsit Syköstä ja Uotisesta juontajina?

Tänä vuonna UMK-lavalla nähtiin artistien lisäksi juontajakolmikko Jorma Uotinen, Sami Sykkö ja Jasmin Beloued. Juontami
      Euroviisut
      17
      1829
    10. Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?

Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?
      Maailman menoa
      35
      1735
    Aihe