40+

pikkujoulut

Parhaat 40 juhlat on Severiina2 järjästynyt.
Pliis ei enää kukaan muu sinne sähläämään.
Antakaa sydämmilisen Severiina2 järjestää.
Ei enää sitä yhtä joka sanoo
ilmoittukaa mulle    

11

3911

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kovasti

      kiitti vaan kivasta pikkujoulusta, oli kiva nähdä miltä näyttää Teddy,taiska, severiina ja monet monet muut. Olo kyllä sen mukainen ettei heti huomenna uuteen mennä :)Koittakaahan pärjätä taas vuosi :)

    • zabada

      Aivan ihanasta pikkujoulusta..meitä oli monta..oli kivaa ja taas tutustuttiin toisiimme paremmin seurustelun merkeissä:)
      Pikkujoulu hyvin järjestetty..Pukki ja kaikki...:)teitä monta jotka teette työtä miittien eteen..kiittää kaikkia lämpimästi.
      Kunnes taas tavataan.......

      • Kuten muru tuossa sanoi....


    • Kiitokset Mukanaolleille.
      Uusiakin Näin.Minulle Joiden kanssa höpäjynnä olen.
      Himskutarallaa... En nähny pukkia... Mutta oli jonninmoisen Lahjan Jätänynnä.
      KIITOS

    • severiina2

      Hei! Kiva kun ilmestyitte paikalle niin runsas lukuisesti...miitti kirjassa 42 nicciä ja lisäksi zetoriin ilmestyi kymmenkunta muuta chattilaista.Ihan kaikki ilmoittautuneet eivät paikalle syystä tai toisesta ehtineet mutta muutama teki mukavan yllärin ilmestymällä paikalle extempore..Uusiakin joukkoon uskaltautui mukavasti enkä usko kenenkään jäänneen ulkopuoliseksi vaikka vähän ahdasta alku illasta olikin...Joulupukkikin ilmestyi paikalle ja muisti pienellä paketilla kilttejä chattiläisiä... (hmm..pientä hilpeyttä joukossa aiheutti pakettien avaaminen, kun etukäteen ei voinnut aavistaa mitä paketista paljastui..taisi lahja säkkiin nimittäin eksyä muutama messu tuliainenkin)...muutama pääsi jopa pukin polvelle istumaan ja kertoman joulu lahja toiveista...ja siitäkös pukki oli kovasti mielissään...
      eli Severiina2 kiittää kaikkia osallistuneita ja lähtee "kauneus" unilleen tai oikeastaa kunnon yöunille kun eilen tuli niin myöhään valvottuun...Seuraavaksi vuorossa Uusi vuosi ja uudet kujeet;-).

      • tincha

        iso kiitos severiinalle ja tietty myös muille juhlijoille...mukavaa oli...joskus taas näkyypi :)


      • tincha kirjoitti:

        iso kiitos severiinalle ja tietty myös muille juhlijoille...mukavaa oli...joskus taas näkyypi :)

        Kiitän kuluneesta vuodesta kaikkia Miitissä oleita kokokais lukumäärä vuoden aikana miiteissä käyneitä oli valtaisa mutta niistä oli 95 eri henkilöitä.
        Toivotan kaikille oikeen hyvää Joulun odotosta.

        KIITOS kaikille mua henkilökohtaisesti muistaneille oli kiva todeta että vuoden aikana tehty työ palkitiin runsaalla osaan otolla pikkujoulumiitissä.
        Kiitos Ryhmälle joka osallistui järjestelyihin ja paikojen varauksiin ja Toivotan Severiina2 kokoon kutsujana aikaa paneutua asiaan tulevaisuudessa itse kun vetäydyn siihen joukoon joka tekee vain tausta töitä asian hyväksi.


      • severiina2
        HalipulaN kirjoitti:

        Kiitän kuluneesta vuodesta kaikkia Miitissä oleita kokokais lukumäärä vuoden aikana miiteissä käyneitä oli valtaisa mutta niistä oli 95 eri henkilöitä.
        Toivotan kaikille oikeen hyvää Joulun odotosta.

        KIITOS kaikille mua henkilökohtaisesti muistaneille oli kiva todeta että vuoden aikana tehty työ palkitiin runsaalla osaan otolla pikkujoulumiitissä.
        Kiitos Ryhmälle joka osallistui järjestelyihin ja paikojen varauksiin ja Toivotan Severiina2 kokoon kutsujana aikaa paneutua asiaan tulevaisuudessa itse kun vetäydyn siihen joukoon joka tekee vain tausta töitä asian hyväksi.

        En mä tätä hommaa kyl yksin hoida vaan värvään runsaasti tausta joukkoja mukaan enkä kaikkea kunniaa itselleni ota...Kiitos sinulle HalipulaN olit hyvä apu ja tuki tälläkin kertaa...Eli Ruusu Sinulle...Uskon että tähän (kiitoksiin) yhtyy moni muukin..eikös vaan...


      • severiina2 kirjoitti:

        En mä tätä hommaa kyl yksin hoida vaan värvään runsaasti tausta joukkoja mukaan enkä kaikkea kunniaa itselleni ota...Kiitos sinulle HalipulaN olit hyvä apu ja tuki tälläkin kertaa...Eli Ruusu Sinulle...Uskon että tähän (kiitoksiin) yhtyy moni muukin..eikös vaan...

        KIITOKSIA KAIKILLE Jotka Jaksaa/viitsii Nähdä vaivaa Järjestääkseen Miittejä. Siinä ON hommaa... Vaikka Tuntuukin "HELPOLTA"
        KIITOS Vielä kerran.


    • mittanti

      minä ju tuolla aikasemmin kirjotin tuosta pikkujoulusta,mut ei sitä kukaan noteerannu.lukekaa sieltä mitä kirjoitin....

      • lueta

        EVVK tarkoittaa: ei voisi vähempää kiinnostaa. En lue.


    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      195
      2063
    2. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      133
      1149
    3. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1063
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      21
      805
    5. 58
      796
    6. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      34
      731
    7. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      628
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      175
      574
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      46
      547
    10. Auto ajoi päälle?

      Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      9
      532
    Aihe