Olemme avomieheni kanssa ajatelleet pitää häät lapissa. Onko kenelläkään tietoa mistäpäin kannattaisi alkaa etsiä kirkkoa ja juhlatilaa? Ja onko etelä-suomessa asuvilla kokemusta lappi-häistä? Siis miten tuttavat/sukulaiset suhtautuvat, tuleeko kukaan paikalle..? Onko muuten hankalaa järjestää niin kaukana kotoa häät? Kiitos vastauksista.
Häät Lapissa
3
2807
Vastaukset
- Aatu
Saariselällä on yksi kirkko. Sinne on hyvät yhteydet lentämällä ja juna bussillakin pääsee kätevästi. Majoitusta ja juhlapaikkoja on vaikka kuinka. Miinuksena on, että jos etsitte jotain erähenkistä tai lapin romantiikkaa, niin sitten kannattaa katsoa jostain hiljaisemmasta paikasta. Saariselällä on on moderni kohtuullisen uusi kirkko ja tietysti lomakeskuksessa on ylimääräistä hulinaa aina.
Jos haluaa jotain idyllisempää, niin luulisi Ivalossa tai Inarissa olevan perinteisempiä kirkkoja. Länsilapissa on varmasti myös kirkkoja. Kartta käteen ja seurakunta paikannimi Googleen. Valitettavasti en tämän enempää pysty auttamaan, lapissa ei ole tullut sillä silmällä kierreltyä että olisi kirkkoja katsellut. Pidättekö häät muuten talvella vaik kesällä? Talvella on mielestäni lapissa kauniimpaa (ja on vähemmän hyttysiäkin). Toivottavasti onnistutte löytämään mieleisenne paikan. - F30v
Pyhätunturilla on Revontuli-kappeli. En usko että kauhean ruuhkainen paikka tuo Pyhätunturi. Lisäksi oletteko ajatelleet lumilinnoja, esim. Kemin Lumilinnassa ollut joka vuosi kappeli?
- kuunkulta1
Saariselän kappeli on aivan ihana..tosi hieno..
ja tuohon lapin eräromantiikka hässäkkään sen verran, että saariselkä on sellainen paikka jossa saadaan sitä järjestettyä, omaa rauhaa romantiikkaa ja erähenkisyyttä..se on helppo kakku..työntekijät selällä on ammattilaisia.itsekin menisin siellä naimisiin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 133293
Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin
Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni831629Asunnottomuus lisääntyy
Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ2641468Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."
Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä731445Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja
Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S2371341Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121120Sulle on tullut
Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä1041079Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1341060- 921003
Minä pyydän,
jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi65993