Olen hankkimassa Sonyn RDR-HX710 DVD-talleninta. Tarkoitus on liittää se televisiooni scart-kaapeleilla. Ongelmani koskee ääniliitäntöjä. Televisioni etuosassa on ei ole audio "left" ja "right" liitäntää vaan vain yksi audioliitäntä, yksi video ja yksi kuulokkeille. Voinko saada äänen toimimaan hankkimalla ohjeiden mukaisen audiojohdon (2X RCA ulos molemmissa päissä) ja liittämällä vain toisen johdon pään televisioon?
Vai voinko liittää ne kaapelilla jossa on toisessa päässä kaksiaudioliitäntää DVD:lle ja toisessa päässä pidempi 3,5 mm:n stereoliitin ja se tv:n kuulokeliitäntään?
Minulla on myös scart-kaapeli jonka toisessa päässä on video-in (keltainen) ja kaksi audio-in urosliitintä. Voiko sillä mahdollisesti saada sekä kuvan että äänen liitettyä. Televisiossa on siis vaan yksi scartpaikka.
ääniliitännät tv-DVD
eve
1
276
Vastaukset
- johto
Normaalin scarttipiuhan läpi kulkee myös ääni.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1134782Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293483No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452410- 501538
- 361473
- 391299
- 141192
Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv221154- 271078
- 1651069