TALLITYTÖT 2 HELP!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!...

redcindy

moi voisko joku heppahullu auttaa mua tallitytöt 2:ssa, kun mä en tiedä mitä tehdä. mä olen kehittänyt mun mustan ponin täysiin, mut ei oo tullut mitään uusia tehtäviä. se on vähän niinku bugittanut. voisko joku neuvoo, mitä siinä pitäis tehdä, jos olet päässyt kyseisen pelin läpi...

34

4880

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • .m.i.n.ä.

      Ootko sä juetllu sen Karoliinan isän kaa ku se tekee sen sponsori jutun? Ootko vastannu kyssiin? Ootko ostanu kilpaasun? Jos oot tehny noi niin mä en tiiä enempää. Miun kone ei oo reistaillu sill mä oon menny sen ainakin 1000 kertaa läpi. Siihen kyllästyy jo...:) Eli täs jotain apuu...

    • hOpO

      Hevoset on eläviä meetwursteja...!

      • yyeyy

        asenna uudestaa jos ei toimi


      • heppa hullu

        ootko ihan varma? kehitä ajatuksiasi,=) mutta aika hyvin sanottu mun äitee on samaa mieltä.=0 T:heppa hullu


      • hgyglf

        ehkä nii mut sä et taija iha tajuta


      • ybryjbdttyk8yfgn 6
        hgyglf kirjoitti:

        ehkä nii mut sä et taija iha tajuta

        anteeks laitoi väärää kohtaa


      • ft65rj659k67df6btry

        ehkä nii. mut sä et taija iha tajuta!!!!!!!!


      • Hevostietävä

        hevoset ei ole meetwursteja,ne on eläviä olentoja,eli eläimiä!


    • Tittaaaaaaaaaa

      Ootko voittanu maasto-,este- ja koulukisat?? Eli ne missä samalla treenataan hevosta.. Sen näkee siitä et ne peukut on pystyssä sielä tilastoissa.. siis missä on ne "kunto"palkitki =D

    • gossip girl

      Ootkohn varmasti tehny kaikki vaaditut tehtävät?
      Mulla kävi nimittäin kerran samalla tavalla, mut sit huomasinki etten ollu tehny kaikkia tehtäviä.
      Toivottavasti tästä on nyt jotai apua. =)

    • shettis=)

      no sun täytyy vaan pelatan niitä samoja "pisteitä" j apitää sen hevosen kunto yllä, jos haluut...=)

    • Mestari

      Moi!
      Jos haluat sen täyteen kuntoon. Sun pitää treenata sitä paljon. Eli kun siinä on niitä jänniä värillisiä palkkeja niin niitten pitää olla toisesta päästä pyöreitä. Näytän sen nyt näin (______) Niinku noin. Jos et älynny niin en osaa selittää paremmin.

    • heppis

      mulla on sama peli ja melkein sama juttu,vaikka saisin täydet pisteet, en saa yhtään rahaa! puhumattakaan pääseväni seuraavalle tasolle 2sessa! ps.toivotan onnea.t:heppis

    • Sakke 19922

      No sun pitää mennä jutteleen Caroliinan isällle :D

    • minä tiedän! minä tiedän ka...

      Huom:! vaikka sinua kyllästyttääkin tämä asia niin kannattaa siltikin lukea ALUSTA LOPPUUN saakka!


      no olen päässyt sen pelin läpi jo kerran. se on hienoo kun pitää autolla menä sen hepan kanssa niihin kisoihinki! se on hauskaaaaa! no mutta jos haluat rahaa niin ehdotan sinua menemään sinne missä mennään niitä etä käsketään menemään käyntiä, ravia tai laukkaa. siitä saa aina rahaa jos on kerännyt yhdenkin nuolen! se siis jossa pitää mennä sinne ja menemään niiden nuolien luo aina ja sitten mennä sitä vauhtia mitä käsketäänkin. jos et saa siitä rahaa niin lopeta peli ja mene uudelleen mutta jos et silloinkaan saa niin sammuta koko kone taikka ota levy pois ja puhalla tai putsaa paperilla, lkoska siinä levyssä voi olla pölyä tai sormenjälkiä ja se toimii siksi niin huonosti jos et silloinkaan saa rahaa niin ehdotan että sinä mene vain ja kuljeskelet ja jos vastaatulijoilla on ? pään yläpuolella niin klikkaa niitä ja vastaat niiiden kysymyksiin!

      • epätoivoinen!

        miten tallennan tallitytöt2 pelin ? Oon jo 5 kertaa joutunu aloittaan alusta koska en voi tallentaa sitä tai no en osaa !! :o AUTTAKAA JOKU !!


