Nokia 3200 Käyttökokemukset!

Puhelinkeskustelija

Mitäs mieltä olette? Mä en oikee pitänny. Näppäimet oli aika surkeanlaiset. Kamerakin olisi saannut olla VGA eikä CIF.

5

464

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sonierkkaaja

No, näppäimet oli mitä oli, tosin sitten kun oli tottunut niin ei haitannut yhtään. Kamera oli minulle kaikesta huolimatta positiivinen yllätys, luulin huonommaksi. Tosin nykyään ei semmosta kehtais edes katsoa ;)

Kaiken kaikkiian, paras mulla ollut Noksu!

• Satu-nen

mulla on nyt ollut 3200 noin 1,5 vuotta ja nyt oon vaihtamassa uuteen. Näppäimet on ihan hyvät kunhan niihin tottuu. Kaikki kaverit valittaa näppäimiä oudoiksi. Kamera on huono, mutta en mä sitä edes paljoa käytä (enimmäkseen kaverit leikkii kameralla). Hyvää on itsetehtävät kuoret. Antaisin kännylle arvosanaksi 8½.

Paljonko ootte saanut vaihdossa?? Mulle eräs myyjä lupasi 7260:n 55€. Onko se hyvä hinta??

• Puhelinkeskustelija

No on se ihan hyvä hinta.

• nokia 3220
        Puhelinkeskustelija kirjoitti:

No on se ihan hyvä hinta.

siis nokia 3200 on perseestä! kameralla ei voi ottaa kasvokuvaa niin että sais selvää kenen naama se on. näppäimet on sijoittanu joku krapulainen juoppo ja muistia on niin vähän että itkettää.

• Caladrie
        nokia 3220 kirjoitti:

siis nokia 3200 on perseestä! kameralla ei voi ottaa kasvokuvaa niin että sais selvää kenen naama se on. näppäimet on sijoittanu joku krapulainen juoppo ja muistia on niin vähän että itkettää.

mulla on ollu puhelin 1½ vuotta... ihan hyvähän se sinäänsä on ... mun puhelin on kestäny aika paljon kaikkee, ollu pari yötä ulkona ja oon mä sitä aika paljo puotellu ja pari kertaa uittanu... siis vahingassa... mut siihen kyllästy äkkiä... muisti on surkee ja kamera huono...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ajattelen sinua nyt

Ajattelen sinua hyvin todennäköisesti myös huomenna. Sitten voi mennä viikko, että ajattelen sinua vain iltaisin ja aamu
      Ikävä
      64
      5616
    2. Vaistoan ettei sulla kaikki hyvin

Odotatko että se loppuu kokonaan ja avaat vasta linjan. Niin monen asian pitäisi muuttua että menisi loppu elämä kivasti
      Ikävä
      20
      4257
    3. Yritys Kannus

Mää vaan ihmettelen, julkijuopottelua. Eikö tosiaan oo parempaa hommaa, koittas saada oikeasti jotain aikaiseksi. Hävett
      Kannus
      17
      2916
    4. Oletko täällä mies?

Mitä mietit? ❤️ varmistan vielä, että onhan kaikki ok meidän välillä?
      Ikävä
      170
      2227
    5. Mies kadonnut

Kukas siellä kolarissa on kadonnut
      Kolari
      17
      1926
    6. Työkyvyttömienkin on jatkossa haettava työtä

Riikalla ja Petterillä on hyviä uutisia Suomen työttömille: ”Toimeentulotuen uudistus velvoittaa työttömäksi ilmoittaut
      Perussuomalaiset
      123
      1774
    7. Eikö ole jo ihan sama luovuttaa

Meidän suhde ei ikinä toimisi.
      Ikävä
      95
      1377
    8. Kerro jotakin kaivatustasi.

Vaikka synkimmät salaisuudet jos tiedät. :) m
      Ikävä
      68
      1164
    9. Harmi, se on

Mutta mä tulkitsen asian sitten niin. Olen yrittänyt, oman osani tehnyt, ja saa olla mun puolesta nyt loppuun käsitelty
      Tunteet
      17
      1136
    10. Maailma pysähtyy aina kun sut nään

Voi mies kuinka söpö sä oot❤️ Olisin halunnut jutella syvällisempää kuin vaan niitä näitä. Se pieni heti sut tavatessa o
      Ikävä
      77
      988
    Aihe