Parhaat 40 juhlat on Severiina2 järjästynyt.
Pliis ei enää kukaan muu sinne sähläämään.
Antakaa sydämmilisen Severiina2 järjestää.
Ei enää sitä yhtä joka sanoo
ilmoittukaa mulle
40+
11
3713
Vastaukset
- kovasti
kiitti vaan kivasta pikkujoulusta, oli kiva nähdä miltä näyttää Teddy,taiska, severiina ja monet monet muut. Olo kyllä sen mukainen ettei heti huomenna uuteen mennä :)Koittakaahan pärjätä taas vuosi :)
- zabada
Aivan ihanasta pikkujoulusta..meitä oli monta..oli kivaa ja taas tutustuttiin toisiimme paremmin seurustelun merkeissä:)
Pikkujoulu hyvin järjestetty..Pukki ja kaikki...:)teitä monta jotka teette työtä miittien eteen..kiittää kaikkia lämpimästi.
Kunnes taas tavataan....... Kiitokset Mukanaolleille.
Uusiakin Näin.Minulle Joiden kanssa höpäjynnä olen.
Himskutarallaa... En nähny pukkia... Mutta oli jonninmoisen Lahjan Jätänynnä.
KIITOS- severiina2
Hei! Kiva kun ilmestyitte paikalle niin runsas lukuisesti...miitti kirjassa 42 nicciä ja lisäksi zetoriin ilmestyi kymmenkunta muuta chattilaista.Ihan kaikki ilmoittautuneet eivät paikalle syystä tai toisesta ehtineet mutta muutama teki mukavan yllärin ilmestymällä paikalle extempore..Uusiakin joukkoon uskaltautui mukavasti enkä usko kenenkään jäänneen ulkopuoliseksi vaikka vähän ahdasta alku illasta olikin...Joulupukkikin ilmestyi paikalle ja muisti pienellä paketilla kilttejä chattiläisiä... (hmm..pientä hilpeyttä joukossa aiheutti pakettien avaaminen, kun etukäteen ei voinnut aavistaa mitä paketista paljastui..taisi lahja säkkiin nimittäin eksyä muutama messu tuliainenkin)...muutama pääsi jopa pukin polvelle istumaan ja kertoman joulu lahja toiveista...ja siitäkös pukki oli kovasti mielissään...
eli Severiina2 kiittää kaikkia osallistuneita ja lähtee "kauneus" unilleen tai oikeastaa kunnon yöunille kun eilen tuli niin myöhään valvottuun...Seuraavaksi vuorossa Uusi vuosi ja uudet kujeet;-).- tincha
iso kiitos severiinalle ja tietty myös muille juhlijoille...mukavaa oli...joskus taas näkyypi :)
tincha kirjoitti:
iso kiitos severiinalle ja tietty myös muille juhlijoille...mukavaa oli...joskus taas näkyypi :)
Kiitän kuluneesta vuodesta kaikkia Miitissä oleita kokokais lukumäärä vuoden aikana miiteissä käyneitä oli valtaisa mutta niistä oli 95 eri henkilöitä.
Toivotan kaikille oikeen hyvää Joulun odotosta.
KIITOS kaikille mua henkilökohtaisesti muistaneille oli kiva todeta että vuoden aikana tehty työ palkitiin runsaalla osaan otolla pikkujoulumiitissä.
Kiitos Ryhmälle joka osallistui järjestelyihin ja paikojen varauksiin ja Toivotan Severiina2 kokoon kutsujana aikaa paneutua asiaan tulevaisuudessa itse kun vetäydyn siihen joukoon joka tekee vain tausta töitä asian hyväksi.- severiina2
HalipulaN kirjoitti:
Kiitän kuluneesta vuodesta kaikkia Miitissä oleita kokokais lukumäärä vuoden aikana miiteissä käyneitä oli valtaisa mutta niistä oli 95 eri henkilöitä.
Toivotan kaikille oikeen hyvää Joulun odotosta.
KIITOS kaikille mua henkilökohtaisesti muistaneille oli kiva todeta että vuoden aikana tehty työ palkitiin runsaalla osaan otolla pikkujoulumiitissä.
Kiitos Ryhmälle joka osallistui järjestelyihin ja paikojen varauksiin ja Toivotan Severiina2 kokoon kutsujana aikaa paneutua asiaan tulevaisuudessa itse kun vetäydyn siihen joukoon joka tekee vain tausta töitä asian hyväksi.En mä tätä hommaa kyl yksin hoida vaan värvään runsaasti tausta joukkoja mukaan enkä kaikkea kunniaa itselleni ota...Kiitos sinulle HalipulaN olit hyvä apu ja tuki tälläkin kertaa...Eli Ruusu Sinulle...Uskon että tähän (kiitoksiin) yhtyy moni muukin..eikös vaan...
severiina2 kirjoitti:
En mä tätä hommaa kyl yksin hoida vaan värvään runsaasti tausta joukkoja mukaan enkä kaikkea kunniaa itselleni ota...Kiitos sinulle HalipulaN olit hyvä apu ja tuki tälläkin kertaa...Eli Ruusu Sinulle...Uskon että tähän (kiitoksiin) yhtyy moni muukin..eikös vaan...
KIITOKSIA KAIKILLE Jotka Jaksaa/viitsii Nähdä vaivaa Järjestääkseen Miittejä. Siinä ON hommaa... Vaikka Tuntuukin "HELPOLTA"
KIITOS Vielä kerran.
- mittanti
minä ju tuolla aikasemmin kirjotin tuosta pikkujoulusta,mut ei sitä kukaan noteerannu.lukekaa sieltä mitä kirjoitin....
- lueta
EVVK tarkoittaa: ei voisi vähempää kiinnostaa. En lue.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde232742Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292302- 1482264
Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.532180Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti211792Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3891652Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään961586- 2941470
- 1331418
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131409