    • henspa

      sinun pitää mennä puhumaan joonaksen ja karoliinan isälle joka on tallissa ja hän antaa sinulle rahaa sitten puhut hänelle uudestaan ja hän antaa taas rahaa sitten käyt kaupassa ostamas vaatteita jamenet taas sen luo juttelemaan eiköhän sitten pitäis tulla uus tehtävä.......=)

      • örri

        googleta tallitytöt 2 ja sit sielt:
        pollux-hevoskerho-TALLITYTÖT2
        niin siel on selvät ohjeet.


    • hgfhfg

      joudut jotaa ootko päässy läpi jo??

      • heppa hullu

        miten saan sen ihmeen talli tytöt pelin koneeseeni kun en löydä niitä kaupasta.vaoiko sen polattaa jostain??? jos voi niin kertokaa oon niin huono näissä pelin hankinta jutuissa.muuten kiva paikka tää.miten sen saa ??


      • Jennnnuuuu
        heppa hullu kirjoitti:

        miten saan sen ihmeen talli tytöt pelin koneeseeni kun en löydä niitä kaupasta.vaoiko sen polattaa jostain??? jos voi niin kertokaa oon niin huono näissä pelin hankinta jutuissa.muuten kiva paikka tää.miten sen saa ??

        Mä voisin myydä omani.Sain sen tässä vähän aika sitten pelattua läpi.

        Sähköpostia osoitteeseen:[email protected]


      • plää
        heppa hullu kirjoitti:

        miten saan sen ihmeen talli tytöt pelin koneeseeni kun en löydä niitä kaupasta.vaoiko sen polattaa jostain??? jos voi niin kertokaa oon niin huono näissä pelin hankinta jutuissa.muuten kiva paikka tää.miten sen saa ??

        Huutoneteissä on aika paljo ja halvalla käyttyjä pelejä!


    • yhyyhh

      Miten voin tallentaa tallitytöt 2 pelin ennen kuin lopetan sen ? Oikeesti oon epätoivonen !! on joutunu aloittamaan jo pelin 5 uudestaan koska en osaa tallentaa siä ! HELP ME !!

    • moikkabaa

      miten saan tallennettua tallitytöt 2 pelin ennen sen lopettamista ? :ooooo HELP ME!

    • juguuu

      haluisin ostaa jommankumman tai vaikka molemmat tallitytöt pelit. mulla oli ne molemmat ennen mutta sitten heitin pois, ja nyt haluisin taas kokeilla pelaa niitä. jos jollain on hyvin toimivat pelit tai peli, josta haluaa eroon, voisin ostaa. asun pääkaupunkiseudulla.

    • Tota noin...

      Tereve... Siun pitää ostaa se kauppa tyhjäkks ja saaha kaikki peukut pystyyn nii pääset niihin kisoihin...

    • kisu-gootti

      moi voisko joku kertoo onko se peli vai mikä ja kertoo sen paikan nimen

      • fintu

        se on peli mut mun tietääksee sil ei oo netissä mitään pelipaikkaa.


      • Aijaa!!

        Polluxista vuonna 2004 saatu peli, on sitä kai kaupassakin myyty?


    • abibö auttakaa

      APUA siis oon jo keränny kaikki rahat siihen heppaan mut en saa ostettuu sitä??ja miten etenen oon varmaa juminu sen kaa jotai kaks päivää ku oon käyny vaa maastos ja en muuta miten pääsen esteille ja silleen??apua

    • h

      älä pelaa jos et osaa :P

    • Aijaaa!!

      Ohhoh, tässä keskustelussahan puhutaan edelleen!

      Heipä hei vaan kaikille, löysin ton mun Talltytöt 2-pelin monen vuoden jälkeen kaapin pohjalta ja yritin pelata, ei kuitenkaan käynnistynyt. Mietin että pitäiskö DirectX ladata tai jotain? Niin ja mulla on Windows7, pystyykö kukaan pelaamaan sillä?

      God, tästäki pelist on jo 8 vuotta, oli ihan mahotonta löytää mitään apua..

    • hopeanuoli2

      Mä en saa tallitytöt kahta toimimaan vaikka olen asentanut sen mun tietokoneellee!ELI VOIKO JOKU AUTTAA MUA!!!!????

    • vilijami

      Kannatta paistaa kannabista metsäpalon aikana metsäsäs

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      93
      6738
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      29
      2676
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      33
      2263
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      80
      1931
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1681
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      6
      1477
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1377
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      14
      1351
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      8
      1294
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1243
    Aihe