Haluan valkoiset eteisen seiniin maanläheisen värin, vaalean "beigen" tai joka tapauksessa hieman rusehtavan värin. Pienistä värilastuista on tosi vaikea tehdä päätös. Onko kukaan hakenut samaa ja miten ylipäätään löytää oikea sävy? Niitä kun alkaa vertaamaan, huomaa, että yksi taittuu vaaleanpunaiseen, toinen on tunkkaisen harmaa jne. Tikkurilan tietokoneohjelmaakin olen kokeillut, mutta värit ovat näytöllä aivan omituisia värilastuihin verrattuna. Ostaako pieniä erisävyisiä purkkeja niin paljon että kolahtaa oikea vai onko helpompaa tietä?
Maitokahvin ruskea eteiseen?
4
5411
Vastaukset
- nanomi
Tähän ei ole neuvoa, itse pyörin samassa viidakossa. Varsinkin ruskean sävyt, näitä on miljoona! Ollaan etsitty päiväkausia sopivaa valkoista. Huh.
- Julia
Erittäin hyvät maitokahvin sävyt on Tikkurilalla sellaisessa lastussa, jossa on toiseksi tummimpana sävynä K484, tätä käytettiin asuntomessuilla ja se oli todella kaunis. Siinä samassa lastussa on vaaleampiakin, eivät taita vihreään eikä punaiseen vaan ovat rehellisesti vain ruskean sävyisiä.
Samoilta asuntomessuilta bongasimme loistavan valkoisen sävyn omaan taloomme ns. yleissävyksi, Tikkurilan F497, joka ei taita keltaiseen, punaiseen tai vihreään vaan siinä on ilmeisesti vain ripaus mustaa (kuulostaa karmealta), joten se on myös rehellisesti valkoinen, mutta kauniin pehmeä sävy. Kokeilkaapa! - annams
Me löydettiin oikea valkoinen, kun myyjän kanssa käytiin sävy sävyltä läpi mitä kaikkia sävyjä varsinaiseen väriin on sekoitettu. Esim. olkkarin seiniemme valkoiseen on sekoitettu mustaa, lilaa ja ruskeaa. Väri on "lämmin" valkoinen.
Juuri sopiva moccakahvin sävy aurinkoiseen seinään löytyi tikkurilan valmiista lastusta. Kaupassa oli lamput eri valaistusolosuhteita mukaillen, ja niiden alla valkkailtiin sopivaa.
Myös sadolinilla olisi ollut tosi kauniita beigejä.- Mr Latte
Me löysimme jetsulleen sopivan Latte-värisen maalin Bilteman hyllystä, hintaan 8,90e/2.5l. Haimme alunperin spanielin kakan väristä, mutta tuo oli parempi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 15811059
- 545278
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html452493- 312169
Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia131741Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,421604Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta311280Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v351216Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s6976Daniel Nummelan linjapuhe 2025
Kansanlähetyksen toiminnanjohtajan Daniel Nummelan linjapuhe tänään. Rehellistä analyysiä mm. evlut kirkosta ja piispo98952